ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Sportopleiding doen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sportopleiding doen?
Als het antwoord je niet bevalt, kan je altijd gaan zeuren over de toon, voel je je nu beter?
Ooh zo kan natuurlijk. Ik dacht hij bedoelde met school middelbare school
De term 'droogtrainen' gebruiken is in ieder geval een enorme 'red flag'. Een PT-er die die term gebruikt, zou ik direct afscheid van nemen.Vind het knap dat je een persoon en zijn/haar kennis kan beoordelen op één enkel woord
De term 'droogtrainen' gebruiken is in ieder geval een enorme 'red flag'. Een PT-er die die term gebruikt, zou ik direct afscheid van nemen.

Ik heb de opleiding Sport en Bewegen gedaan, specifiek fitnessinstructuur en heb mijn fitness B diploma. Hierbij heb ik ook trainingskunde gehad en gehaald (echter is dit wel 3 jaar geleden dus kan het verouderd zijn)
Ja klopt, maar zoals ik heb gelezen ben ik nog OVERDUIDELIJK een beginner, je ziet dat ik er niet helemaal uitkom vandaar dat ik een topic heb gemaakt om hulp te vragen. Wat wil je nu van mij horen?
Ik hoop voor je eigen welzijn dat je dit niet serieus meent.Beetje rare reactie. Joel Beukers doet dit voor de video om entertainend te zijn terwijl er daadwerkelijk erg veel kennis en ervaring achter zit en zijn oefeningen, workouts en supplementen best goed zijn, al heb ik er geen ervaring mee.
Misschien ligt er tussen ons een leeftijdverschil waardoor jij dit nog niet snapt, geen idee.