Fitness Seller

Vocht vasthouden?

Ik zeg: "ik ben in de stopweek van de pil". Of eerder: "kan je langs de apotheker voor morfine" (niet heus, maar 'k heb altijd migraine aanval tijdens de stopweek, vriendje weet dus hoe het staat als ik m'n bed niet uit kom)

En nee, ik heb geen PMS (ah nee, ik heb geen eisprong *lol*), wel hoofdpijn maar dat heeft andere redenen (en 't viel me ook al op dat ik nogal b*tchy reageerde, normaal ben ik veuuuul liever!).

Dan toch geen stopweek.

Nee, ook geen stopweek ;) Wel een gewicht op m'n hoofd gehad (ge kunt ook héél lomp zijn) en 'k zit hier al een hele dag in de verfdampen, dat doet er ook geen goed aan.

• Topic Starter Topic Starter
Ze heeft de afgelopen dagen weer gewogen en het fluctueert inderdaad behoorlijk. Ze zit nu 800 gram onder het gewicht van de eerste meting, dus is per saldo netjes een halve kilo afgevallen in anderhalve week. Dank jullie wel voor de reacties.

Netjes!
En, krijgt ze er al meer vertrouwen in?

Ze heeft de afgelopen dagen weer gewogen en het fluctueert inderdaad behoorlijk. Ze zit nu 800 gram onder het gewicht van de eerste meting, dus is per saldo netjes een halve kilo afgevallen in anderhalve week. Dank jullie wel voor de reacties.
Als ik rondom mijn menstruatie brood en zouter ga eten, kan het bijna 10% van mijn gewicht zijn. Ik zou tekenen voor 800gram verschil ;)
Maar hoe erg het ook verschilt, ze leert het vanzelf wel te herkennen en daardoor er doorheen te kijken

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven