6 weken is nogal snel om (wederom) 4% te zakken, maar niet onmogelijk.
Zo te lezen gaat het goed!
Wil je je eet- en trainingsschema's delen?
Tot zover gaat het goed gelukkig!
ja ik geloofde het ook niet, maar ik heb het zelfs 3 x laten doen! en kwam telkens in de buurt van 24, zoveel.
Ik denk dat de volgende 6 weken wel wat moeilijker zal zijn om snel weer me vetpercentage te laten zakken, maar ik ga het gewoon proberen. Ben allang blij als ik de 22% heb bereikt!
En zoals ik zei was best al een tijdje bezig, maar de laatste 5 a 6 weken heel serieus bezig geweest met eten&trainen.
Omdat ik toen nog niet in staat was zelf een trainingsschema te maken, heb ik gewoon een fullbody-krachttraining programma gevolgd.
Dat deed ik 4x in de week+ 2 a 3 keer cardio op een leeg maag of vlak na krachttraining.
Me eetschema had ook zo zijn ups& downs d.m.v te lage aantal totale kcal per dag en de andere dag weer te hoge aantal totale kcal per dag. Maar afgelopen heb ik me strikt aan een schema(heb hem op papier staan)gehouden namelijk dit:
6:00uur:
60 gram samenstelling van Brinta&havermout
330 magere melk 0%vet
15 gram whey
1 kiwi
1 multivitamine
9:00uur:
60 gram samenstelling brinta&havermout
330ml water
30 gram whey chocola
1 appel
12:00 uur
200 gram aardappelen
75 gram tonijn
250 gram brocolli
15:00 uur
2 volkorenbrood
75 gram tonijn
15 gram pindakaas
200 gram spinazie
18:00 uur
salade+150 gram kipfilet
21:00 uur
250 gram kwark
15 gram walnoten
Dit is ongeveer 2000 kcal. En per dag drink ik echt teveel water, 5 van die shakebekers van 0,8 cl.
op niet trainingsdagen vervang ik maaltijd 2 met 3 volkorensneetjes en 1 ei en kifiletbeleg.
(ik hem me niet strikt aan de verhoudingen e/k/v gehouden, maar probeerde in elke maaltijd wel eiwitrijke voeding te plaatsen)
Ik weet dat het geen topvoedingsschema is, maar het is in iedergeval veel beter dan de eerste die ik heb gemaakt en daar ben ik juist blij om. Veel eten+vet verliezen ipv weinig eten en geen vet verliezen

.

Als ik er over nadenk is inderdaad niet veel, ik krijg namelijk veel dorst, dus zal het wel nodig hebben. Maar aan de andere kant het moet er natuurlijk weer uit, dus dat zijn vele toiletbezoekjes. Misschien dat het daarom zoveel lijkt