XXL Nutrition

Help

tomvaassen

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Hallo !...

ik heb mijn vetpercentage laten dalen naar een 6.7% en ik ben 1,87 m groot !..... dit is natuurlijk LAAG genoeg voor zichtbare buikspieren ... het punt is ik zie het alleen als ik me buik inhou en dan boven onder buikspieren niet !! ik voel ze zitte ze zijn erg aanwezig maar het zichtbare blijft weg.. heb ik dan tog nog te veel vet ?

Gr Tom

Onnauwkeurige meting, al sta je echt op 6,7% is er sowieso meer definitie zichtbaar dan dat je beschrijft. En ja je kunt lager gaan in vetpercentage maar de vraag is of je dat wil als je minder dan 67kg weegt (hier ga ik vanuit aangezien je vetpercentage ook nog niet is aangepast in je stats).

1,81m bij 67kg

Ga hard bulken jonge en zeur niet zo over je sixpack

heb je btw een foto? want ik geloof niet dat je bij 6,7% geen zichbare abs hebt

• Topic Starter Topic Starter
Dan denk ik dat ik indd een slechte meting heb ... ik vind hat namelijk ook al raar dat ik met zo een laag vetpercentage niks zichtbaar heb ... ik moet maar eens een profesionele meting laten doen.. zodra ik kan plaats ik een foto

gr tom

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jul 2011 om 11:13 ----------

Heey !

ik heb een nauwkeurige meting laten doen, mijn hele informatie klopte niet iemand heeft ZEER slecht gemeten bij mij !

ik zit nu op 74 Kg, 1,87m vet percentage 15%!!!! (raar veel verschil met 6)
is dit al genoeg ? of moet er nog wt vanaf ??

gr tom

LOL @ toevoeging post

ga nog een maandje of 10 CLEAN bulken
(is mijn advies)

Dus je bent vanaf mei tot nu 7 kg aangekomen? En 15 % is blijkbaar niet laag genoeg voor jouw lichaamsbouw, maar ik zou zeker stoppen met cutten als ik naar je stats kijk.

jaa daar ben ik het wel mee eens ja.. ik ben in totaal heeel veel afgevallen zo een 25 kilo maar dit heb ik ongezond gedaan en ik denk dt ik ook daardoor veel spier ben verloren ... ik denk dt ik gewoon mijn voeding up to date moet houden en dan cardio en kracht moet mengen ?

mee eens !?

gr tom

effe een update mijn losse vet massa is 4,9 kilo. moet dit allemaal weg of niet ?

Terug
Naar boven