XXL Nutrition

[HELP] Is dit puffy nippels, vet , aandoening?

Heb het zelf ook, decline weglaten vanwege puffy nipples gaat nergens over, gewoon decline erin laten als je die deed.

En bij mij gaat het ook niet weg als ik droger word, denk dat chirurgie wel de enige optie is. Maarja, dan weet je ook niet of het resultaat dan mooier is. ;)

Je zegt dat ik decline werk(onderborst training) voor de borst moet vermijden? Maar dan krijg ik toch juist meer spier eronder waardoor het strakker kan gaan zitten.

-----------------------------------------------------------------------

Ik zie mijn ribben ook al + 4 abs + heupbotten uitsteken en schouderbotten.

ik heb mijn vetpercentage laten meten doormiddel van een huidplooimeter en die gaf zelf aan dat het 11.5% was. Bij sommige mensen slaat het vet zich meer op , op bepaalde andere delen.

------------------------------------------------------------------------

Btw , Kan het ook vocht zijn? + Bij mij voel je die bobbeltjes niet onder mijn tepel je voelt alleen mijn spier.
Ik persoonlijk geloof ook dat incline het wat strakker zou krijgen. Vet stapelt zich idd niet overal gelijk op, dat verandert het advies niet.

---------- Post added do 9 jun 2011 at 18:12 ----------

Heb het zelf ook, decline weglaten vanwege puffy nipples gaat nergens over, gewoon decline erin laten als je die deed.

En bij mij gaat het ook niet weg als ik droger word, denk dat chirurgie wel de enige optie is. Maarja, dan weet je ook niet of het resultaat dan mooier is. ;)
Idd chirurgie niet te snel aan beginnen, als je probleem minimaal is het de moeite niet waard want weefsel dat ze dan weghalen komt dan mss zelfs extra terug door litteken weefsel, dan is je probleem verergert + littekens van operatie.
Je zit nog steeds aan 11% vet, fanatiek cutten. Het gaat niet vanzelf, denk ten vroegste aan chirurgie na een jaar goed te trainen met goed trainings & voedingsschema met alles er op en aan. En niet direct richten op de tetjes of vet. Eerst spiermassa, als je daarna je vet wegtraint ga je mooie vormen krijgen, dit krijg je niet door alleen vet weg te trainen zonder enige degelijke onderbouw. En voor als je het wilt weten: hoe meer spieren hoe meer je lichaam per dag verbrand! Velen vergeten dit, dus eerst spieren, dan pas vet wegtrainen.

Laatst bewerkt:
Ik heb exact hetzelfde probleem, ben er niet voor naar de dokter geweest verder.

Train ondertussen anderhalf jaar, alles is er goed op vooruit gegaan (vetpercentage 16% van 10.3%) en toch altijd nog last blijven houden van slappe tepels. ???

Doe zelf niet aan cardio, toch blijf ik langzaam vet verliezen. Mischien het beste veel cardio er bij te doen als je er snel vanaf wilt, mocht dat niet helpen wie weet chirurgie ook al ben ik er niet echt een voorstander van.

Edit: Merk wel de laatste tijd, dat wanneer ik men borstdag heb en heb de pomp er goed inzitten dat het compleet weg is. Vandaar de stiekeme hoop dat het minder begint te worden.

Laatst bewerkt:
Ik heb exact hetzelfde probleem, ben er niet voor naar de dokter geweest verder.

Train ondertussen anderhalf jaar, alles is er goed op vooruit gegaan (vetpercentage 16% van 10.3%) en toch altijd nog last blijven houden van slappe tepels. ???

Doe zelf niet aan cardio, toch blijf ik langzaam vet verliezen. Mischien het beste veel cardio er bij te doen als je er snel vanaf wilt, mocht dat niet helpen wie weet chirurgie ook al ben ik er niet echt een voorstander van.

Edit: Merk wel de laatste tijd, dat wanneer ik men borstdag heb en heb de pomp er goed inzitten dat het compleet weg is. Vandaar de stiekeme hoop dat het minder begint te worden.
Je eet niet genoeg om veel spiermassa bij te komen, eerst goed trainen op kracht met goed trainings & voedingsschema (vooral voeding is héém belangrijk). Als je vet verdwijnt blijft je vel natuurlijk wat hangen. Nu je focussen op spieren niet op je tetjes, als je spieren wat degelijke grote beginnen te krijgen of vet te veel gestegen is cutten en dan zal je het effect pas goed beginnen zien.

Laatst bewerkt:

Das wel minder man, met die 10% nog tietjes hebben. Zal nog wel k*t bij mij worden, woog paar jaar geleden 100 kilo en minder spiermassa dan nu, en soort van littekens aan de zijkanten van mn borst. Dus al slappere huid. Pas geleden dan van 22 naar 15% gegaan ongeveer, nog niks veranderd. Dus met die slappere huid gaat k*t worden bij mij :( Sorry voor deze topic-hijack :)
Maar goed, als we elkaar op de hoogte houden van wat er veranderd en hoe/operaties worden we allemaal weer wat wijzer. In ieder geval niet te snel aan snijden denken, gewoon ff zelf wat proberen. Kan eenmaal een hoop mis gaan bij die slagers.

Kan toch niet zo lastig zijn zon gyno operatie....kunnen we dat niet als bbers onder mekaar regelen ...:cool:

Das wel minder man, met die 10% nog tietjes hebben. Zal nog wel k*t bij mij worden, woog paar jaar geleden 100 kilo en minder spiermassa dan nu, en soort van littekens aan de zijkanten van mn borst. Dus al slappere huid. Pas geleden dan van 22 naar 15% gegaan ongeveer, nog niks veranderd. Dus met die slappere huid gaat k*t worden bij mij :( Sorry voor deze topic-hijack :)
Maar goed, als we elkaar op de hoogte houden van wat er veranderd en hoe/operaties worden we allemaal weer wat wijzer. In ieder geval niet te snel aan snijden denken, gewoon ff zelf wat proberen. Kan eenmaal een hoop mis gaan bij die slagers.
Het probleem van mensen als jullie is dat jullie vooral trainen op vetverlies. Maar wat dan als je vet weg is? Jullie worden dan soort van ecto's met een slappe huid omdat er niet veel spieren onder zitten. Je denkt dan dat je veel spieren bij hebt gewoon omdat je ietsje meer vorm krijgt door ververlies, maar is niet veel bijgekomen en mogelijk zelfs verloren als je veel cardio doet. Nu je vet % wat omlaag is stop met vet wegtrainen en ga je vooral op kracht richten en doe paar maanden later nog eens een cutperiode, dan heb je ten minste spieren die terug wat spanning op je huid zetten en die dan zichtbaar worden.

Ik heb dat probleem ook gehad hoor. Ik ben van overgewicht naar ondergewicht gegaan, en had nog steeds tetjes, losse huid enzo. Ben nu 8 maanden powertraining aan het doen zonder me te richten op vetverlies. Alles ziet er nu beter uit en begint vorm te krijgen. Als je mooie vorm wilt krijgen moet je vet wegkrijgen EN spieren bij krijgen. Beide kan je niet tegelijk! Als je krachttraining doet maar tegelijk dieet etc om vet te verliezen ga je wel wat kracht bijkomen maar spiervolume niet veel. En dit alles lukt ook niet in een paar maanden! En reken ook wanneer je je dan volop op spieren gaat richten je de eerste 3-4 maanden niet veel moet verwachten en dat je pas na een jaar een degelijke spiermassa zult hebben, dit is zonder k*tperiodes gerekend. 90% van de dikere mensen die vet willen verliezen en een mooi lichaam willen doen dit verkeerd, daarom dat velen geen of nauwelijks resultaten zien en terugvallen of opgeven.
En als jullie dan eens aan krachttraining beginnen denk er dan aan om NIET aan vetverlies te denken. Als je gaat denken, ik ga na mn training minder carbs & eiwitten nemen dan aangeraden en minder eten dan aangeraden zodat ik geen vet bijkom, ga je gegarandeerd mislukken. Op die manier krijg je mss geen vet bij maar ook geen of nauwelijks spieren! En zoals ik hier al eerder ergens zei: hoe meer spieren je hebt hoe meer je lichaam verbruikt en dus makkelijker vetverlies erna bij het cutten! Tijdens de periode waarin je enkel op kracht traint kan je wel aan hiit doen, deze verhoogd je metabolisme en zal vet verbranden zonder veel spierverlies.

En reken toch maar op 2-3 jaar om jullie doel te bereiken.

Snappen jullie het???

Laatst bewerkt:
Het probleem van mensen als jullie is dat jullie vooral trainen op vetverlies.
??? ok

Beide kan je niet tegelijk! Als je krachttraining doet maar tegelijk dieet etc om vet te verliezen ga je wel wat kracht bijkomen maar spiervolume niet veel.
Zie mijn cutlog, (http://forum.dutchbodybuilding.com/f253/nos-cutlog-260546/) weet wel hoe t werkt nu

Ik wel

Je bedoelt het goed met je veronderstellingen maar topic ging over manboobs die niet weg willen bij mensen met een relatief normaal tot laag vetpercentage. Als bijvoorbeeld >ik< niet af was gaan vallen bij 100 kilo@22% en het lekker verder ga oprekken met spier dan krijg ik uiteindelijk nog meer uitgerekte huid amirite? Zowiezo is dat vetpercentage niet gezond en zin had ik er ook niet in, hou me liever bezig met kracht dan met cut. Stuk droger geworden maar nog steeds die k*ttieten die bij andere mensen met mijn % niet aanwezig zijn. Ik drukte voor de cut 120 kg, hoeveel zou ik nog moeten doen voordat mn borstspieren dat vel opvullen dan? Heb al aardig borst volgens mij :D Snap je?

Komende tijd tot ongeveer januari/februari (whenever I feel like it) gooi IK iig weer een cut er tegen aan van 2 maanden max en tot die tijd ga ik keihard trainen en (goed) eten. Als ik na die cut rond de 10-12 % uit kom en nog steeds van die puffy shit heb zitten ga ik serieus overwegen om het weg te laten halen :) (ook al zeggen veel mensen dingen als: waar heb je t over :/)

??? ok

Zie mijn cutlog, (http://forum.dutchbodybuilding.com/f253/nos-cutlog-260546/) weet wel hoe t werkt nu

Ik wel

Je bedoelt het goed met je veronderstellingen maar topic ging over manboobs die niet weg willen bij mensen met een relatief normaal tot laag vetpercentage. Als bijvoorbeeld >ik< niet af was gaan vallen bij 100 kilo@22% en het lekker verder ga oprekken met spier dan krijg ik uiteindelijk nog meer uitgerekte huid amirite? Zowiezo is dat vetpercentage niet gezond en zin had ik er ook niet in, hou me liever bezig met kracht dan met cut. Stuk droger geworden maar nog steeds die k*ttieten die bij andere mensen met mijn % niet aanwezig zijn. Ik drukte voor de cut 120 kg, hoeveel zou ik nog moeten doen voordat mn borstspieren dat vel opvullen dan? Heb al aardig borst volgens mij :D Snap je?

Komende tijd tot ongeveer januari/februari (whenever I feel like it) gooi IK iig weer een cut er tegen aan van 2 maanden max en tot die tijd ga ik keihard trainen en (goed) eten. Als ik na die cut rond de 10-12 % uit kom en nog steeds van die puffy shit heb zitten ga ik serieus overwegen om het weg te laten halen :) (ook al zeggen veel mensen dingen als: waar heb je t over :/)
Uhu, je hebt idd al goede onderbouw van spieren. Jij mag operatie dan ook al beginnen overwegen. Maar ik denk dan persoonlijk & normaal raad ik het nooit aan van:
mss eens stero's te proberen in je cut om vetpercentage nog veel lager te krijgen voor je operatie doet, dan gaat er ook wat meer hardnekkig vet weg en mss kan dat het oplossen. Het is al tijdje geleden dat ik over stero's opgezocht heb & gebruik ze zelf niet, maar dingen zoals anavar vallen nog mee op vlak van ongezondheid en ze zouden kunnen helpen. Het kost vrij veel maar goedkoper dan een operatie met mogelijk betere resultaten. (natuurlijk eerst meer info over opzoeken moest je dit willen proberen). En sommige stero's kunnen het ook verergeren dus maak dat je eerst goed geïnformeerd ben, bv anavar zou het niet verergeren en er zijn ook dingen die je bij kuurtje kan nemen om enige nare effecten tegen te gaan, er was nog een 2de stero die net als anavar nog meevalt op vlak van ongezondheid en gelijkaardig effect heeft maar ben naam vergeten
Op die plaats heb je vaak hardnekkig vet dat je maar weg krijgt bij nog lagere vetpercentages, <7-8%. Ik weet niet of het snel terug komt als je daarna je vetpercentage weer laat stijgen. Je kan eventueel cutten tot het lage vetpercentage en dan vooral onderhoudend gaan traine (traag spiermassa bijtrainen en vetpercentage constant houden).

Laatst bewerkt:
ik vind het wel meevallen, als je het echt niet trekt kan je het nog wel weg laten halen, maar ga eerst gewoon bulken.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien dat zijkant borst training ook werkt :D?

Je vet % is eerder tussen de 15-20% Absoluut geen 11%. Gewoon trainen, word vanzelf minder.

Als het hoger zou zijn dan zou het wel rond de 14% zijn.

lmao je hebt puffy nipples en een fysiek van niks en dan ga je ook nog dbol kopen. Goed bezig brah jij komt er wel.
Succes met de echte bitchtits

Nope tenminste niet meer.

Terug
Naar boven