MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Ik geloof je volledig Cools. Je hebt ervaring en hebt dit uitgebreid getest. Ik vind het knap voor altijd je positieve inspanningen om de mensen weg te houden van zware kuren die uiteindelijk alleen maar schade opleveren en tijdelijk resultaat.

Petje af!

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 14:48 ----------

Jij bent zeker 3gr AAS per week gewend?

Jij geloofd cools volledig, dus alles die op papier sta geloof je, maar in de praktijk geloof je niets?

Punt is dat cools GEEN ervaring heeft. Of toch nauwelijks.

Erg jammer dat een member(s) met veel praktische kennis aan de kant geschoven worden en bekeken worden als leugenaars.

edit: Heb je zelf al AAS gebruikt? Want als je denkt dat zware cycles met AAS enkel maar schade opleveren, dan ben je met de verkeerde sport bezig.

Ik geloof je volledig Cools. Je hebt ervaring en hebt dit uitgebreid getest. Ik vind het knap voor altijd je positieve inspanningen om de mensen weg te houden van zware kuren die uiteindelijk alleen maar schade opleveren en tijdelijk resultaat.

Petje af!

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 14:48 ----------

Jij bent zeker 3gr AAS per week gewend?

Inderdaad en groter dan jij

edit: toendertijd trouwens nog beschaafde kuurtjes zoals 500mg test en 200mg deca

Ik denk dat het probleem hem bij de 'grootgebruikers' erin zit dat zo'n basic kuurtje inderdaad ogenschijnlijk niets uithaalt. Maar om dan te veronderstellen dat het lulkoek is vind ik ook weer niet fair. Zelf ben ik ook een grootverbruiker.
Als ik kuur zit ik inmiddels ook tegen de 2gr aas p.w. aan. Ben ooit wel met lagere dosissen begonnen (met goede resultaten), maar je weet zelf hoe het gaat, telkens maar iets meer spuiten.

Dan in combinatie met vrij korte tijd tussen de kuren houden en kuren die steeds langer worden uiteindelijk per jaar meer maanden ON dan OFF. Dan vind ik het wel logisch dat primo200/test250 niet wil aanslaan. Ik kan me goed voorstellen dat deze combi prima werkt als je gebruik binnen de perken houdt. Dus wat Cools voorstelt 2x per jaar 6 weken deze kuur met voldoende tijd ertussen.

Ik hoop voor mezelf dat ik het een keer kan uitproberen zo. Mijn voornemen is om dit jaar niet meer te kuren dus wie weet...

• Topic Starter Topic Starter
Jij geloofd cools volledig, dus alles die op papier sta geloof je, maar in de praktijk geloof je niets?

Punt is dat cools GEEN ervaring heeft. Of toch nauwelijks.

Erg jammer dat een member(s) met veel praktische kennis aan de kant geschoven worden en bekeken worden als leugenaars.

edit: Heb je zelf al AAS gebruikt? Want als je denkt dat zware cycles met AAS enkel maar schade opleveren, dan ben je met de verkeerde sport bezig.

Op persoonlijke aanvallen reageer ik ten eerste al niet. Ik heb niets te winnen bij het aanraden van deze doseringen. Bij hogere doseringen hebben veel mensen wel weer wat te winnen ;)

Ik doe dit omdat ik zelf al hogere doseringen heb gebruikt, tot zelfs 1300mg totaal en tot 10 weken. En heb nadien op 750mg soortgelijke resultaten behaald. Dus begon me te verwonderen hoe het echt zat.

Daarmee testen van vrijwel elke middel, vele doseringen en lengtes van kuren (4 weken tot 16 weken zelfs)

Dus ervaring gezien heb ik meer ervaring dan jou hierin en de meeste mensen.

En deze ecto heeft op 105kg gestaan @15% en 97kg @10% (1m86)

Laatst bewerkt:
Op persoonlijke aanvallen reageer ik ten eerste al niet. Ik heb niets te winnen bij het aanraden van deze doseringen. Bij hogere doseringen hebben veel mensen wel weer wat te winnen ;)

Ik doe dit omdat ik zelf al hogere doseringen heb gebruikt, tot zelfs 1300mg totaal en tot 10 weken. En heb nadien op 750mg soortgelijke resultaten behaald. Dus begon me te verwonderen hoe het echt zat.

Daarmee testen van vrijwel elke middel, vele doseringen en lengtes van kuren (4 weken tot 16 weken zelfs)

Dus ervaring gezien heb ik meer ervaring dan jou hierin en de meeste mensen.

Er is maar 1 waarheid en dat is cools waarheid. Alleen jou ervaring is de juiste. We kunnen alle kuren en alle aas overboord gooien, er is toch maar 1 kuur die voor iedereen het beste is. Gelukking draai ik al iets langer mee en heb iets meer ervaring om hier niet in te geloven

Er is maar 1 waarheid en dat is cools waarheid. Alleen jou ervaring is de juiste. We kunnen alle kuren en alle aas overboord gooien, er is toch maar 1 kuur die voor iedereen het beste is. Gelukking draai ik al iets langer mee en heb iets meer ervaring om hier niet in te geloven

+1 man, respect voor al de onderzoeken die hier gepost worden enz, zo komt het interessanter voor iedereen.

Maar als we cools moeten geloven ben je niets met high dose cycles of lange cycles. En als je iets probeert toe te voegen aan deze thread dan is er niets van waar.

Denk dat alle pro's ook op test/primo zitten...:rolleyes:

Ik neig naar Cools zn kant, en dat heeft niets te maken met het theoretische gelul maar enkel met praktijk.

Ik heb zelf nog nooit boven 900mg as per week gedoseerd en toch heeft het mij veel gebracht.

No effence tot de grotere jongens maar meer is niet altijd beter. Over de test/primo stelling ben ik overigens ook sceptisch.

Ik neig naar Cools zn kant, en dat heeft niets te maken met het theoretische gelul maar enkel met praktijk.

Ik heb zelf nog nooit boven 900mg as per week gedoseerd en toch heeft het mij veel gebracht.

No effence tot de grotere jongens maar meer is niet altijd beter. Over de test/primo stelling ben ik overigens ook sceptisch.

Ok bro, het heeft je waarschijnlijk idd al veel gebracht. Kan ik goed inkomen.
Maar je hebt bvb nog nooit op 1500mg AAS gezeten EW. Hoogstwaarschijnlijk zou je daar nog veel harder op gaan...

Niet dat ik je nu aanraad om hoger te doseren ofzo hé, je snapt m'n punt wel.

Ik zeg alleen dat er niet 1 magische kuur bestaat, en als we het over de praktijk hebben weet ik wel zeker dat ik heeeeel wat meer mensen gezien heb met diverse kuren, en uiteraard heb ik zelf (te) veel ervaring.
Ik doseer zelf nu niet te hoog, vind de bijwerkingen niet prettig meer.

Ik vind het zelf erg jammer dat er zoveel gevraagd wordt over haaruitval, interesseert me totaal niet en vind ik ook niet echt het doel van dit topic. Vind het wel erg interessant hoe cools er over denkt en ook al heb ik het nooit zo op ergogenics, zijn er tenminste een paar studies in de richting van bodybuilding ipv mensen met HIV, obesitas etc. Omdat er geen medische noodzaak is blijft dat toch altijd schaars.

Ik denk dat de laatste paar posts een beetje een nondiscussie zijn, tenminste ik zie het meer zo:

wat cools aanraadt zie ik meer als een verantwoorde manier van kuren, 'gezonder' zeg maar zonder te veel stress op je eigen axis en op die manier kom je sneller bij je natuurlijke max.

Ik denk niet dat cools bedoelt dat dit dé shit is om freaky big te worden, of zo zou ik het iig niet zien.

Natuurlijk groei je uiteindelijk meer als je year-round on bent en meer zet, maar denk wel dat het een stuk slechter voor je is over (tientallen?) jaren.

De massa vasthouden zal uiteindelijk ook makkelijker zijn als je sneller hersteld bent.

Ik heb nog wel een paar vragen, waar sommige mensen misschien van gaan zuchten, en een beginnersvraag in het algemeen;

- hoe kijken jullie naar clen en wanneer zou je dat moeten of kunnen gebruiken, als anti-catabool tussen kuur en nakuur, tijdens nakuur of daarna (los van helemaal niet, vraag me meer af hoe je het zou gebruiken)
-beginnersvraag juice in het algemeen: als je nog een halve vial over hebt na een kuur, bewaar je die dan tot de volgende of gooi je die weg? Mijn gedachtengang zou zijn dat ik door er een naald in te steken ook al was die steriel, er altijd wel een bacterie mee zou komen, en dat daarom een half jaar of langer laten liggen niet echt verstandig zou zijn
- daarop ingaande: je hebt voor de voorgestelde kuur van cools 1 vial test-e nodig en 2 vials primo (op standaard doseringen tenminste); als echte Nederlander heb je dan de neiging om die ook op te maken, en als je ze niet een half jaar in de kast wilt zetten kom je dan uit op
wk 1-6 test-e 350-400 mg pw als je op wat verlies rekent
wk 1-6 primo 300 mg pw ""
of
wk 1-8 test-e 250 mg pw
wk 1-8 primo 200 mg pw

Wat zou de reden zijn om niet voor een van bovenstaande te gaan ipv 250/200 voor 6 weken, is je herstel met die 150 mg pw totaal zoveel slechter/trager? Zelfde vraag over 8 weken en nakuur

Ik snap je punt wel Sprutte, maar die van Cools ook.
Namelijk dat het spierverlies bij een zwaardere kuur (langer herstel) groter is dan bij een lager gedoseerde (korter herstel).

En zelfs al zouden stevigere kuren beter zijn voor de aanmaak van spieren. Dan nog zouden de gezondheidsrisico's niet recht evenredig stijgen als bij mildere kuren maar juist veel verhogen.

Tuurlijk niet, ik geef alleen maar de psychologische invloed aan waarmee niemand in rekening houd. Ook geef ik de ondevindingen aan in mijn vele testen op anderen wat het toch uniek maakt.

Je moet me ook niet geloven, iedereen doet ermee wat ze willen.

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 18:25 ----------

Ok bro, het heeft je waarschijnlijk idd al veel gebracht. Kan ik goed inkomen.
Maar je hebt bvb nog nooit op 1500mg AAS gezeten EW. Hoogstwaarschijnlijk zou je daar nog veel harder op gaan...

Niet dat ik je nu aanraad om hoger te doseren ofzo hé, je snapt m'n punt wel.

Ik heb rond de 1300mg gezeten en ging er niet harder op, voelde wel zo maar was maar psychologische illusie. Ook heb ik dit ondervonden bij anderen.

Net zoals woede kracht kan geven door stijging specifieke hormonen kan aas het zeker bij bepaalde hoeveelheden.

De illusie van verandering.

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 18:27 ----------

+1 man, respect voor al de onderzoeken die hier gepost worden enz, zo komt het interessanter voor iedereen.

Maar als we cools moeten geloven ben je niets met high dose cycles of lange cycles. En als je iets probeert toe te voegen aan deze thread dan is er niets van waar.

Denk dat alle pro's ook op test/primo zitten...:rolleyes:

Pro's gebruiken ook hgh, igf-1, insuline, enz.. Dus niet te vergelijken. Ook gebruiken ze andere middelen voor wedstrijd voorbereiding.

Laatst bewerkt:
Misschien 'n idee om concreet neer te zetten waar het volgende op is gebaseerd:
1. De tijdsduur
2. De middelen
3. De doseringen

Discussieert makkelijker.

Om zeker te zijn wie gelijk heeft, probeer beide manieren uit en je weet het zeker. Nog beter maak er een persoonlijk onderzoek/experiment van met bloedtesten, gains, fotos, ... en kun je het duidelijk vergelijken met de bevindingen van cools tot dan blijft het wetenschappelijke bewijs in voordeel van cools :)

Om zeker te zijn wie gelijk heeft, probeer beide manieren uit en je weet het zeker. Nog beter maak er een persoonlijk onderzoek/experiment van met bloedtesten, gains, fotos, ... en kun je het duidelijk vergelijken met de bevindingen van cools tot dan blijft het wetenschappelijke bewijs in voordeel van cools :)
Graag, maar wie heeft er nou geld voor een wekelijkse bloedtest :(

Inderdaad. Je weet alleen zeker door het te proberen. Geen zonde om 200mg primo-250 test e eens 6 weken te proberen.

Nadien kan je vergelijken met hogere doseringen en langere kuren indien gewenst. Als de resultaten van die 6 weken bevredigend zijn is het geheel onnodig.

Voor je gezondheid, herstel en eigen aanmaak nadien is het alleen maar beter.

Ik vind het zelf erg jammer dat er zoveel gevraagd wordt over haaruitval, interesseert me totaal niet en vind ik ook niet echt het doel van dit topic. Vind het wel erg interessant hoe cools er over denkt en ook al heb ik het nooit zo op ergogenics, zijn er tenminste een paar studies in de richting van bodybuilding ipv mensen met HIV, obesitas etc. Omdat er geen medische noodzaak is blijft dat toch altijd schaars.

Ik denk dat de laatste paar posts een beetje een nondiscussie zijn, tenminste ik zie het meer zo:

wat cools aanraadt zie ik meer als een verantwoorde manier van kuren, 'gezonder' zeg maar zonder te veel stress op je eigen axis en op die manier kom je sneller bij je natuurlijke max.

Ik denk niet dat cools bedoelt dat dit dé shit is om freaky big te worden, of zo zou ik het iig niet zien.

Natuurlijk groei je uiteindelijk meer als je year-round on bent en meer zet, maar denk wel dat het een stuk slechter voor je is over (tientallen?) jaren.

De massa vasthouden zal uiteindelijk ook makkelijker zijn als je sneller hersteld bent.

Ik heb nog wel een paar vragen, waar sommige mensen misschien van gaan zuchten, en een beginnersvraag in het algemeen;

- hoe kijken jullie naar clen en wanneer zou je dat moeten of kunnen gebruiken, als anti-catabool tussen kuur en nakuur, tijdens nakuur of daarna (los van helemaal niet, vraag me meer af hoe je het zou gebruiken)
-beginnersvraag juice in het algemeen: als je nog een halve vial over hebt na een kuur, bewaar je die dan tot de volgende of gooi je die weg? Mijn gedachtengang zou zijn dat ik door er een naald in te steken ook al was die steriel, er altijd wel een bacterie mee zou komen, en dat daarom een half jaar of langer laten liggen niet echt verstandig zou zijn
- daarop ingaande: je hebt voor de voorgestelde kuur van cools 1 vial test-e nodig en 2 vials primo (op standaard doseringen tenminste); als echte Nederlander heb je dan de neiging om die ook op te maken, en als je ze niet een half jaar in de kast wilt zetten kom je dan uit op
wk 1-6 test-e 350-400 mg pw als je op wat verlies rekent
wk 1-6 primo 300 mg pw ""
of
wk 1-8 test-e 250 mg pw
wk 1-8 primo 200 mg pw

Wat zou de reden zijn om niet voor een van bovenstaande te gaan ipv 250/200 voor 6 weken, is je herstel met die 150 mg pw totaal zoveel slechter/trager? Zelfde vraag over 8 weken en nakuur

Ironie ten top dit...

Zullen we anders in elk topic op DBB enkel maar bespreken wat jou interesseert? Want dat is inderdaad het nut van een forum. Egoïst. Haaruitval tijdens kuren is sterk afhankelijk van de verhouding androgeen/oestrogeen en hej kijk, laat dat nu net de topictitel zijn!

Vervolgens kom je aanzetten met beginnersvragen over kuren, die horen wel thuis in dit topic ofzo? Trapgans...

Ironie ten top dit...

Zullen we anders in elk topic op DBB enkel maar bespreken wat jou interesseert? Want dat is inderdaad het nut van een forum. Egoïst. Haaruitval tijdens kuren is sterk afhankelijk van de verhouding androgeen/oestrogeen en hej kijk, laat dat nu net de topictitel zijn!

Vervolgens kom je aanzetten met beginnersvragen over kuren, die horen wel thuis in dit topic ofzo? Trapgans...

Laatste heb je wel een punt mee eigenlijk, sorry daarvoor.

Dan nog vind ik het jammer dat je overal over haaruitval begint.

Ik vroeg het voornamelijk omdat er in dit topic veel mensen langskomen met meer verstand van zaken, ipv de beginnerstopics waar zo maar iets geroepen wordt. Realiseer me wel dat dat in jouw geval misschien hetzelfde is.

cools heeft zelf onderzoek gedaan zegt die. als die het artikel daarvan post kunnen wij voor ons zelf beslissen of we zijn redenaties aannemelijk vinden.

overigens vind ik het wel een discussie punt of het niet slechter is om steeds je eigen productie plat te leggen en je hormoon regulatie zo een optater te geven, dan het in een keer goed te doen en dat 1a2x per jaar.

Terug
Naar boven