Fitness Seller

HELP! KCAL-Dilemma! (karma)

Sowieso die stroop schrappen uit je schema. Doe anders ook pindakaas op je andere boterhammen.

In plaats van die brinta 's avonds kun je beter een bak kwark eten. Voor de rest vind ik je schema er prima uit zien.

Niet naar de boys hier luisteren,
Niet nog meer eiwitten gaan eten.

Ik heb het ook een keer aan mijn huisarts gevraagd en hij zei ook, teveel aan eiwitten is slecht voor je lichaam, je mag dacht ik max. ongeveer 3 keer je Gewicht aan eiwitten per dag eten.

Jij bent ook zo'n beescht he. :rolleyes: Koolh mag ook niet ofwat?

Niet naar de boys hier luisteren,
Niet nog meer eiwitten gaan eten.

Ik heb het ook een keer aan mijn huisarts gevraagd en hij zei ook, teveel aan eiwitten is slecht voor je lichaam, je mag dacht ik max. ongeveer 3 keer je Gewicht aan eiwitten per dag eten.

vandaar dat je zon monster bent:eek:

Ik zou iets meer proteine eten en de rest gelijk laten. Waar speel je basketbal??

4,5u training? Wat doe je in dan allemaal in die tijd?

men of steel weet je waar je overpraat??? want als je echt diep gaat cutten is 2000kcal redelijk normaal. Ik zelf heb op 1800kcal gezeten voor 4weken.

das erg weinig. 2000 is wat de gemiddelde vrouw moet hebben. zelfs in de cut lijkt me dit erg weinig of misschien wil je juist je spieren verbranden kan ook nog :P

carbcycling ja, is mn low carb dag (en het is ook in mn cut natuurlijk, in de bulk zit ik eerder op 4000)

als je op onderhoud eet ga je ook niet afvallen...of je nou 10 uur cardio doet ofniet

• Topic Starter Topic Starter
lijkt me sterk. onderhoud + cardio is vet verbranden.ik verander mijn dieet wel trouwens meer vetten,minder koolydraten.

voor mij werkt dit.
Volgens mij is onderhoud toch echt alles wat je verbruikt er gewoon weer aan eten... Maar wat jij bedoelt is onderhoud excl cardio eten maar dan is het geen onderhoud meer ;)

• Topic Starter Topic Starter
Sowieso die stroop schrappen uit je schema. Doe anders ook pindakaas op je andere boterhammen.

In plaats van die brinta 's avonds kun je beter een bak kwark eten. Voor de rest vind ik je schema er prima uit zien.
Stroop zit vol met ijzer, en honing heeft antioxidanten :P oke, eigenlijk eet ik t gewoon omdat t lekker is :P Maar die brinta doe ik omdat ik daarvoor KT heb gedaan, voor mn KH's in de Post workout maaltijd.

Terug
Naar boven