Fitness Seller

Help! Ik ben plat :(

niet huilen, maar trainen en eten. Er bestaat geen geheim om breed te worden

Bij een ecto als jij ligt de key vooral bij veel eten hoor. Laat je moeder maar veel chcocomelk en noten halen.

Voeg bij je standaard eten nog eens 200gr pindanoten en 1L chocomelk per dag ;)

• Topic Starter Topic Starter
Bij een ecto als jij ligt de key vooral bij veel eten hoor. Laat je moeder maar veel chcocomelk en noten halen.

Voeg bij je standaard eten nog eens 200gr pindanoten en 1L chocomelk per dag ;)

Haha, ok, zal het haar zeggen :)

200gr pindanoten, mogen dat ook van die gezouten nootjes zijn ? Smaakt toch net iets beter ... :p

200gr pindanoten, mogen dat ook van die gezouten nootjes zijn ? Smaakt toch net iets beter ... :p
NEE ,CASHEW,WALNOOT,HAZELNOOT,AMANDEL,zoute pinda,s zijn slecht voor je,dan beter ongezouten ,maar liever gewoon noten

Alle nootjes zijn goed. Gezouten is imo oké, maar niet elke dag. Zal je massa wel niet in de weg staan, slechter voor je nieren en je zal er wat meer vocht van ophouden.
Maar als je 3 keer per week 200gr gezouten nootjes eet ga je daar nx van merken.

Wij streng :D? That's just the way it is... hebben wij niks me te maken :D.

Hmm, der is toch iemand begonnen met die strenge regels :p

Idd, hijs gewoon beetje een princessje:o

Als je me belachelijk wil maken doe het dan tegoei, want eigenlijk is het gwn een feit wat je zegt :) (buiten dan die geslachtsverandering die ik NIET heb ondergaan, maar ale)

Alle nootjes zijn goed. Gezouten is imo oké, maar niet elke dag. Zal je massa wel niet in de weg staan, slechter voor je nieren en je zal er wat meer vocht van ophouden.
Maar als je 3 keer per week 200gr gezouten nootjes eet ga je daar nx van merken.

Ok, zal toch maar de noten eten die Dennis76 heeft opgesomd. Als ik het doe, kan ik het beter tegoei doen he :)

1. Rippetoe
2. +3500 kcal
3. Motivatie

1+2+3 = epic win!!!!!!!!!

je bent rust vergeten:D

1. Rippetoe
2. +3500 kcal
3. Motivatie

1+2+3 = epic win!!!!!!!!!

WTF?
3500 Kcal?
Volgens zo'n berekeningssite, moet ik er 2800 nemen en dan heb ik nog 20% bulk ofzoiets ... Nog eens 700 erbij? :o

Motivatie = juiste voeding en blijven volhouden?

lol die titel.

die klinkt als een 18 jarig meisjes met cup a, die borstvergroting wilt
Ik zweer het bro, dacht ook dat het een meisje was die wat tatas nodig had.

Maar eerlijk waar gozer, hier zijn wat lifetime tips voor je,

Spieren maak je zo:

*Sloop ze (Check naar voorbeeld Schema's, genoeg gespammed hier)
*Vreet als een madafaka om de spieren te blowen, kies je voor ongezond dan word je ook lekker rond (tjah niet plat meer in iedere geval)
*Geef je lichaam time-out om de spieren te fixen.

En over motivatie alles werkt, glaasje water, no xplode, een hoertje, yeyo als je maar plezier van hebt.

Nu? Ga eens wat doen joh! &Thank me later,

Ik zweer het bro, dacht ook dat het een meisje was die wat tatas nodig had.

Maar eerlijk waar gozer, hier zijn wat lifetime tips voor je,

Spieren maak je zo:

*Sloop ze (Check naar voorbeeld Schema's, genoeg gespammed hier)
*Vreet als een madafaka om de spieren te blowen, kies je voor ongezond dan word je ook lekker rond (tjah niet plat meer in iedere geval)
*Geef je lichaam time-out om de spieren te fixen.

En over motivatie alles werkt, glaasje water, no xplode, een hoertje, yeyo als je maar plezier van hebt.

Nu? Ga eens wat doen joh! &Thank me later,

Kort maar krachtig! Bedankt! (Wel geen idee wat je bedoelt met "no xplode" en "yeyo" :p )

Voeding: Wat moet ik eten om een tweede Arnold te worden?

Brood
Pindakaas
Kwark (= platte kaas)
Kip
Gevogelte
Vis
Havermout
Pasta
Rijst
Melk
Noten (Cashew, Walnoot, Hazelnoot, Amandel)
Eieren
Brocolli
Couscous
Steak
Kippewit
Kaas
Shakes (?)
Chocolade reep
Fruit (Appels, bananen, ... ? )

Volle melk
Chocolademelk
Water (4-6l)

Klopt deze lijst ongeveer een beetje?

Huiding benodigd aantal Kcal, als ik gewoon een hele dag zit : 66 + (57 * 13,7) + (175 * 5) - (19 * 6,8) = 1 592,7 Kcal
Dit * 1,4 voor het verbruik per dag : 1592 * 1,4 = 2229
Aangezien ik moet bulken : + 20% = 446 + 2229 = 2674 Kcal per dag (zonder training)
Hoeveel moet ik hier nu nog bijdoen voor een training van 1,5u ongeveer, 3 dagen per week?

Dat lijkt mij nog niet zo extreem veel precies, kdacht dat een volwassen man 3000 Kcal nodig heeft per dag, maar misschien zit ik hier wel heel ver van af ... ? Iemand toevallig enig idee hoeveel Kcal in nu ongeveer binnen krijg? (Als je mijn lijstje ziet in mijn vorige posts)

(Wel geen idee wat je bedoelt met "no xplode" en "yeyo" :p
Doet er niet toe, als je maar zin krijgt om te trainen.

((1+(1-x)(\y)/gamma)^{1/(1-x)} = 2^3)/33 + 230&%%$#!#@!#!@#!$@#$#%???
Aye aye aye gozer, wil je het toernooi in? Begin maar met meer te eten dan wat je normaal doet. Die spieren krijg je echt wel ook al vreet je alleen maar pizzas en shaormas. Je wordt wel wat vetter maar dat kan je wel weg werken met xtra cardio. Iedealer is om gezond te eten, maar dat bereik je vanzelf wel.

Success nog,

Doet er niet toe, als je maar zin krijgt om te trainen.

Aye aye aye gozer, wil je het toernooi in? Begin maar met meer te eten dan wat je normaal doet. Die spieren krijg je echt wel ook al vreet je alleen maar pizzas en shaormas. Je wordt wel wat vetter maar dat kan je wel weg werken met xtra cardio. Iedealer is om gezond te eten, maar dat bereik je vanzelf wel.

Success nog,

Nou, als je een voedingsschema moet opstellen, moet je toch al die berekeningen maken enzo, dus dacht ik dat het ook handig was om te weten hoeveel Kcal ik nodig had per dag. :)

Ok, bedankt!

Terug
Naar boven