XXL Nutrition

Help opa aan een shirt en win een prijs

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is er niks straks wat rekt verkrijgbaar DBC ? bedoel dit is al eens eerder gepost zo'n topic ;)

wat stuur je op Opa?:D een literje tren?:p

[Link niet meer beschikbaar]
Wellicht ken je deze al, maar misschien is het wat?
[Link niet meer beschikbaar]
Nog eentje dan. Vlakbij je in de buurt.;)

• Topic Starter Topic Starter
Het is niet makkelijk, daarom staat er ook wat meer op stapel dan 50x karma.
Maar ik ga niet van tevoren vertellen wat het is, wil graag die voor -het-hoofd-slaan-reacties lezen als mensen dachten dat het bij 50 karmapoints bleef. ;)

Marky zei:
www.chrisduin.nl

Alles voor jou op maat, decent outfits. :)

Zulke winkels hebben we hier ook. Dat zijn niet de winkels waar een BB'er snel terecht kan. Een BB'er is breder van boven en heeft een smallere taille in vergelijking met boven. De kleding die bij dit soort winkels wordt verkocht is voor walrussen, overal uitdijend. Enne, in een Frans Molenaar naar Crazyland? Kom....

DBC01 zei:
Crazyland komt eraan, zaterdag is het zover en ik zal er zeker rondlopen...alleen wel 14kg zwaarder dan de vorige keer! :eek:

De omtrek van vooral schouders en t**ten heeft ervoor gezorgd dat mijn bescheiden collectie uitgaansshirtjes steeds omhoog kruipen als ik ze 2 minuten aan heb, kortom: Mijn kuur groeit me boven het hoofd.

Nu zijn er zat kledingwinkels met apart spul alleen niks in mijn maat. Weet jij een zaak met echte maten?
Wie mij aan een liefst zwart shirt helpt, zonder prints/inQontrol-achtige designs, krijgt wat leuks opgestuurd! ;)

een verkapt kijk mij ee.... OK LAAT MAAR :D

ik zal even kijken voor de adressen van de zaken en dan PM ik je die morgen wel.. goed genoeg opa? :p

welke omgeving moet het zijn? ben je bereid een afstand te overbruggen? naja.. komt goed

:roflol:

Er wordt iets leuks beloofd, en ze komen er op af, als vliegen op een hoop stront.

Opa, zoek nou es zelf naar kleding man, moeten we nou bij alles je handje vast gaan houden? :D

Potverdomme nog dikkere t**ten gekregen?

Er wordt iets leuks beloofd, en ze komen er op af, als vliegen op een hoop stront.

Opa, zoek nou es zelf naar kleding man, moeten we nou bij alles je handje vast gaan houden?

Ik ben ergens niet in thuis, heb een deadline, vraag de hulp van mensen die er misschien wat meer van weten en stel daar iets tegenover.

Doodnormaal vind ik dat. Niks mis mee.

Buffster zei:
Potverdomme nog dikkere t**ten gekregen?

De laatste tijd vooral de t**ten, schouders en biceps. Maar de tits zorgen nu voor kledingproblemen. Verschillende trainingsshirtjes kan ik eigenlijk niet meer aan omdat de onderkant teveel naar boven trekt omdat het over m'n pecs heen hangt :(

DBC01 zei:
Ik ben ergens niet in thuis, heb een deadline, vraag de hulp van mensen die er misschien wat meer van weten en stel daar iets tegenover.

Doodnormaal vind ik dat. Niks mis mee.
Honger kerel? De smiley's niet gezien in m'n post? ;)

Kristus. Een Supermod met een ORLY avatar. Het moet niet gekker worden.
En nee geen honger, beetje rage misschien so f*** what.

DBC01 zei:
De laatste tijd vooral de t**ten, schouders en biceps. Maar de tits zorgen nu voor kledingproblemen. Verschillende trainingsshirtjes kan ik eigenlijk niet meer aan omdat de onderkant teveel naar boven trekt omdat het over m'n pecs heen hangt :(
Hehe geen reden om die :( smiley te plaatsen... het is een luxe probleem en ik zou graag willen dat ik er over mee kon praten.

Ach joh ik heb weer triceps zo plat als een akker, zo zie je maar weer.

Geef nu eens een deftige omschrijving van wat je wil DBC?

aanspannende shirts of gewoon loose?
flauwe tekstjes als "who the **** is D&G" of "Cocaine" of gewoon effe
felle kleuren? neutraal?

Terug
Naar boven