AndroidHealthClinic

Help..Trainen maar zwaar werk!

Danny0416

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m85
Massa
67kg
Beste mensen,

Ik werk full-time in de bouw en kom dan savonds thuis met een moe lichaam.
Hoe moet ik nou trainen :(? In het weekend kan het wel ja, maar 1x per week vind ik niet genoeg.
Als ik om half 6 thuis ben en dan even rust en ga eten en dan ga trainen is m,n lichaam nog steeds veelste moe, ik doe de oefeningen dan zonder puf en haal er lang niet alles uit, tot hoever dit mijn gains beperkt weet ik ook niet. Iemand met zo'n zelfde situatie? tips zijn welkom ..

Hoeveel eet je?

Ik ben interieurbouwer en moet elke dag om 05:00 opstaan en ben minimaal om 17:30 thuis en vaak nog later.
Heb dus ook het probleem dat ik savonds vaak al moe en kapot ben, en op het werk snappen ze er niks van dat ik het nog steeds vol hou om 4x p week te sporten.

Maar ik eet wel veeel... Echt veeel! En het werkt.. Gewoon zorgen dat je elke pauze constant aan eten bent, en soms wil een kwartier ff liggen voordat je gaat trainen ook wel helpen.
Dan heb je ff rust aan je kop en kan je na dat kwartiertje gewoon volgas er tegenaan.

Normaal wen je daar wel een stuk aan. Op mijn vorige werk waren het ook lange en zware dagen. M'n huidige werk is veel lichter maar ik heb nauwelijks verandering in m'n training gemerkt qua kracht. Ik denk dat je het mentale aspect van veel overuren niet mag onderschatten waardoor je geen fut meer hebt om te trainen. Dat is iig hoe ik het ervaren heb.

Qua eten is m'n onderhoud srs naar beneden gegaan na het veranderen van werk.

Je lichaam liegt tegen je.
Je bent helemaal niet moe! ;)

Vraag naar Sanca zijn geheim.

Ik werk in de vis en maak lange dagen met veel uren en zwaar werk. Ik ga altijd meteen uit het werk eten en daarna sporten. Als ik eerst ga uitrusten beland ik in een dipje en daarna heb ik meestal ook geen zin meer om te trainen. Je moet jezelf er even toe zetten.

Ik werk in de vis en maak lange dagen met veel uren en zwaar werk. Ik ga altijd meteen uit het werk eten en daarna sporten. Als ik eerst ga uitrusten beland ik in een dipje en daarna heb ik meestal ook geen zin meer om te trainen. Je moet jezelf er even toe zetten.

Dan rust je ws te lang, als je de juiste tijd voor een powernapje gebruikt dan is dat wel degelijk bevorderend. Is ff uitzoeken. Bij mij bv is dat iets van een 10-20 min, langer als dat en het voelt alsof ik door een trein ben aangereden.

Hier ook bouwsector en soms heb ik ook van die dagen dat de training verplaatst word naar de volgende dag.

Meestal doe ik savonds een powernap en kan ik weer even verder. Maar soms word ik ook pas 5 uur later wakker en dat is het teken dat trainen dan ook geen nut zou gehad hebben haha.

De voorbije weken was het iets rustiger op het werk en dan merk je echt wel het verschil in de gym ;)

Man the f**k up

Dan rust je ws te lang, als je de juiste tijd voor een powernapje gebruikt dan is dat wel degelijk bevorderend. Is ff uitzoeken. Bij mij bv is dat iets van een 10-20 min, langer als dat en het voelt alsof ik door een trein ben aangereden.

Ik heb dit vaak al als ik na het eten even op de bank zit tv te kijken, na 10 min ongeveer.

godskolere........je bent 22 !

Vreten en trainen. Voldoende rust. En niet janken.
Dit is nu net dat stuk discipline waarop verveelde huisvaders door de mand vallen, maar die zijn dan ook 15 jaar ouder.

hardcore calisthenics tijdens je werk!! gebruik alles wat ze daar hebben.

Hier ook zwaar fysiek werk. Ik knal er ff een pwo in als ik thuis ben en dan gaan met die banaan!

veel slapen en eten

Heb afgelopen zomer 3 maandjes fulltime verhuist, 1e maand ook elke avond totaal naar de klote door de lange dagen en het niet gewend zijn van zo lang en zwaar werken.

Maar naar een tijdje raakte ik eraan gewend om 4 dagen van de 5 gewoon na het avond eten weer op t fietsje naar de sportschool te gaan. Kortom je wend er wel aan. Gewoon even doorzetten.

PWO en Koffie zijn btw ook heilig.

cry me a river

Ijzervlechter hier, kwart voor 5 de wekker en 11 uur 's avonds erin.

Zodra ik thuis kom eet ik even wat, niet teveel want daar krijg ik een lui gevoel van dus meer iets in de trand van 40 gr. oats en een schep whey. Meestal maar niet perse een half uur later een pwo erin en op weg naar de gym. Dan na thuiskomst huishoudelijke activiteiten en een uurtje later mijn avondeten.

Kwestie van "man the f**k up"..

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

En zoals eerder al vermeld, ETEN. Veel eten.
Zwaar werken, zwaar eten.

Terug
Naar boven