Fitness Seller

Help opa aan een shirt en win een prijs

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

een tuinbroek met of zonder shirt maak je altijd de blitzzz

[afbeelding niet meer beschikbaar]

sexy shirts, crazyland waardig.

kijk eens voor de grap bij christine le duc, daar heb ik ook wat shirts vandaan, in verschillende kinky dingen.

probleempje, grotere maten (groter dan xxl) moet je bestellen, ze kunnen vrij groot leveren.

DBC, wil je iets van katoen, nylon ? of latex ook goed ?

Wat je ook kan doen voor die avond is een shirt laten bodypainten, dan ben je wel DE man.

Latex bodypaint is zweet resistent.

DBC wat is je borstomvang ?

ik zie heel veel crazyland waardig spul maar de meesten gaan tot 120cm borstomvang

DBC, laat maar eens wat linkjes zien, want zou echt niet weten wat nu wel crazyland waardig is ???

nevermind the gay in the shirt, let op het shirt.

ik vermoed dus dat Opa ongeveer zulke shirts zoekt.
en ja dat ben ik.

[Link niet meer beschikbaar]

Bij de heren-afdeling staan een paar geinige shirts. Een paar hele mooie zwarte/antracieten shirts.;)

• Topic Starter Topic Starter
Sinlath, m'n borstomvang was in 2000 121cm, sindsdien niet meer gemeten maar dat zal nu wat meer zijn :D

Mooie ideeen staan erbij, DW wat een supergaaf shirt, idd wat Sinlath op 't laatst post komt in de buurt....let wel ik moet het vóór zaterdag in huis hebben dus buitenlandse sites zijn niet mogelijk...

Ik denk niet dat DBC er juist als een patser bij wil lopen... Meer casual, maar dan wel apart.. dus geen korte mouwtjes met blote bovenarmen denk ik ...en al helemaal niet van die gay achtige net shirtjes..

Terug
Naar boven