AndroidHealthClinic

Help

Claudia1986

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
68kg
Vetpercentage
22%
Hallo allemaal,

Ik ben vorige jaar naar het NK- bodybuilding geweest. Een vraagje voor de vrouwen die er daar prachtig uitzagen of degene die er ook afgetraind uitzien...

Ik train zelf 5 dagen in de week fanatiek; kt en 2x p/w hardlopen. Ik eet zo 'clean' mogelijk (vetpercentage van 21,5%) Mijn vraag voor jullie is 'hoe stellen jullie je weekmenu's samen?' Doen jullie dat zelf, of met een deskundige? Ik lees zelf veel over voeding, maar voor een goed schema heb ik toch hulp nodig. Een zetje in rug. Wat raden jullie mij aan?

Alvast bedankt

zo

bereken je behoefte bijv op giantpt.com

maak een schema op basis van je onderhoudsbehoefte,
-500 cal als je wil cutten
+500 cal als je wil bulken

zorg voor
2-2,5 gr eiw/kg lich. gewicht
min 1 gr (goede) vetten/ kg lich.gewicht
de rest van je benodigde cal kan je uit je KH halen

gebruik een [Link niet meer beschikbaar]

elke ochtend pak in mijn schema, en breng er de variaties in die ik wil... kip/vis/ rund///
gekookt ei, noem maar op
en dan ga ik schuiven en spelen tot alles weer klopt.

Denk dat bij wedstrijdvoorbereiding wat meer komt kijken dan alleen onder onderhoud eten Dinky.

Dat kan je zelf uitvogelen, maar geloof dat iedereen die op het NK staat wel begeleiding heeft.

Tuurlijk Ab... maar denk dat topicstarter met 29% vet, nog een heleboel zelf kan verbeteren.

• Topic Starter Topic Starter
21,5 % :)
Bedankt voor jullie reacties!

goed bezig dan ... er staat onder je naam nog 29%... gauw veranderen joh. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Jah! heb het meteen gedaan:) Het heeft heel wat maanden geduurd, maar vet% is uiteindelijk enorm gedaald! Trainen en clean eten is het aller belangrijkste heb ik gemerkt.
Ik zal een schema maken op basis van mijn onderhoudsbehoefte.

Nk kom je niet zomaar;)

Probeer eerst maar eens een c klasse te winnen.
Als je wedstrijd wil doen, altijd begeleiding zoeken.

Terug
Naar boven