- Waardering
- 1
Ik ben bezig met cutten en nu wil kijken of jullie nog wat adviezen zouden hebben. Ik wil gewoon wat droger worden en meer detail zien; me zwembandjes weg is ook belangrijk.
Dit is wat ik nu eet en doe:
----------------------------------------------------------------------------------
8:00 uur: 500 gram magere franse kwark met +/- 100 gram muesli en een el. honing, 1 el lijnzaadolie en 2 vitamine tabletten.
10:30 uur: 500 gram magere franse kwark met 1 el honing, 1 liter water
13:00 uur: 250 gram magere franse kwark en 2 volkoren boterhammen met kipfilet, 1 Appel, 1 liter water
16:00 uur: 250 gram magere franse kwark en 2 volkoren boterhammen met kipfilet, 500 ml vivit. 1 liter water
17:00 uur: trainen (4 oefeningen p/spiergroep 15 herhalingen en aan het eind 30 min fietsen) gaat ook wel 1 liter water doorheen.
19:00 uur: vlak na training khd shake.
19:30 uur: avond eten
20:00 uur: Blikje Tonijn
23:00 uur: vivit of kwark iedergeval weer wat eiwitten.
Elke zondag 1 uur hardlopen rustig tempo vetverbrandingsniveau
---- tot hier mijn huidige schema------------------------------------------
wil vanaf maart na elke training half uurtje hardlopen.
en heel misschien amino's gaan aanschaffen zodat ik dat kan combineren met kwark etc.
Whey shakes neem ik nu even niet meer.
Ik hoop dat jullie wat kunnen aan merken en advies kunne geven wat ik beter kan doen. Ik wil gewoon nu lekker droogtrainen en zo veel mogelijk spiermassa behouden, als er een beetje weg gaat vind ik niet erg maar dan kan ik als ik genoeg droog ben voor me zelf weer lekker door knallen.
Dit is wat ik nu eet en doe:
----------------------------------------------------------------------------------
8:00 uur: 500 gram magere franse kwark met +/- 100 gram muesli en een el. honing, 1 el lijnzaadolie en 2 vitamine tabletten.
10:30 uur: 500 gram magere franse kwark met 1 el honing, 1 liter water
13:00 uur: 250 gram magere franse kwark en 2 volkoren boterhammen met kipfilet, 1 Appel, 1 liter water
16:00 uur: 250 gram magere franse kwark en 2 volkoren boterhammen met kipfilet, 500 ml vivit. 1 liter water
17:00 uur: trainen (4 oefeningen p/spiergroep 15 herhalingen en aan het eind 30 min fietsen) gaat ook wel 1 liter water doorheen.
19:00 uur: vlak na training khd shake.
19:30 uur: avond eten
20:00 uur: Blikje Tonijn
23:00 uur: vivit of kwark iedergeval weer wat eiwitten.
Elke zondag 1 uur hardlopen rustig tempo vetverbrandingsniveau
---- tot hier mijn huidige schema------------------------------------------
wil vanaf maart na elke training half uurtje hardlopen.
en heel misschien amino's gaan aanschaffen zodat ik dat kan combineren met kwark etc.
Whey shakes neem ik nu even niet meer.
Ik hoop dat jullie wat kunnen aan merken en advies kunne geven wat ik beter kan doen. Ik wil gewoon nu lekker droogtrainen en zo veel mogelijk spiermassa behouden, als er een beetje weg gaat vind ik niet erg maar dan kan ik als ik genoeg droog ben voor me zelf weer lekker door knallen.
Laatst bewerkt: