Fitness Seller

Eeuwig sporten en op dieet, maar geen duidelijk resultaat. Advies nodig!

Wat betreft je trainingsschema:
KT eerst, dan cardio.
Vergeet de specifieke oefeningen en begin HEEL je lijf te trainen. Compounds dus.
Want waarom zou je sterke en gespierde benen willen hebben met flubberarmen er boven? Of een zwakke rug? Gewoon alles goed trainen. :thumb:

45kg vvm is wel heel weinig :s denk dat je vetpercentage wat lager zal liggen dan je denkt :) de peervorm geeft vaak een vertekend beeld. klinkt miss raar maar alvorens te werken aan voeding enzo probeer 'het kopje' er eerst eens bij te krijgen. genen zuigen, men moeder en vader wegen samen 250kg :D en het zijn geen spieren :D.
heb heel men leven ook moeten vechten tegen vet%, tot ik men huidige vriendin tegen kwam, ik sta nu net onder de 15% zal voor sommigen nog hoog zijn maar ik ben hier tevreden mee zeker omdat ik ook rond de 100kg draai :)
ik zou zeggen:
1: haal dat negatieve zelfbeeld uit je hoofd
2: zoek iemand die je steunt in je 'strijd' desnoods gewoon een sociale sportschool, geloof me mensen zijn veel steunvoller als ze zien dat je strijd
3: als alles en je hoofd goedzit en je begint trainen top te vinden (ja doe maar wat krachtraining want zo'n hoop cardio zonder spiertjes te kweken haalt je maar naar beneden)
4: als je je lichaam wat beter kent door KT enzo, ga dan op je eten letten, maar je zal merken eens je vertrokken bent dat voedsel etc vanzelf komt, het vraagt discipline maar, ik denk dat je er op deze manier wel komt.

veel succes!

Terug
Naar boven