MuscleMeat

HELP! KCAL-Dilemma! (karma)

Jordan23

Cool Novice
Waardering
1
Mensen,

Ik ben 14 en eet al aardig veel voor mijn leeftijd (ong 4000 kcal per dag) en heb gewoonweg bijna nooit echt genoeg na mijn maaltijden :D.

Ik kan ook best meer gaan eten, maar dan ben ik bang dat ik vet aan ga zetten :| (zit nu op ong 11-12%)

Karma voor de behulpzame antwoorden :p

wat eet ej op een dag allemaal dan

• Topic Starter Topic Starter
Tadaa:

2d1a741.jpg

eet s wat pindas door de dag heen, kijk eens of je dan nog steeds niet aankomt. imo makkelijkste manier om aan je kcal te komen

train je wel want dat kan ik hier niet uit opmaken...veel koolhydraten trouwens. Ik zou sowieso wat minder koolhydraten nemen en dat zoete beleg eruit ahlen

train je wel want dat kan ik hier niet uit opmaken...veel koolhydraten trouwens. Ik zou sowieso wat minder koolhydraten nemen en dat zoete beleg eruit ahlen

Ja en best veel ook.. staat in het schema. 's ochtends 4,5 uur basetball, 's avonds KT

waarom trouwens 4.5uur basketball, wil je pro worden ofzo :P

eet s wat pindas door de dag heen, kijk eens of je dan nog steeds niet aankomt. imo makkelijkste manier om aan je kcal te komen

Mijn probleem is ook niet dat ik neit aankom, maar dat ik nooit genoeg heb als ik eet :P Ik zou bijvoorbeeld makkelijk een heel brood achter elkaar weg kunnnen werken en dan heb ik 2 uur later weer trek :D

imo moet je sowieso nooit zoveel eten dat je niets meer op kan...een half uur later zeggen je hersenen toch dat je vol zit.

KH's heb ik echt wel nodig volgens mij met hoeveel ik train per dag.

imo moet je sowieso nooit zoveel eten dat je niets meer op kan...een half uur later zeggen je hersenen toch dat je vol zit.
Dat gevoel dat je niets meer opkan heb ik volgens mij al een jaar ofzo niet gehad... Tis gewoon dat ik nooit echt genoeg heb ik stop gewoon met eten :P

jet eet per dag 194 gram eiwitten en 700 :eek: gram KH

Probeer es wat meer eiwitten te nemen nog... en die KH sja :P als je niet dik wordt dan kan je het blijkbaar hebben!

Probeer iig dus meer eiwitten te eten! misschien wat boterhammen minder en wat mer kipfilet of beleg ofzo, bakje kwark tussendoor is ook niet slechT!

meer eiwitten eten zoals vb rosbief, tonijn, ...
zo kun je meer spieren ontwikkelen
wel sterk dat je op die leeftijd al een voedingsschema hebt

daar gaat het toch niet om :P

en tja..heb hetzelfde, als ik meer ga eten, krijg ik ook meer honger :P

3 gram eiwitten per KG VVM was het toch... mijn VVM= 55KG, dus dan zou ik 165 gram eiwitten moeten hebben, en ik heb er al 200, wordt dat niet te veel anders?

MacB, op hoeveel kcal per dag zit jij nu dan?

Goor bij die brinta wat eiwitpoeder. Ik zelf maak 's ochtends ongeveer een liter brinta met muesli kwark water en eiwitpoeder. Verdeel dit in 2 portie, 1 voor 's ochtends en 1 voor 's avonds.

Terug
Naar boven