XXL Nutrition

hemaguno 12.5mg?

bdg

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
86kg
Vetpercentage
15%
hey goede dag

ik had een vraagje ik heb vlede week een potje gekregen dat heet hemaguno 12.5 mg gebruik het nu een week. die kerel vertelde dat het vet goed was voor 80 dollar.

ik heb ook gezocht wat het nou precies is en wat het doet maar in NL site's kan ik niet precies lezen wat het is vind ie niet echt veel van maar engels wel maar wat ik het meeste lees zijn alleen slechte revieuws mensen die niet tevreden waren met het product

mssn dat iemand hier ervaring mee gehad heeft of er wat van af weet wat wel belangrijk is en of het goed is waarvoor enz enz?

alvast bedankt

BdG

Laatst bewerkt:
Het is een anabole steroïde. Of het veel zal doen weet ik niet. Maar als je niet op de hoogte bent van het feit dat het een anabole steroïde is, kun je er beter nu mee stoppen.

Laatst bewerkt:
Het is inderdaad een steroide die legaal mag verkocht worden in Amerika.Het wordt gemaakt door Spectra Force Research. Het bevat het zelfde actieve ingredient als meer bekende producten op deze forums zoals Havoc en epistane (hoop dat ik mij niet vergis, is al beetje laat)

Dit product is alleen hoger gedoseerd met name 12.5 mg ipv 10 mg bij de andere twee. Er zijn niet zo veel mensen die dit genomen hebben en dus niet zo veel reviews omdat de meerderheid havoc en epistane neemt. Als je niet wist dat dit een steroide is zou ik zeker stoppen.

Indien je wil doorgaan zou ik asap een PCT samenstellen en bestellen (zeker een SERM+ leverondersteuning (want dit is levertoxisch) en nog een aantal extra's) + zeer snel beginnen lezen over wat de mogelijke postieve EN NEGATIEVE effecten zijn van dit type producten;

Als je nog niet te lang bezig ben raadt ik aan om te stoppen, als je al langer bezig bent dan ongeveer 10 dagen zou stoppen met een kleine pct mss toch aan te raden zijn.

Best in vervolg informeren voor je iets neemt.

veel succes

bart

Het is inderdaad een steroide die legaal mag verkocht worden in Amerika.Het wordt gemaakt door Spectra Force Research. Het bevat het zelfde actieve ingredient als meer bekende producten op deze forums zoals Havoc en epistane (hoop dat ik mij niet vergis, is al beetje laat)

Dit product is alleen hoger gedoseerd met name 12.5 mg ipv 10 mg bij de andere twee. Er zijn niet zo veel mensen die dit genomen hebben en dus niet zo veel reviews omdat de meerderheid havoc en epistane neemt. Als je niet wist dat dit een steroide is zou ik zeker stoppen.

Indien je wil doorgaan zou ik asap een PCT samenstellen en bestellen (zeker een SERM+ leverondersteuning (want dit is levertoxisch) en nog een aantal extra's) + zeer snel beginnen lezen over wat de mogelijke postieve EN NEGATIEVE effecten zijn van dit type producten;

Als je nog niet te lang bezig ben raadt ik aan om te stoppen, als je al langer bezig bent dan ongeveer 10 dagen zou stoppen met een kleine pct mss toch aan te raden zijn.

Best in vervolg informeren voor je iets neemt.

veel succes

bart

hoezo mogen er bepaalde steroids legaal verkocht worden in amerika?

hoezo mogen er bepaalde steroids legaal verkocht worden in amerika?

Soort van grijze zone, producten die als de FDA uitvindt wat ze werkelijk zijn bijna zeker zullen verboden worden maar op dit moment nog niet helemaal opgemerkt zijn en dus nog verkocht worden zonder problemen.

groeten

bart

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor al jullie informatie

bdg

Terug
Naar boven