MuscleMeat

Help opa aan een shirt en win een prijs

DBC01 zei:
Kristus. Een Supermod met een ORLY avatar. Het moet niet gekker worden.
En nee geen honger, beetje rage misschien so f*** what.
Wat mankeert er aan mijn avatar? Het gaat meer om die kop van bush dan dat o rly gedoe, en ik heb niet zo'n gare meneer de uil erop staan.

Maar als je zo lekker "gevat" bent op iedere opmerking, kan je misschien beter lekker je bedje induiken, in plaats van op een discussieboard te zitten.

En nee, het is niet all about the entertainment. :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Strak shirt (Op z''n Vlaamsch: 'Aangespannen'), effen, zwart. Niks aan teksten-shit, gewoon iets knaps.

Centaur zei:
Wat mankeert er aan mijn avatar? Het gaat meer om die kop van bush dan dat o rly gedoe, en ik heb niet zo'n gare meneer de uil erop staan.

Maar als je zo lekker "gevat" bent op iedere opmerking, kan je misschien beter lekker je bedje induiken, in plaats van op een discussieboard te zitten.

En nee, het is niet all about the entertainment. :thumbup:

Als ik voor elke keer dat iemand het woord Tren-opa of de fantastische slogan die niemand ooit meer vergeet 'It's all about entertainment' een stuiver zou krijgen kon ik stoppen met werken. Bedankt voor het opnieuw nieuw leven inblazen van mijn quote ;) :thumbs:

Gevat bennik hè? Kuren is heerlijk.

Bedankt om mijn advies in de wind te slaan:)

ik laat hier zelf shirts maken http://www.pixie.nl/

de stof is heel relaxed en ze maken op maat, tenminste voor mij iig want het is een kennis van me en je kan zelf kleur of kleuren kiezen.

hun maakte trouwens ook de kleding voor het NL team bodybuiding.

Voor zaterdag wordt toch lastig denk als het geen voorraad werk is.

DBC01 zei:
Ik ben ergens niet in thuis, heb een deadline, vraag de hulp van mensen die er misschien wat meer van weten en stel daar iets tegenover.

Doodnormaal vind ik dat. Niks mis mee.

midlife crisis begint toch pas bij 40+? :D

Waarom koop je eigenlijk niet gewoon iets bij een van de BB-merken, zoals Gravity Force of Uncle Sam? Vanwege de tijdsnood zeker?
Voorheen heb ik daar hele mooie zwarte strakke shirts vandaan gehaald.

Oh, ouwe zeurkous! Je lijkt wel een wijf! Op het laatste moment bedenken dat je nog even een sexy, zwart shirtje moet hebben voor een onvergetelijke indruk op een feestje. Wil je er ook nog een nieuw handtasje erbij?

Begin eens eerder met nadenken, bedenk wat je wilt en huur een naaister in (of volg zelf een naaicursus). Nooit meer problemen dat iets niet uniek is, naar je smaak of maat.

Mannen! :duh:

DBC.. ga eens op zoek naar Psychotic kleding. Er is een psychotic winkel in Amsterdam, Nieuwendijk 128A. Ik heb daar hele vette shirts vandaan. Ook partyshirts ;)

Buitenlandse shops vallen al af.

Trouwens ik lag me te bedenken in bed toen ik ziek was hoe ik ooit naar Sensual had gekund; toen had ik ook nog niets wat paste :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

T-shirt met dit als opdruk?

Je maakt het ook wel erg lastig DBC-tje ...

Tips van een maat die ik nog kreeg gisteravond... Jeans-center.. En jah als je dan echt wat aparts wilt .. er schijnt een party kleding winkel in oa Maastricht te zitten .. genaamd "Bizarre" .. Verder zou je anders eens het centrum van Amsterdam in moeten duiken.. ook genoeg partykleding te vinden.

Ik heb behoorlijk wat lopen zoeken op het net, maar in webshops is / word het lastig... Dat zal toch echt een groot winkelcentrum alla amsterdam in duiken worden...

Laatst bewerkt:
waarom ga je niet gewoon topless :S

jezus DBC, je bent nog moeilijker dan mn zusjes :nut:

KaLe zei:
DBC.. ga eens op zoek naar Psychotic kleding. Er is een psychotic winkel in Amsterdam, Nieuwendijk 128A. Ik heb daar hele vette shirts vandaan. Ook partyshirts ;)

dat vind ik nou een goede tip, die winkel is zeker de moeite waard om eens te kijken.

:roflol: wat als ze z'n gynotiete zien :evil:

Terug
Naar boven