XXL Nutrition

Hennep gets even more Terror size!

• Topic Starter Topic Starter
Training is pas slecht als je het logboek niet verslaat.
Dus lekker door blijven beuken!:thumbs:

Zat je btw. bij die incline's klem onder de bar?:D

Ja, dat zou je wel leuk vinden he.:D Maar nee, kreeg hem tot 15 cm hoogte van me borst, en heb hem dus gewoon op het gedeelte tussen het voeten steuntje en het gedeelte waarmee je het bankje afstelt gelegd. Verdomme, iedereen kijken ook natuurlijk he.:D En het lulligste is dan dat je alle gewichten eraf moet halen en hem weer netjes in de houder moet leggen. Bah.:D

Ok, eerste serieuze training sinds tijden, die alweer lekker tegenviel:mad:

Incline barbell press: 65kg / 8,3,1 (laatste rep failde, zonder spotter = k*t)
Seated db press: 5 x 25 kg (WTF:mad:), 8 x 20 kg (zuigt zuigt zuigt)
Tate press: 12,5 kg / 9,6,5
Underhand pulldown: 65 kg / 8,5,3
Rack deadlift 7 x 100 kg, 6 x 120 kg
Seated db shrugs: 13 x 35 kg

Ok, zoals te zien, zwaar klote dus. Draaide tot voor een half jaar terug setjes met 70 kg incline bench en 30 kg dumbbell press.
Over die rack deads: Ik wou eigenlijk normale deads doen, maar kreeg een rare, stekende pijn in me knie tijdens de warming up van de conventional deads. Rack deads geprobeerd en nergens meer last van. Dit is de eerste keer in me leven dat ik rack deads deed, en ze bevallen me best. De normale deadlift is dus tijdelijk geschrapt uit me schema, eerst maar eens woest sterk worden op de rack deads (is ook wel nodig, dit slaat alles). Hoogt van de rack deads is +/- 8 cm onder de knie.

Voeding tot nu toe:
9:30
250 gram kwark
500 ml halfvolle melk
15 gram whey
wat brinta, zoveel dat het nog normaal drinkbaar is
5 gram creatine

Post-workout (12:15):
500 ml magere melk
30 gram whey
5 gram creatine
klein beetje oplos chocomelk, voor de snelle cals.

Zodadelijk:
Rijst met biefstuk, doperwten en wat Teriyaki saus van gister.:D

rackpulls is ook fijne oefening om te doen , wat vind je zo bijzonder aan de tate press , ik ben er zelf niet zo kapot van

rackpulls is ook fijne oefening om te doen , wat vind je zo bijzonder aan de tate press , ik ben er zelf niet zo kapot van

Mwa, week niet. Vind wel fijne oefening, zeker omdat je iedere keer een 'deadstop' hebt. Verder voel ik het goed in me tri's en is het toch een compound. En als laatste voordeel helpt het je meer te drukken met schouder en borst oefeningen.

als jij er een goed gevoel bij hebt moet je hem zeker blijven doen

Kun je kort samen vatten wat het DC principe inhoudt? Bij google krijg ik nogal verschillende resultaten...

Succes in ieder geval!

God-ver-domme. Dacht dat ik beter was. Gister avond de hele avond lopen kotsen, vandaag doet alles weer ongelovelijk zeer. Morgen geen training vrees ik, ik kan amper staan man.

Join the club, morgen lekker de hele dag op DBB:D

Beterschap man. :)

Join the club, morgen lekker de hele dag op DBB:D

Hoop 't wel, maar ook internet loopt te zeuren, ik tref het wel weer.:(

Tnx man.

sterkte bro...ben er bijna helemaal vanaf ! Had alleen vandaag flinke bloedneus:eek:

Ja, dat is dus het verrotte. Ik meende ook dat ik er vanaf was, tot gister middag na me training (gelukkig, heb ik iig nog getraind:D). Maar bloedneus ja, zomaar?

ja heb ik begin december ook gehad...6 dagen achter elkaar dikke bloedneus zonder aanlijding. Hoop niet dat het weer zo is...dat is echt fock op.

ja heb ik begin december ook gehad...6 dagen achter elkaar dikke bloedneus zonder aanlijding. Hoop niet dat het weer zo is...dat is echt fock op.

Hmm, das wel heel bijzonder inderdaad.:eek: Beter voor jou dat je alweer bijna beter bent.:D Ben jaloers, ziek zijn zuigt bigtime!

rust pakken en daarna weer beulen!!

Aha, nog een DC-log. :thumbs:

Alvast veel beterschap.
Bij mij blijft het bij een gewone verkoudheid tot nu toe, dus hopelijk kan ik eind deze week er terug volop tegenaan.

Ben nog steeds redelijk ziek, en er is een volgend probleem bij gekomen. Ik heb de aankomende maand geen internet, en ben weinig bij mijn ouderlijk huis (ik woon op kamers).
Loggen word dus de aankomende tijd niet wat. Stiekem vind ik het niet erg dat ik geen internet heb, zit ik in ieder geval niet de hele dag op DBB terwijl ik moet leren voor mijn tentamens die voor de deur staan, maar het zuigt wel dat ik dus niet meer kan loggen. Jullie horen nog van mij!

ok kerel ;)

Veel succes met de tentamens!:thumbs:

Terug
Naar boven