lovegirl
Novice
- Waardering
- 0
sluiten graag!
kan sluiten!
kan sluiten!
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik ben een dame van 20jaar oud,en weeg 87kilo....27kilo te veel!!!!!
mijn plekken waar ik vet heb zitten in voornamelijk me buikje de standaard plekken zeg maar.
ik heb alles geprobeert om dat weg te krijgen en het lukt me niet!!!!!!!!!!!!
ook 2maanden bijna elke dag sporten viel geen kilo af!!!!!!
weet het niet meer,kan iemand me alsjeblieft helpen?
wat ik dagelijk doe aan sport:
is 45minuten fietsen op hometrainer....rek en strek oefeningen
verder eet ik alleen 2broodjes met filet american of kaas...
en drink 2liter water.
mijn avond eten bestaat uit salade:sla, groene paprika,en komkommer. en natuurlijk stukje kipfilet.
Hoi lovegirl,
je hebt al wat bruikbare reacties gehad. Al zou ik die van sporten op nuchtere maag niet opvolgen.Maar zoals al gezegt, ga eerst maar eens wat lezen, kijk ook eens in het 'vrouwen topic', denk dat daar ook al wat bruikbare dingen en reacties in staan.
En.. (!) het zal je misschien vreemd in de oren klinken, en je denkt misschien dat je met jouw dieet goed bezig bent, dat ben je niet.
Maar schrik niet te hard, de gedachte "Ik eet heel weinig en toch val ik niet af", is waarschijnlijk de meest gemaakte fout wat betreft afvallen ooit gemaakt.
Zoek ook maar eens met de zoekknop op 'spaarstand', kan je ook veel informatie uit halen.
Succes ermee.
ik wil ook graag afvallen maar ik denk als ik jou zo hoor dat je te weinig eet, want als je gaat sporten moet je ook verbranden, zo zie ik dat en ik heb eigenlijk precies het zelfde als jij maar met afvallen moet je geduld hebben, en je word eerst wat steviger en dan lijkt het dat je niet afvalt maar je kan in het begin ook iets swaarder worden door je spieren ,dus effe volhouden en na een maand moet je maar eens kijken, sucses he groetjes Judith
Cardio op nuchtere maag werkt wel het beste voor vetverbranding dan op een rustig tempo fietsen maar wel zo dat je nog een gesprek met iemand kan voeren ;succes.
Minder eten is niet meer afvallen!Ik snap niet dat sommige mensen dat nog denken.
@Ghostrider, even voor mijn geruststelling...wil je hier mee zeggen dat je door minder te eten niet afvalt?!
Als je dit inderdaad denkt, zou je dan willen laten weten waarom je dit denkt.
ik ben een dame van 20jaar oud,en weeg 87kilo....27kilo te veel!!!!!
ik ben parttime model en wil graag fulltime model worden maar dat lukt niet met dat buikje.

vraagje?? bij welk agentschap nemen ze meisjes als model aan die 90 kilo wegen? laat het me weten! ik weeg er 57 misschien nemen ze mij ook wel aan!!!!!!!!!!![]()