Jordan23
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hij verbrand misschien wel 400 cal per uur, x 4 = 1600

eet s wat pindas door de dag heen, kijk eens of je dan nog steeds niet aankomt. imo makkelijkste manier om aan je kcal te komen

Erg goeie tip! Vind het alleen lastig om zoutvrije noten nog te vinden, want de meeste zakjes zijn bedolven onder het zout![]()
Maar daar zie ik alleen van die kleine bakjes met gezouten noten 
hij verbrand misschien wel 400 Calorie per uur, x 4 = 1600
4000-1600=2400
doet ie ook nog KT
-500=1900
hij zit ook nog in de groei
jonge volgens mij mag jij wel 6000 calorieën gaan eten met je huidige intensiviteit , doe je dit niet dan ga je ook niet meer groeien en kan je strax niet bij de bask*t om te dunken![]()
![]()
Ik zit doordeweeks op een kazerne, waar ik erg beperkt ben in mijn eten.
En er is alleen een Albert Hein in de buurtMaar daar zie ik alleen van die kleine bakjes met gezouten noten
![]()
Mensen,
Ik ben 14 en eet al aardig veel voor mijn leeftijd (ong 4000 kcal per dag) en heb gewoonweg bijna nooit echt genoeg na mijn maaltijden.
Ik kan ook best meer gaan eten, maar dan ben ik bang dat ik vet aan ga zetten :| (zit nu op ong 11-12%)
Karma voor de behulpzame antwoorden![]()
Gozer, als je niet wil helpen doe je dat toch lekker niet?Voor 2 karma punten ga ik je niet helpen. Damn man net alsof wij niet helpen als we geen karma krijgen..
Niet naar de boys hier luisteren,
Niet nog meer eiwitten gaan eten.
Ik heb het ook een keer aan mijn huisarts gevraagd en hij zei ook, teveel aan eiwitten is slecht voor je lichaam, je mag dacht ik max. ongeveer 3 keer je Gewicht aan eiwitten per dag eten.

Niet naar de boys hier luisteren,
Niet nog meer eiwitten gaan eten.
Ik heb het ook een keer aan mijn huisarts gevraagd en hij zei ook, teveel aan eiwitten is slecht voor je lichaam, je mag dacht ik max. ongeveer 3 keer je Gewicht aan eiwitten per dag eten.
alles TEVEEL is slecht duhhh , de vraag is wat is teveel, 300-400+ is Te veelomgalles TEVEEL is slecht duhhh , de vraag is wat is teveel, 300-400+ is Te veel