XXL Nutrition

help!!!!

Bezoekers in dit topic

Nou Partysquad, ik hoop dat je nu door hebt dat iedereen je loopt te ****en. Waarom is dat? Omdat deze vraag al in 100 miljoen miljard topics gevraagd is, en bovendien niet op dit forum thuis hoort. Je bent 17, dus je kan lezen. Ga je dus inlezen (alle stickies zitten vol informatie, het kost alleen tijd). Als je dit hebt gedaan snap je dat je je moet schamen voor het stellen van deze vraag.

Extra gratis tip: Er staat nu toevallig in de wetenschapssectie een topic over je geliefde sixpack.
 
Deze domheid is gewoonweg belachelijk, je hebt al een sixpack namelijk onder een laag vet, en situps doen gaat dat niet weghalen!
conclusie: lees je een paar weken in over voeding en training,als je daar te lui voor bent hoef je nieteens te beginnen met trainen;)
succes.
 
ik wil een groep oprichten: ABBA, anti beachboy alliance

als je enkel een sixpack wil moet je niet op een bodybuilding forum gaan, maar een fitness forum.

moest het zijn dat je het echt meent (wat ik niet echt zeker ben) moet je stickies over trainen en voeding gaan lezen.

verder wat moraalridder zegt, vooral over dat topic in het wetenschaps subforum
http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/crunches-alleen-krijg-geen-wasbord-284892/
 
Eerst dacht ik... kan iemand echt zo dom zijn?
Maar toen zag ik die foto waaronder stond '' www.kliniekveldhoven.nl '' dus die foto is niet eens van jou.

Kunnen gasten als deze niet een IP-ban krijgen ofzo en mensen die hier nog meer op gaan in trollen een kaart?
 
Back
Naar boven