AndroidHealthClinic

Help !

Hehe ja. Ik ben trouwens een tijd geleden (jaar ofzo) nog eens bij Den Edel geweest. Is echt lachen, al die gasten waarvan je vroeger dacht dat ze best wel buff waren, zien er nu gewoon klein uit. Grappig hoe dat beeld veranderd. Wel werd ik achtervolgt door instructeurs die me aankeken alsof ik net hun moeder had genomen ofzo.

hahahaha wat een sneue gast zeg :roflol:

zijn al die vrouwen die comments geven op zn hyves nou ook dbbers? op flowergrllslslsls na dan

Dat is DvO's harem uiteraard.

• Topic Starter Topic Starter
idd :D

nie fokken met mn chickies (L)

:D

• Topic Starter Topic Starter
Hehe ja. Ik ben trouwens een tijd geleden (jaar ofzo) nog eens bij Den Edel geweest. Is echt lachen, al die gasten waarvan je vroeger dacht dat ze best wel buff waren, zien er nu gewoon klein uit. Grappig hoe dat beeld veranderd. Wel werd ik achtervolgt door instructeurs die me aankeken alsof ik net hun moeder had genomen ofzo.

als ik 100kg ben gaan we wel een keer samen sporten daar :D

Haha de reacties die nu op zijn hyves staan :roflol::haha: Hij heeft wel een nette fysiek! :o

Trieste gozer.

wat een debiel. Ook maar een berichtje achter gelaten...

; Vuile faker! DVO ROCKS BIG TIME.

lol :D

nja zie het als compliment :p

wie is jacinta? :O

triest is die gozer!!!!!!!!!!!

mijn scrap is geplaatst DVO...

Jij bent echt een gezwel van deze maatschappij, jij bent het nageboorte en het kind hebben ze weggegooid. Ik heb dat kindje nog een keer verkacht en daarna lekker in zn bek klaargekomen. Zielige t*ring moggol ..

DBB KNOKPLOEG AKA SANCA LOVER

zo :( die komt niet snel meer online

Jij bent echt een gezwel van deze maatschappij, jij bent het nageboorte en het kind hebben ze weggegooid. Ik heb dat kindje nog een keer verkacht en daarna lekker in zn bek klaargekomen. Zielige t*ring moggol ..

mwuuhahahahaha :roflol:

Oh god! :haha:

Terug
Naar boven