XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Op persoonlijke aanvallen reageer ik ten eerste al niet. Ik heb niets te winnen bij het aanraden van deze doseringen. Bij hogere doseringen hebben veel mensen wel weer wat te winnen ;)

Ik doe dit omdat ik zelf al hogere doseringen heb gebruikt, tot zelfs 1300mg totaal en tot 10 weken. En heb nadien op 750mg soortgelijke resultaten behaald. Dus begon me te verwonderen hoe het echt zat.

Daarmee testen van vrijwel elke middel, vele doseringen en lengtes van kuren (4 weken tot 16 weken zelfs)

Dus ervaring gezien heb ik meer ervaring dan jou hierin en de meeste mensen.

En deze ecto heeft op 105kg gestaan @15% en 97kg @10% (1m86)

En dat zijn idd brute stats, heb je daar foto's van?

Maar vroeger had je hier een album (met je foto's na cycle) en je zag er echt ecto uit. Zag er uit alsof je pas begonnen was met trainen. No offence, maar net zoals jij heb ik liever bewijs.

Dit zou beter het grote cools topic worden, aangezien input van andere leden die geen fanboy zijn niet geapreccieerd wordt.

Komt inorde ;)

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 22:15 ----------

Omdat nolva sterker aan de oestrogeenreceptor hecht dan clomid. En de last van ogen, troebel zien en nachblindheid komt door blokkering van specifieke oestrogeenreceptoren.

Bij clomid is dit op dosissen van 150mg, niet op 50mg.

Heb hier na ongeveer twee weken nakuren met 20mg nolva en 10mg aromasin ook last van gekregen. Onmiddellijk gestopt met de nolva en na een paar dagen hielden de klachten op.
Maar goed, een nakuur met enkel aromasin kun je moeilijk een volwaardige nakuur noemen hé?

Dus, is er een manier om toch nolva te nemen en geen last te hebben van je ogen?

Heb hier na ongeveer twee weken nakuren met 20mg nolva en 10mg aromasin ook last van gekregen. Onmiddellijk gestopt met de nolva en na een paar dagen hielden de klachten op.
Maar goed, een nakuur met enkel aromasin kun je moeilijk een volwaardige nakuur noemen hé?

Dus, is er een manier om toch nolva te nemen en geen last te hebben van je ogen?

Persoonlijk geen last van gehad na mijn epistane + nolva maar wat je kan doen: naar de oogarts voor de druk op je ogen te laten meten. In tegenstelling tot wat er in je lichaam gebeurt door nolva, heeft het in je ogen een pro oestrogeen effect, waardoor je vocht vast gaat houden (en jij houdt sowieso al snel een pak vocht vast in je kuur).

20 is een normale dosis dus best wel k*t dat je dan al last krijgt. Misschien eens low dose clomid proberen, of 10mg nolva/arimidex/aromasin/proviron/hcg. Ik zeg maar wat, best eens zoeken naar PCT's met deze middelen.

Probeer het eens in de avond in te nemen. Werkt ook voor andere bijwerkingen waar men last van kan hebben.

Ontopic: why is het toch als iemand hier op het forum met goede wil en bedoelingen tijd in iets steekt er altijd wel wat gebash en/of gezeik tussen moet zitten?

Cools heb je wat cijfers en vooruitgangen van de getesten?

Je hebt toch op 30 personen de Test/Primo combo uitgeprobeerd zeg je, wat is jouw oordeel m.b.t. haaruitval dan met deze combo op deze proefpersonen? wel of geen haaruitval?

Is het dan niet gewoon beter om ipv primo deca te gebruiken als iemand bang isvoor haaruitval?
Natuurlijk verander je de androgene/oestrogene waarde maar je vermijd wel haaruitval (behalve door de test dan) en je bouwt er vermoedelijk iets meer massa mee op dan met primo.
Dus Test/Deca 250/200..

Ben benieuwd je reactie hierop:)

Probeer het eens in de avond in te nemen. Werkt ook voor andere bijwerkingen waar men last van kan hebben.

Ontopic: why is het toch als iemand hier op het forum met goede wil en bedoelingen tijd in iets steekt er altijd wel wat gebash en/of gezeik tussen moet zitten?

Dit.

• Topic Starter Topic Starter
Nou ja het zou niet kloppen wanneer jij niet groter dan mij zou zijn. Ik heb nog nooit echt gekuurd zoals jij laat staan die 25 kuren die je al hebt gehad. Als ik dezelfde hoeveelheden zou hebben gehad zoals jij dan woog ik zeker 140 kg met BF 10%;)

Als je netzoals ik natural zou zijn dan wil ik nog een keer graag de stats met elkaar vergelijken:D
Nu is het appels met peren vergelijken bro.

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 10:31 ----------

Je hebt toch op 30 personen de Test/Primo combo uitgeprobeerd zeg je, wat is jouw oordeel m.b.t. haaruitval dan met deze combo op deze proefpersonen? wel of geen haaruitval?

Is het dan niet gewoon beter om ipv primo deca te gebruiken als iemand bang isvoor haaruitval?
Natuurlijk verander je de androgene/oestrogene waarde maar je vermijd wel haaruitval (behalve door de test dan) en je bouwt er vermoedelijk iets meer massa mee op dan met primo.
Dus Test/Deca 250/200..

Ben benieuwd je reactie hierop:)

Vrijwel geen haaruitval.

Deca kan, heb ik ook getest op 200 icm test 250 en is te doen. Iets meer vochtmassa en onderdrukking

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 14:06 ----------

Ben ik mee bezig, even in men oude papieren duiken. Zal tegen eind van de week iets moois ervan maken.

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 14:08 ----------

Yep ;) Ga ze allemaal hier plaatsen. Wel wat werk, want zitten erbij met meerdere kuren.

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 14:09 ----------

Maar vroeger had je hier een album (met je foto's na cycle) en je zag er echt ecto uit. Zag er uit alsof je pas begonnen was met trainen. No offence, maar net zoals jij heb ik liever bewijs.

Dit zou beter het grote cools topic worden, aangezien input van andere leden die geen fanboy zijn niet geapreccieerd wordt.

Tuurlijk wel, met de nodige onderbouwing natuurlijk.

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 14:11 ----------

Heb ik foto's van ja, maar alleen van op stap. Mijn andere foto's zijn verlren gegaan. Kan ze altijd posten.

Bij dt album was na maanden hgh gebruik, dieet en cardio. Wou op 6% geraken, iets teveel verloren toen;)

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 14:12 ----------

Interessante vraag, ik hoop dat iemand dit kan beantwoorden. Leerzaam topic dit :)

1000mg test onderdrukt meer dan 500mg door idd hogere bezetting androgeen en oestrogeenreceptoren.

Laatst bewerkt:

Helemaal mee eens! respect voor Cools

Het advies van 200mg primo is niet meteen slecht maar gewoon nutteloos voor de meesten aangezien de kwaliteit van zogenaamde primo van de ug labs (internationaal zelfs) ondermaats is. Als je de echte te pakken krijgt van Bayer is het een ander verhaal.

Goed punt springfield.

Het advies van 200mg primo is niet meteen slecht maar gewoon nutteloos voor de meesten aangezien de kwaliteit van zogenaamde primo van de ug labs (internationaal zelfs) ondermaats is. Als je de echte te pakken krijgt van Bayer is het een ander verhaal.
Zou je hierdoor niet beter 300mg primo kunnen zetten (tenzij je natuurlijk zeker bent van een juiste hoeveelheid)? Het lijkt me niet dat het herstel een stuk zwaarder wordt door die 100mg extra primo per week, en als je daarmee de kans kunt uitsluiten dat je maar 150mg of nog minder injecteert?

Heb wat vertraging met het opstellen van de kuur resultaten. Ga het proberen na het weekend af te maken.

Ik ben hier toch erg benieuwd naar.

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat een kuurtje Test/Primo op 250/200 voor 6 weekjes zoveel gains geven.
Testosteron E voor 500 mg per week en als kickstart winstrol of anavar geeft toch veel betere resultaten vraag ik me af.

However ik ben erg benieuwd naar de resultaten!;)

Ben erg benieuwd!

op-will-surely-deliver-lets-just-wait.jpg

Sorry voor de vertraging, maar duurt wat langer dan ik dacht. Heb het nogal druk gehad de laatste weken. De kuren met orale anabolen heb ik al klaar.

Ik wacht ook daarop en op die fotos.

Want deze ecto staat momenteel namelijk op 105kg, alleen dan met 9% BF :P

Die ecto zal ook wel een beetje meer en langer gebruikt hebben ;)

Valt serieus mee!
Heb 4 jaar lang alleen maar kortje kuurtjes gedaan van 4 weken met TestP en etc (nooit meer dan 12 weken kuren per jaar)
Zette altijd 2 keer per week ipv om de dag. En zette nooit meer dan 100mg TestP en 110mg TrenA etc

2012 voor t eerst een lange kuur gedaan. En voor t eerst HGH :)

Terug
Naar boven