AndroidHealthClinic

[HELP] Is dit puffy nippels, vet , aandoening?

damn, ****ed 4 life!

die 11pct betwijfel ik btw

gewoon massa kweken op dat frame dan zie je t vanzelf minder..

scarred 4 life!!!!

t**ten

beetje gare fotos mja. Je je tepels hangen een beetje maar is not so big deal.

Als je nou al iets droger stond en meer massa hebt dan heb je er misschien minder last van..

Had ik vroeger ook wat maar in mindere mate. Ik train nu nog maar 8 maanden en zie hele vooruitgang bij me zelf. Goede degelijke krachttraining met goed voedingsschema enzo, als je als een mietje gaat trainen ga je het niet weg krijgen. Sorry dat ik het zo cru zeg maar het is zo. Als je niet met volledige toewijding kunt trainen moet je er niet aan beginnen. Heb er zo veel zien voorbij komen en die stoppen na paar maand of veranderen niets. Als je jong bent is het ook makkelijker weg te krijgen.
Ik heb van nature uit altijd al een grote borstkas gehad met grote inhoud, zonder enige training kan ik op mn gemak meer dan 2 minuten mn adem inhouden en ik herstel hierdoor ook heel snel bij cardio en kan zeer snel conditie bijtrainen, ik schrijf dit toe aan mn grote longinhoud en denk dat ook correct is? Bovenop mn al grote borstkas zoals jou beetje puffy vooral vroeger. Het lijkt alsof ik een C-cup heb maar ik schaam me er absoluut niet voor. Als ik borst train, check ze soms naar me kijken xD. Mn onderste ribben steken ook wat naar voren uit waardoor mn borstkas gespierder lijkt dan het is :p. Ik heb grotere t**ten dan mn laatste lief :lol:.

Laatst bewerkt:
Wat een belachelijke reacties weer op baksteen en whami na.

Heb er zelf ook last van. Merkte wel in mijn puberteit dat er een hele lichte vorm van gyno bezig was, volgens mij deden mn tepels ook een dag zeer ofzo. Daarna meteen niet meer. Heb het idee dat als ik wat lager in VP ga het een stuk minder is. Maar ben nu lekker aan het bulken, en zo hinderlijk is het niet

brand is erger

• Topic Starter Topic Starter
ha-ha

, maar heb een vraagje als jullie , je borst aanspannen kunnen jullie dan ook wat vel grijpen zoals ik bij 1ste foto

Hoe oud ben je precies? Ik vind het overigens wel meevallen.

Jouw foto ziet er anders niet veel beter uit hoor..

OT :

Je vp is hoger dan 11.5% sowieso. Wss gaat het vet gewoon snel daar zitten.

Moeilijk is wel de vraag wat nu te doen. Meer borstmassa zorgt er al voor dat het minder opvalt , dat + lager in bf% gaan zal al veel helpen.

Ik heb er ook lichtjes last van, helemaal weg zal het wss niet gaan maar gewoon goed trainen en je bf% nog wat lager proberen te krijgen.

Lager vetpercentage valt het minder op en vetweefsel bevat aromatase, dit zet testosteron om naar oestrogeen, boosdoener voor gyno voornamelijk, dus heb je ook gelijk wat minder oestrogeentjes. :)

Lager vetpercentage valt het minder op en vetweefsel bevat aromatase, dit zet testosteron om naar oestrogeen, boosdoener voor gyno voornamelijk, dus heb je ook gelijk wat minder oestrogeentjes. :)

+1 idd!

Onlangs weer 2 weken gecut , stond al relatief droog maar erna nog een %tje droger en had er toch duidelijk weer wat minder last van :).

Ik heb best weinig vet on mijn buik. ik kan mijn 4 abs al zien, Schouder spieren . Het enige waar nog vet(veel) is. Is bij mij onderbuikspieren en bij mijn tepels.

Ben er net achtergekomen dat als ik mijn borsten span ik dan een heel stuk kan pakken. Zoals jullie zien op de eerste foto. Of is dit normaal?(dat je wat kan pakken als je spant)

Ja, ik kan dat ook, no worries, alleen iets minder vet hehe.

Trouwens als ik het koud heb dan is mijn borst perfect(voor mij lichaam dan) . Als mijn tepel gekrimpt is dan .

Ik dank god dat ik een gave heb om mijn kippenvelreflex te kunnen beheersen. Ik kan op elk moment kippenvel op een bepaald gebied in mijn lichaam laten komen. wat ik 24/7 op het strand doe. Maar je raakt heel erg uitgeput.

Maar effe terug naar de topic.

dus het is vermoedelijk vet wat ik daar heb? of kunnen jullie dat niet uit de foto's trekken. Want ik denk zelf wel dat er vet is waardoor het er zo uit ziet.

Niks aan de hand, of voel je echt 'n hard knobbeltje onder je tepels?

Nope voel gwn niks voel vet/huid

Geen klier niks onder dat stukje huid/vet zit mijn spier.

Terug
Naar boven