AndroidHealthClinic

help me

sinana01

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
26%
wie kan me eens uitleggen de werking van alle supplimenten heb opgezocht op internet maar snap er niet veel van zoals bca of aminozuren, glutamine ? is dat eigenlijk echt nodig of is een proteine shake en preworkout zelf genoeg?

Dit gaat niemand je even haarfijn uitleggen, het staat allemaal op het net.

Laatst bewerkt:
Hij maakt een grapje of...?

bcaa aminozuren/glutamine niet nodig mits je voldoende proteine eet, whey kan je helpen genoeg eiwitten binnen te krijgen maar je eiwitten uit vlees, melk oid halen is net zo goed

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt zoek een nieuwe protein shake welke merk raad je aan had eerst afslank eiwit maar die smaak is egt niet lekker en raar

Gewoon even op de board sponsor sites kijken..
en naar de werking kijken...

Je gaat toch niet serieus de werking van een supplement opzoeken op de site van een supplementenverkoper? Wauw..:o
Ik probeer die jongen te helpen,
wat had ik dan neer moeten zetten, Hey ben je een werknemer van B&F je post zoveel voor ze :rolleyes:

pffffffffffffffffffffff...
je vind elke keer wel weer wat negatiefs om richting mij te gooien, ik ben het wel zat nu, doei...

Ik probeer die jongen te helpen,
wat had ik dan neer moeten zetten, Hey ben je een werknemer van B&F je post zoveel voor ze :rolleyes:

pffffffffffffffffffffff...
je vind elke keer wel weer wat negatiefs om richting mij te gooien, ik ben het wel zat nu, doei...

Dafuq? Beetje last van emotionele instabiliteit?

Creatine is wel grappig om naar te kijken en eventueel een pre-workout, voor de rest is het allemaal niet zo boeiend.

Supplementen heb je niet nodig, zorg dat je training en voeding goed is.

Als aanvulling kan het juist prima...
Als aanvulling inderdaad. Als je een goed gevarieerd voedingsschema volgt heb je dat niet nodig. Is je voedingsschema niet gevarieerd genoeg, omdat je bijvoorbeeld dingen niet lust, of niet klaar kan maken, dan kun je sommige vitaminen en mineralen uit supplementen halen. Zelfs je pre en/of post workout "shake" zou je uit gewoon normale voedingsmiddelen kunnen halen. Echter hiervoor is het wel zo makkelijk en snel om daar gewoon een shake met een paar scheppen whey van te maken. Bijna alles wat je te veel binnen krijgt plas je ook gewoon weer uit, maar moet wel eerst door je lichaam verwerkt worden. Pak dus alleen supplementen die je nodig hebt en belast je lichaam niet met onnodig werk.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal preworkout en protein - eiwit shakes daar zal ik bij blijven xd

Terug
Naar boven