XXL Nutrition

Herstel

dikkertjedap

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
96kg
Vetpercentage
7%
Ik heb een vraag kwa herstel.

Ik ben afgelopen maart gestopt met me kuur:

test-e 1/14 500mg
tren-e 1/10 400mg
winny 1/5 50mg
hcg 1/16 2x250iu

nakuur arofixen 1tab voor 4 weken.

Heb sinds aug weer een goede libido :)
Via de huisarts kan ik bloedtest alleen maar laten afnemen doordeweeks, helaas kan ik de komende weken geen tijd vrij maken doordeweeks maar zou wel graag over 2 weken weer on willen gaan.

Mijn vraag is nu, kan ik concluderen adhv mijn libido of ik hersteld ben?

Ik weet dat mensen zullen zeggen, je weet het alleen 100% zeker dmv een bloedtest, maar dit zit er voor mij niet in helaas.

Grt.

Je kunt toch wel voor je werk of na je werk even naar de doc gaan voor een bleodtest? is 5 minuten
geef aan je werkgever gewoon door dat je naar de doc moet omdat je blaasontsteking hebt ofzo.

Wat hierboven gezegd wordt is juist, zelf zou ik beginnen. Je bent nu 5mnd off? Time on / time off

time on --> time off is broscience. meten is weten, prikken duurt nog geen 10 minuten, eventjes voor werk, eerder weet je niet of je hersteld bent

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben voor me werk niet in de omgeving van me huisarts. Ik ben ma t/m vrijdag van huis.

Als het kon, had ik het zeker gedaan..

Misschien dat je in het weekend kunt laten prikken bij een particuliere instantie als medimark.

je libido is dus wel enige tijd afwezig geweest? Ik zou in jou plaats na zo een zware kuur tog wel eerst een bloedtest nemen!! Zonder bloedwaarde blijft het bro science en kan niemand een zinnig antwoord geven.

je libido is dus wel enige tijd afwezig geweest? Ik zou in jou plaats na zo een zware kuur tog wel eerst een bloedtest nemen!! Zonder bloedwaarde blijft het bro science en kan niemand een zinnig antwoord geven.

Klopt je hebt helemaal gelijk. Ik heb een afspraak staan.

Hopen op goede waardes.

tuurlijk word het gedekt. Ikzelf heb een relaxede huisarts dus die werkt wel mee voor bloed prikken. Laatst nog gedaan na slin gebruik. Gaat wel van je eigen risico af maar das met alles

misschien is ie belg? ;-)

Terug
Naar boven