AndroidHealthClinic

Help mij, ik wil vetverbranding!!!!

Minder eten is niet meer afvallen!
Ik snap niet dat sommige mensen dat nog denken.
Op specifieke plekken vet verbranden gaat niet en bij vrouwen is de buik 1 van de laatste plekken waar vet verbrand word ( voortplantingsorganen worden beschermt door wat extra vet )
Ik zou zeggen lees de stickies op het gebied van voeding en wellicht training en stippel voor je zelf uit wat je precies wil.
Met die stickies kom je al een heel eind ;)

Probeer eens met wat cardio op een nuchtere maag...

Grtz

• Topic Starter Topic Starter
wat betekent stickies?
tog bedankt voor reactie!!!!
kus sandy

ik ben een dame van 20jaar oud,en weeg 87kilo....27kilo te veel!!!!!
mijn plekken waar ik vet heb zitten in voornamelijk me buikje de standaard plekken zeg maar.
ik heb alles geprobeert om dat weg te krijgen en het lukt me niet!!!!!!!!!!!!
ook 2maanden bijna elke dag sporten viel geen kilo af!!!!!!
weet het niet meer,kan iemand me alsjeblieft helpen?

wat ik dagelijk doe aan sport:
is 45minuten fietsen op hometrainer....rek en strek oefeningen
verder eet ik alleen 2broodjes met filet american of kaas...
en drink 2liter water.
mijn avond eten bestaat uit salade:sla, groene paprika,en komkommer. en natuurlijk stukje kipfilet.

Holy ****... ga eens fatsoenlijk eten, want zo wordt het nooit wat. Leer eerst maar eens wat je onderhoudsniveau is en hoe je dat kunt bereiken (search, stickies en veel lezen). Daarna mag je pas weer op dieet. 2 broodjes en een kipfilet en niet afvallen, dan heb je je stofwisseling grondig verdoet.

Je eet te weinig.. probeer meer te eten want je stofwisseling ligt op zijn gat. Zo val je niet af.

Probeer meer eetmomenten te hebben op een dag liefst om de 2,5/3 uur. Begin met een ontbijt wat dat helpt je stofwisseling in de ochtend op gang.

Nu eet je gewoon echt te weinig en zal je zeker niet afvallen.

Hoi lovegirl,

je hebt al wat bruikbare reacties gehad. Al zou ik die van sporten op nuchtere maag niet opvolgen.
Maar zoals al gezegt, ga eerst maar eens wat lezen, kijk ook eens in het 'vrouwen topic', denk dat daar ook al wat bruikbare dingen en reacties in staan.
En.. (!) het zal je misschien vreemd in de oren klinken, en je denkt misschien dat je met jouw dieet goed bezig bent, dat ben je niet.
Maar schrik niet te hard, de gedachte "Ik eet heel weinig en toch val ik niet af", is waarschijnlijk de meest gemaakte fout wat betreft afvallen ooit gemaakt.
Zoek ook maar eens met de zoekknop op 'spaarstand', kan je ook veel informatie uit halen.

Succes ermee.

yep, eet meer dan pas ga je afvallen.

Hoi lovegirl,

je hebt al wat bruikbare reacties gehad. Al zou ik die van sporten op nuchtere maag niet opvolgen.Maar zoals al gezegt, ga eerst maar eens wat lezen, kijk ook eens in het 'vrouwen topic', denk dat daar ook al wat bruikbare dingen en reacties in staan.
En.. (!) het zal je misschien vreemd in de oren klinken, en je denkt misschien dat je met jouw dieet goed bezig bent, dat ben je niet.
Maar schrik niet te hard, de gedachte "Ik eet heel weinig en toch val ik niet af", is waarschijnlijk de meest gemaakte fout wat betreft afvallen ooit gemaakt.
Zoek ook maar eens met de zoekknop op 'spaarstand', kan je ook veel informatie uit halen.

Succes ermee.

Dat doet ze praktisch al!
No offence verder.

Hoi meid,:p ik wil ook graag afvallen maar ik denk als ik jou zo hoor dat je te weinig eet, want als je gaat sporten moet je ook verbranden, zo zie ik dat en ik heb eigenlijk precies het zelfde als jij maar met afvallen moet je geduld hebben, en je word eerst wat steviger en dan lijkt het dat je niet afvalt maar je kan in het begin ook iets swaarder worden door je spieren ,dus effe volhouden en na een maand moet je maar eens kijken, sucses he groetjes Judith:D

Hallo.
Zoals Judith al aangeeft (en de anderen ook), je moet echt meer gaan eten. Dat weet ik uit eigen ervaring. Meer eten, meer trainen en je gewicht gaat lekker naar beneden.
Succes!

dit is de meest gemaakte fout die er is te weinig eten klinkt raar maar is wel zo.Maar om dat iemand te vertellen is heel moeilijk want iedereen vind dat raar.Cardio op nuchtere maag werkt wel het beste voor vetverbranding dan op een rustig tempo fietsen maar wel zo dat je nog een gesprek met iemand kan voeren ;succes.

Cardio op nuchtere maag werkt wel het beste voor vetverbranding dan op een rustig tempo fietsen maar wel zo dat je nog een gesprek met iemand kan voeren ;succes.

Inderdaad. Veel mensen snappen niet dat als je 's morgens eerst eet en dan gaat sporten, na 5 minuten andere mensen ook kunnen zien wat je gegeten hebt en cardio einde oefening is. Om nog maar te zwijgen van de maag en darmproblemen die je kunt krijgen. De oplossing is om 2 uur voor de cardio op te staan, maar als je om 7:00AM uur op je werk moet zijn hou je dat ook niet lang vol.

Minder eten is niet meer afvallen!??? Ik snap niet dat sommige mensen dat nog denken.

@Ghostrider, even voor mijn geruststelling...wil je hier mee zeggen dat je door minder te eten niet afvalt?!

Als je dit inderdaad denkt, zou je dan willen laten weten waarom je dit denkt.

Laatst bewerkt:
@Ghostrider, even voor mijn geruststelling...wil je hier mee zeggen dat je door minder te eten niet afvalt?!

Als je dit inderdaad denkt, zou je dan willen laten weten waarom je dit denkt.

Ik denk dat inderdaad want als het lichaam niet werkt verbrand het niks en als je niks verbrand val je niet af.
Minder eten als in grofweg zo min mogelijk kcal's schrappen zorgt er op een gegeven moment voor dat je lichaam tekorten krijgt aan voedingsstoffen.
Als je dan weer gaat eten gaat je lichaam die voedingsstoffen opslaan vanwege de tekorten en je lichaam moet wel gewoon werken.
Zie het als een auto die op zijn reserve tank rijd jij bent de auto en het beperkte aantal voeding is de brandstof en de afstand die je aflegt is het afvallen.
Als de brandstof op is rijd de auto niet verder en wat wil je juist verder rijden.
Je lichaam is energie nodig om te werken daardoor kun jij je werk uitvoeren, je sport uitoefenen, etc,etc.
Die energie haal je uit je voeding!
Om vet te verbranden is je lichaam voeding nodig en dan zal het reserves verbruiken, echter moet je wel kiezen voor gezonde voeding.
Vandaar de tips om 6x per dag te eten zodat a ) je spijsvertering door blijft werken b ) je lichaam reserves kan verbranden c )je je niet ellendig en klote voelt.
De denkwijze dat minder eten lijdt groter verlies is een fabeltje het is eerder vaker eten in voldoende porties en dan val je af.

ik ben een dame van 20jaar oud,en weeg 87kilo....27kilo te veel!!!!!

ik ben parttime model en wil graag fulltime model worden maar dat lukt niet met dat buikje.

vraagje?? bij welk agentschap nemen ze meisjes als model aan die 90 kilo wegen? laat het me weten! ik weeg er 57 misschien nemen ze mij ook wel aan!!!!!!!!!!:rolleyes:

Beetje een klote reactie hé tegenwoordig worden modellen niet alleen gekozen op hun ondervoeding.
Uitstraling is denk ik belangrijker, maar met die post van jou hier boven betwijfel ik of je uitstraling hebt.
Je kunt wel mager zijn, maar als je lelijk bent word je geen model!!!!

Even een tip: als je de beslissing neemt om te diëten door meer te eten/te bewegen ipv alleen minder te eten, moet je in begin wel rekening houden met een mogelijk gelijk blijven van het gewicht. Het lichaam heeft namelijk tijd nodig om de stofwisseling aan te passen aan de voeding die binnenkomt waardoor je in begin minder zal verbranden dan je verwacht. Een goed dieet kost daarom altijd tijd en dus geduld, maar zal je op termijn veel beter doen voelen/uitzien.

Terug
Naar boven