Juriaan
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik gok op 50 karmapuntenRobertHosper zei:
Marky zei:
DBC01 zei:Crazyland komt eraan, zaterdag is het zover en ik zal er zeker rondlopen...alleen wel 14kg zwaarder dan de vorige keer!
De omtrek van vooral schouders en t**ten heeft ervoor gezorgd dat mijn bescheiden collectie uitgaansshirtjes steeds omhoog kruipen als ik ze 2 minuten aan heb, kortom: Mijn kuur groeit me boven het hoofd.
Nu zijn er zat kledingwinkels met apart spul alleen niks in mijn maat. Weet jij een zaak met echte maten?
Wie mij aan een liefst zwart shirt helpt, zonder prints/inQontrol-achtige designs, krijgt wat leuks opgestuurd!![]()

Er wordt iets leuks beloofd, en ze komen er op af, als vliegen op een hoop stront.
Opa, zoek nou es zelf naar kleding man, moeten we nou bij alles je handje vast gaan houden?
Buffster zei:

Honger kerel? De smiley's niet gezien in m'n post?DBC01 zei:Ik ben ergens niet in thuis, heb een deadline, vraag de hulp van mensen die er misschien wat meer van weten en stel daar iets tegenover.
Doodnormaal vind ik dat. Niks mis mee.

Hehe geen reden om dieDBC01 zei:De laatste tijd vooral de t**ten, schouders en biceps. Maar de tits zorgen nu voor kledingproblemen. Verschillende trainingsshirtjes kan ik eigenlijk niet meer aan omdat de onderkant teveel naar boven trekt omdat het over m'n pecs heen hangt![]()
smiley te plaatsen... het is een luxe probleem en ik zou graag willen dat ik er over mee kon praten.