Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe eens niet minder eten dan onderhoud, en maak het verschil met cardio (na je kt welteverstaan!).
Werkt als een trein (heb ik gemerkt).

Net schema.
Wat is tahin eigenlijk?
Hoe ga je dit schema uitbouwen naar wél netjes 2200 kcal?
---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:39 ----------
Gebruik je trouwens geen whey rondom je training? (of andere supps?)

heb dit stukjeover het hoofd gezienNet schema.
Wat is tahin eigenlijk?
Hoe ga je dit schema uitbouwen naar wél netjes 2200 kcal?
---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:39 ----------
Gebruik je trouwens geen whey rondom je training? (of andere supps?)
, sorry.Persoonlijk ben ik gék op whey delicious, huismerk van XXL (boardsponsor). Andere merken zullen ook vast goed zijn - weet alleen dat ik begonnen ben met whey van de Tuinen, en dat spul is naast te duur ook gewoon niet lekker.
MOOI TE HOREN
Tahin= sesampasta
en hoe ik het ga uitbouwen weet ik nog niet precies, want als ik dit al op heb zit ik meestal vol.
Ik denk dat ik 3 uurtjes eerder wakker moet worden ofso of anders moet ik elke 2 uur wat eten..
ik weet nog niet zo goed hoe ik dat ga aanpakken, maar om per porties de kcal omhoog te schroeven lijkt me niet echt een strak plan, of wel?

Ga maar aan de slag en je krijgt echt meer het honger gevoel!!
komt goed![]()

Jaaa! aan jou advies twijfel ik zeker niet!
anders was ik nog steeds blijven hangen bij de 1200kcal per dag.
pfff en dan vraag ik mezelf af, waarom val ik niet af.. hehe
.
.Ik ben nu 8 maanden bezig, waarvan drie maanden goed bezig, ik ben geen gram afgevallen, maar wel 8 cm van mijn taille af.
Dus let niet op de weegschaal, wat dwarf zegt: Gooi dat ding in de prullenbak.
Als laatste: als je jaren zo slecht eet, kan je niet verwachten dat je lichaam ineens veranderd!! ga 6 keer eten en je gaat echt na weken merken dat je lichaam zich over gaat geven en aan je nieuwe levensstijl gaat aanpassen.
) alleen geen idee wat nou handig is rond die tijd...
8 cm, WOW, das echt goed! wat is trouwens je doel nu? gewoon doorgaan om je lichaam te behouden zoals die nu is, of nog strakker?
wat betreft over mij, me lichaam is er denk ik wel aangewend nu, want na elke 3 uur krijg ik weer honger, dus dat is gelukkig nu wel in orde. ik gebruik de weegschaal alleen om te kijken wat het nou met me gewicht heeft gedaan nu ik zoveel eet, nou eigenlijk niet veel.
Alleen wat ik moeilijk blijk te vinden is op onderhoud eten voor volgende week, ik moet echt een schema maken en me aan houden, anders zit ik er weer onder en dat wil ik dus niet. Moet ff dus nog een maaltijd bij verzinnen voor een uur of 19:00(want voortaan wordt het 6 uur wakker worden) alleen geen idee wat nou handig is rond die tijd...
![]()
Daar is nog veel werk aan
.
.
= geen vreetbuien= vrijer eten

Waarom dan geen lactosevrije whey? Lijkt me met een allergie beter dan isolaat zonder smaak.
. Ik zit te denken om over stag te gaan
Waarom dan geen lactosevrije whey? Lijkt me met een allergie beter dan isolaat zonder smaak.

Oké ik ga dom doen, maar hoeveel % zal je lichaam strakker worden. Ik zit te denken om over stag te gaan
![]()

Wat bedoel je precies?? begrijp je niet echt.
En wat bedoel je met en dat mijn lichaam sinaasappelvrij wordt

hahaha, ooo zooo

Als je hiervan je levenstijl kunt maken heb je de grootste strijd al gewonnen! En dan "gewoon" de motivatie opbrengen om door te gaan en dan komt inderdaad ALLES GOED!Ik weet van mezelf dat ik niet 100% hersteld ben, maar kan je wel 100% garanderen dat ik nu van deze gewoonte een levenstijl ga maken. De rest komt allemaal vanzelf!! En zoals jij&dwarf al hebben gezegd: ALLES KOMT GOED!!![]()
hahaha, ooo zooo
dat is de droom van elke vrouw! hihi.
Maar dat komt goed, zolang je je doelen hebt en die realiseert dan kun je krijgen wat je wilt, maakt niet uit hoelang dat gaat duren.
Serieus ik heb nooit gedacht dat ik weer zou eten als ik nu doe, ik d8 altijd moet ik leven op crackers en die onzin, maar ik maakte mezelf wijs dat er gewoon een manier was om er gewoon van af te komen en bij deze!!(ben blij dat ik nu bereikt heb, wat ik altijd al had willen bereiken) gewoon normaal eten en geen zorgen maken om wat ik binnenkrijg.
Ik weet van mezelf dat ik niet 100% hersteld ben, maar kan je wel 100% garanderen dat ik nu van deze gewoonte een levenstijl ga maken. De rest komt allemaal vanzelf!! En zoals jij&dwarf al hebben gezegt: ALLES KOMT GOED!!![]()
, You go girl