Drew
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik persoonlijk geloof ook dat incline het wat strakker zou krijgen. Vet stapelt zich idd niet overal gelijk op, dat verandert het advies niet.Je zegt dat ik decline werk(onderborst training) voor de borst moet vermijden? Maar dan krijg ik toch juist meer spier eronder waardoor het strakker kan gaan zitten.
-----------------------------------------------------------------------
Ik zie mijn ribben ook al + 4 abs + heupbotten uitsteken en schouderbotten.
ik heb mijn vetpercentage laten meten doormiddel van een huidplooimeter en die gaf zelf aan dat het 11.5% was. Bij sommige mensen slaat het vet zich meer op , op bepaalde andere delen.
------------------------------------------------------------------------
Btw , Kan het ook vocht zijn? + Bij mij voel je die bobbeltjes niet onder mijn tepel je voelt alleen mijn spier.
Idd chirurgie niet te snel aan beginnen, als je probleem minimaal is het de moeite niet waard want weefsel dat ze dan weghalen komt dan mss zelfs extra terug door litteken weefsel, dan is je probleem verergert + littekens van operatie.Heb het zelf ook, decline weglaten vanwege puffy nipples gaat nergens over, gewoon decline erin laten als je die deed.
En bij mij gaat het ook niet weg als ik droger word, denk dat chirurgie wel de enige optie is. Maarja, dan weet je ook niet of het resultaat dan mooier is.![]()

Je eet niet genoeg om veel spiermassa bij te komen, eerst goed trainen op kracht met goed trainings & voedingsschema (vooral voeding is héém belangrijk). Als je vet verdwijnt blijft je vel natuurlijk wat hangen. Nu je focussen op spieren niet op je tetjes, als je spieren wat degelijke grote beginnen te krijgen of vet te veel gestegen is cutten en dan zal je het effect pas goed beginnen zien.Ik heb exact hetzelfde probleem, ben er niet voor naar de dokter geweest verder.
Train ondertussen anderhalf jaar, alles is er goed op vooruit gegaan (vetpercentage 16% van 10.3%) en toch altijd nog last blijven houden van slappe tepels.
Doe zelf niet aan cardio, toch blijf ik langzaam vet verliezen. Mischien het beste veel cardio er bij te doen als je er snel vanaf wilt, mocht dat niet helpen wie weet chirurgie ook al ben ik er niet echt een voorstander van.
Edit: Merk wel de laatste tijd, dat wanneer ik men borstdag heb en heb de pomp er goed inzitten dat het compleet weg is. Vandaar de stiekeme hoop dat het minder begint te worden.
Ik heb exact hetzelfde probleem, ben er niet voor naar de dokter geweest verder.
Train ondertussen anderhalf jaar, alles is er goed op vooruit gegaan (vetpercentage 16% van 10.3%) en toch altijd nog last blijven houden van slappe tepels.
Edit: Merk wel de laatste tijd, dat wanneer ik men borstdag heb en heb de pomp er goed inzitten dat het compleet weg is. Vandaar de stiekeme hoop dat het minder begint te worden.
Sorry voor deze topic-hijack 
Het probleem van mensen als jullie is dat jullie vooral trainen op vetverlies. Maar wat dan als je vet weg is? Jullie worden dan soort van ecto's met een slappe huid omdat er niet veel spieren onder zitten. Je denkt dan dat je veel spieren bij hebt gewoon omdat je ietsje meer vorm krijgt door ververlies, maar is niet veel bijgekomen en mogelijk zelfs verloren als je veel cardio doet. Nu je vet % wat omlaag is stop met vet wegtrainen en ga je vooral op kracht richten en doe paar maanden later nog eens een cutperiode, dan heb je ten minste spieren die terug wat spanning op je huid zetten en die dan zichtbaar worden.Das wel minder man, met die 10% nog tietjes hebben. Zal nog wel k*t bij mij worden, woog paar jaar geleden 100 kilo en minder spiermassa dan nu, en soort van littekens aan de zijkanten van mn borst. Dus al slappere huid. Pas geleden dan van 22 naar 15% gegaan ongeveer, nog niks veranderd. Dus met die slappere huid gaat k*t worden bij mijSorry voor deze topic-hijack
Maar goed, als we elkaar op de hoogte houden van wat er veranderd en hoe/operaties worden we allemaal weer wat wijzer. In ieder geval niet te snel aan snijden denken, gewoon ff zelf wat proberen. Kan eenmaal een hoop mis gaan bij die slagers.

Het probleem van mensen als jullie is dat jullie vooral trainen op vetverlies.
okZie mijn cutlog, (http://forum.dutchbodybuilding.com/f253/nos-cutlog-260546/) weet wel hoe t werkt nuBeide kan je niet tegelijk! Als je krachttraining doet maar tegelijk dieet etc om vet te verliezen ga je wel wat kracht bijkomen maar spiervolume niet veel.
Ik wel
Snap je?
(ook al zeggen veel mensen dingen als: waar heb je t over :/)Uhu, je hebt idd al goede onderbouw van spieren. Jij mag operatie dan ook al beginnen overwegen. Maar ik denk dan persoonlijk & normaal raad ik het nooit aan van:ok
Zie mijn cutlog, (http://forum.dutchbodybuilding.com/f253/nos-cutlog-260546/) weet wel hoe t werkt nu
Ik wel
Je bedoelt het goed met je veronderstellingen maar topic ging over manboobs die niet weg willen bij mensen met een relatief normaal tot laag vetpercentage. Als bijvoorbeeld >ik< niet af was gaan vallen bij 100 kilo@22% en het lekker verder ga oprekken met spier dan krijg ik uiteindelijk nog meer uitgerekte huid amirite? Zowiezo is dat vetpercentage niet gezond en zin had ik er ook niet in, hou me liever bezig met kracht dan met cut. Stuk droger geworden maar nog steeds die k*ttieten die bij andere mensen met mijn % niet aanwezig zijn. Ik drukte voor de cut 120 kg, hoeveel zou ik nog moeten doen voordat mn borstspieren dat vel opvullen dan? Heb al aardig borst volgens mijSnap je?
Komende tijd tot ongeveer januari/februari (whenever I feel like it) gooi IK iig weer een cut er tegen aan van 2 maanden max en tot die tijd ga ik keihard trainen en (goed) eten. Als ik na die cut rond de 10-12 % uit kom en nog steeds van die puffy shit heb zitten ga ik serieus overwegen om het weg te laten halen(ook al zeggen veel mensen dingen als: waar heb je t over :/)
alleen als je het combineert met binnenkant borst!