Fitness Seller

Help! Vetpercentage zakt héél moeizaam.

Je kunt dan beter de kcal bij een middagmaaltijd nemen of verdelen. Het is belangrijk om tijdens sporten te drinken, daarmee voer je je afvalstoffen weg en vult je vocht weer aan, die je hebt verloren met sporten. Cola light na het sporten is ook een goeie keus, het smaakt na het trainen juist heel lekker, maar ik zou toch iets anders nemen, wat meer natuurlijk gefabriceerd is.

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt dan beter de kcal bij een middagmaaltijd nemen of verdelen. Het is belangrijk om tijdens sporten te drinken, daarmee voer je je afvalstoffen weg en vult je vocht weer aan, die je hebt verloren met sporten. Cola light na het sporten is ook een goeie keus, het smaakt na het trainen juist heel lekker, maar ik zou toch iets anders nemen, wat meer natuurlijk gefabriceerd is.

Dus... bv wat platte kaas overdag bij eten? En water drinken tijdens het trainen? Wat raad je dan aan om na de training te drinken?

Misschien zit er een klein foutje in de berekening van je behoefte? want 100 kcal is natuurlijk al niet heel veel, maar stel dat er in je behoefte 50 kcal te veel zitten, zit je nu maar 50 kcal onder je behoefte.

Misschien zit er een klein foutje in de berekening van je behoefte? want 100 kcal is natuurlijk al niet heel veel, maar stel dat er in je behoefte 50 kcal te veel zitten, zit je nu maar 50 kcal onder je behoefte.

Sorry, maar dit begrijp ik niet goed. :dunno:

Dus... bv wat platte kaas overdag bij eten? En water drinken tijdens het trainen? Wat raad je dan aan om na de training te drinken?

Of iets anders met eiwitten. Ik drink zelf tijdens de training zo'n halve liter water met druivensuiker en nog een halve liter water. En als ik klaar ben met omkleden dan drink ik nog water en een banaan. Als ik geen banaan heb, dan neem ik een reep met daarin eiwitten en koolhydraten.

Sorry, maar dit begrijp ik niet goed. :dunno:

Klinkt dit misschien beter: Misschien is er iets fout gegaan toen je je kcal behoefte ging berekenen! Ik weet niet hoe nauwkeurig dat is maar als je maar 100 kcals onder je behoefte zit kun je je zo'n foutje niet permitteren.

Ben het nu anders aan het aanpakken als vroeger, vraag me wel af of ik nu wel goed bezig ben.

Neem een dagelijkse inname van 2100kcal. Probeer elke dag sport te doen, wat me aardig lukt, behalve op zondag neem ik een rustdag.
Doe cardio waar ik altijd 300kcal of meer verbruik.

Zou dit effectief genoeg zijn?

Ben het nu anders aan het aanpakken als vroeger, vraag me wel af of ik nu wel goed bezig ben.

Neem een dagelijkse inname van 2100kcal. Probeer elke dag sport te doen, wat me aardig lukt, behalve op zondag neem ik een rustdag.
Doe cardio waar ik altijd 300kcal of meer verbruik.

Zou dit effectief genoeg zijn?

Ieder lichaam reageert anders. Ik zou het gewoon een tijdje proberen om te kijken of het helpt.

Krijg je haar toch niet wijsgemaakt.

Zal binnenkort wel weer onder een andere naam een zelfde topic worden geopend. ;)

Jij bent wel een grapjas zeg! :D

---------- Post added zo 19 jun 2011 at 20:35 ----------

Ieder lichaam reageert anders. Ik zou het gewoon een tijdje proberen om te kijken of het helpt.

Lichaam reageert er tot nu wel al beter op. Dus... blijf cardio bij doen! ;)

Terug
Naar boven