Fitness Seller

[HELP] Is dit puffy nippels, vet , aandoening?

ha-ha

, maar heb een vraagje als jullie , je borst aanspannen kunnen jullie dan ook wat vel grijpen zoals ik bij 1ste foto
Zoals op die 1ste foto kan iedereen denk ik, als ik mn t**ten helemaal ontspan kan ik ook zo wat vastpakken maar dan heb ik de spier vast (doet zeer :p) en niet vet. Met caliper gemeten kom ik aan 5mm dus weinig vet.

Laatst bewerkt:
ha-ha

, maar heb een vraagje als jullie , je borst aanspannen kunnen jullie dan ook wat vel grijpen zoals ik bij 1ste foto

Nee, was je vroeger dik? Want het kan huid zijn. En het beste wat je kan doen is voetbal/zwemmen doen dan gaat het weg denk ik.

Heb hetzelfde, maar dan nog erger :D

aan de fotos te zien is er weinig mis mee, mss een beetje vet.
als je hard gaat trainen en nadien cutten dan zal het wel wegtrekken denk ik.;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik begon het inderdaad te krijgen naarmate toen ik dik werd , ben Al dat vet afgevallen ( 15kg ongv). Het kan zo zijn dat het huid is. Maar Dus van zwemmen wordt je huid strakker?

Gewoon je fysiek trainen, zoals al eerder gezegt voetbal/zwemmen kan je helpen.

Ik begon het inderdaad te krijgen naarmate toen ik dik werd , ben Al dat vet afgevallen ( 15kg ongv). Het kan zo zijn dat het huid is. Maar Dus van zwemmen wordt je huid strakker?
Beste resultaten ga je volgens mij krijgen met hiit & powertraining & goed voedingsschema.

ja da kan het ook zijn na vermageren dat je huid wat gerokken is
veel sporten en dat komt wel goed

Niet zo druk om maken, ik denk dat jij er zelf meer mee zit dan andere mensen om je heen, die valt het waarschijnlijk niet eens op. Als je lekker gaat trainen en wat massa kweekt gaat je huid ook wat strakker zitten. Ik zou wel decline werk voor de borst vermijden, zodat het in ieder geval niet erger wordt. Goed massa op de bovenborst bouwen zodat de huid omhoog wordt getrokken.

Niet te druk om maken in ieder geval.

Trouwens als ik het koud heb dan is mijn borst perfect(voor mij lichaam dan) . Als mijn tepel gekrimpt is dan .

dus het is vermoedelijk vet wat ik daar heb? of kunnen jullie dat niet uit de foto's trekken. Want ik denk zelf wel dat er vet is waardoor het er zo uit ziet.

Heb ik ook, ****ing irritant. Maar het is ietsjes minder geworden na het cutten. Hoop na de volgende cut van volgend jaar positieve ervaringen mee te kunnen delen. Maar goed, thats what you get for being fat. Voorlopig denk ik wat meerdere mensen hier denken; trainen en vet verliezen maakt het wel wat minder. En dat van als je het koud hebt heeft meer te maken met vocht volgens mij.

Ik heb dit ook een klein beetje.
Ben hier al voor naar de dokter geweest en volgens hem waren het opgezette klieren.
Vaak gaat het na je pubertijd (deels) weg.
Als je echt veel klieren (bobbels) voelt kan je deze operatief laten verwijderen.

Als het koud is worden deze inderdaad kleiner.

Trouwens als ik het koud heb dan is mijn borst perfect(voor mij lichaam dan) . Als mijn tepel gekrimpt is dan .

Ik dank god dat ik een gave heb om mijn kippenvelreflex te kunnen beheersen. Ik kan op elk moment kippenvel op een bepaald gebied in mijn lichaam laten komen. wat ik 24/7 op het strand doe. Maar je raakt heel erg uitgeput.

Maar effe terug naar de topic.

dus het is vermoedelijk vet wat ik daar heb? of kunnen jullie dat niet uit de foto's trekken. Want ik denk zelf wel dat er vet is waardoor het er zo uit ziet.

oh wat jij hebt heb ik ook, als ik keppevel heb worden je tepels stijf en je borst spant zich aan. Anders heb ik normaal ook beetje vet rond me tepels en zijn me tepels ook 2x zo groot.

Denk dat je vetpercentage gewoon hoog is, zon 14% en dat je gewoon beter je borst moet trainen.

Wellicht heb je gewoon een wat meer elastische huid? Je hebt toch ook van die mensen die hun vel helemaal kunnen uittrekken.

Zou me er niet zo druk om maken en gewoon lekker doortrainen. Wordt het zoals gezegd vanzelf minder.

Niet zo druk om maken, ik denk dat jij er zelf meer mee zit dan andere mensen om je heen, die valt het waarschijnlijk niet eens op. Als je lekker gaat trainen en wat massa kweekt gaat je huid ook wat strakker zitten. Ik zou wel decline werk voor de borst vermijden, zodat het in ieder geval niet erger wordt. Goed massa op de bovenborst bouwen zodat de huid omhoog wordt getrokken.

Bij mij valt het enorm op. Ben serieus aan het overwegen voor chirurgie.

@TS: Succes ermee :D

Bij mij valt het enorm op. Ben serieus aan het overwegen voor chirurgie.

@TS: Succes ermee :D
Maak een foto van zijkant uit, is niet heel erg goed te zien op die foto's die je nu hebt staan. Dan kunne we zeggen of het er werkelijk zo slecht uit ziet. Je staat momenteel ook op 14%, zou je niet eerst met cutten proberen?

Maak een foto van zijkant uit, is niet heel erg goed te zien op die foto's die je nu hebt staan. Dan kunne we zeggen of het er werkelijk zo slecht uit ziet. Je staat momenteel ook op 14%, zou je niet eerst met cutten proberen?

Ik zie me ribben al :(. Maar ik ga natuurlijk wel verder, hehe, maar ook toen ik droger stond had ik 't ook gewoon erg

Laatst bewerkt:
1,74m en 81 kg.
ALs ik dit lees heb je toch een aardig gewicht voor je lengte.
Denk dat je gewoon je VP wat omlaag moet halen.
Je VP zal inderdaad rond de 14 - 15% liggen nu, wat nog vrij veel is natuurlijk...

Iedergeval Succes!

heb daar ook een beetje last van
maar is nog wel redelijk gevormt.

not a single f*ck was given

• Topic Starter Topic Starter
Niet zo druk om maken, ik denk dat jij er zelf meer mee zit dan andere mensen om je heen, die valt het waarschijnlijk niet eens op. Als je lekker gaat trainen en wat massa kweekt gaat je huid ook wat strakker zitten. Ik zou wel DECLINE WERK voor de borst vermijden, zodat het in ieder geval niet erger wordt. Goed massa op de bovenborst bouwen zodat de huid omhoog wordt getrokken.

Je zegt dat ik decline werk(onderborst training) voor de borst moet vermijden? Maar dan krijg ik toch juist meer spier eronder waardoor het strakker kan gaan zitten.

-----------------------------------------------------------------------

Ik zie mijn ribben ook al + 4 abs + heupbotten uitsteken en schouderbotten.

ik heb mijn vetpercentage laten meten doormiddel van een huidplooimeter en die gaf zelf aan dat het 11.5% was. Bij sommige mensen slaat het vet zich meer op , op bepaalde andere delen.

------------------------------------------------------------------------

Btw , Kan het ook vocht zijn? + Bij mij voel je die bobbeltjes niet onder mijn tepel je voelt alleen mijn spier.

Terug
Naar boven