Ik vind het zelf erg jammer dat er zoveel gevraagd wordt over haaruitval, interesseert me totaal niet en vind ik ook niet echt het doel van dit topic. Vind het wel erg interessant hoe cools er over denkt en ook al heb ik het nooit zo op ergogenics, zijn er tenminste een paar studies in de richting van bodybuilding ipv mensen met HIV, obesitas etc. Omdat er geen medische noodzaak is blijft dat toch altijd schaars.
Ik denk dat de laatste paar posts een beetje een nondiscussie zijn, tenminste ik zie het meer zo:
wat cools aanraadt zie ik meer als een verantwoorde manier van kuren, 'gezonder' zeg maar zonder te veel stress op je eigen axis en op die manier kom je sneller bij je natuurlijke max.
Ik denk niet dat cools bedoelt dat dit dé shit is om freaky big te worden, of zo zou ik het iig niet zien.
Natuurlijk groei je uiteindelijk meer als je year-round on bent en meer zet, maar denk wel dat het een stuk slechter voor je is over (tientallen?) jaren.
De massa vasthouden zal uiteindelijk ook makkelijker zijn als je sneller hersteld bent.
Ik heb nog wel een paar vragen, waar sommige mensen misschien van gaan zuchten, en een beginnersvraag in het algemeen;
- hoe kijken jullie naar clen en wanneer zou je dat moeten of kunnen gebruiken, als anti-catabool tussen kuur en nakuur, tijdens nakuur of daarna (los van helemaal niet, vraag me meer af hoe je het zou gebruiken)
-beginnersvraag juice in het algemeen: als je nog een halve vial over hebt na een kuur, bewaar je die dan tot de volgende of gooi je die weg? Mijn gedachtengang zou zijn dat ik door er een naald in te steken ook al was die steriel, er altijd wel een bacterie mee zou komen, en dat daarom een half jaar of langer laten liggen niet echt verstandig zou zijn
- daarop ingaande: je hebt voor de voorgestelde kuur van cools 1 vial test-e nodig en 2 vials primo (op standaard doseringen tenminste); als echte Nederlander heb je dan de neiging om die ook op te maken, en als je ze niet een half jaar in de kast wilt zetten kom je dan uit op
wk 1-6 test-e 350-400 mg pw als je op wat verlies rekent
wk 1-6 primo 300 mg pw ""
of
wk 1-8 test-e 250 mg pw
wk 1-8 primo 200 mg pw
Wat zou de reden zijn om niet voor een van bovenstaande te gaan ipv 250/200 voor 6 weken, is je herstel met die 150 mg pw totaal zoveel slechter/trager? Zelfde vraag over 8 weken en nakuur