- Waardering
- 226
- Lengte
- 2m
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik pas sowieso altijd maar 1 keer in je and I know you'll like it

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 12:54 ----------
Tweede jeugd noemt men dat

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Op persoonlijke aanvallen reageer ik ten eerste al niet. Ik heb niets te winnen bij het aanraden van deze doseringen. Bij hogere doseringen hebben veel mensen wel weer wat te winnen
Ik doe dit omdat ik zelf al hogere doseringen heb gebruikt, tot zelfs 1300mg totaal en tot 10 weken. En heb nadien op 750mg soortgelijke resultaten behaald. Dus begon me te verwonderen hoe het echt zat.
Daarmee testen van vrijwel elke middel, vele doseringen en lengtes van kuren (4 weken tot 16 weken zelfs)
Dus ervaring gezien heb ik meer ervaring dan jou hierin en de meeste mensen.
En deze ecto heeft op 105kg gestaan @15% en 97kg @10% (1m86)
Komt inorde
---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 22:15 ----------
Omdat nolva sterker aan de oestrogeenreceptor hecht dan clomid. En de last van ogen, troebel zien en nachblindheid komt door blokkering van specifieke oestrogeenreceptoren.
Bij clomid is dit op dosissen van 150mg, niet op 50mg.
Heb hier na ongeveer twee weken nakuren met 20mg nolva en 10mg aromasin ook last van gekregen. Onmiddellijk gestopt met de nolva en na een paar dagen hielden de klachten op.
Maar goed, een nakuur met enkel aromasin kun je moeilijk een volwaardige nakuur noemen hé?
Dus, is er een manier om toch nolva te nemen en geen last te hebben van je ogen?
Heb hier na ongeveer twee weken nakuren met 20mg nolva en 10mg aromasin ook last van gekregen. Onmiddellijk gestopt met de nolva en na een paar dagen hielden de klachten op.
Maar goed, een nakuur met enkel aromasin kun je moeilijk een volwaardige nakuur noemen hé?
Dus, is er een manier om toch nolva te nemen en geen last te hebben van je ogen?
Je hebt toch op 30 personen de Test/Primo combo uitgeprobeerd zeg je, wat is jouw oordeel m.b.t. haaruitval dan met deze combo op deze proefpersonen? wel of geen haaruitval?
Is het dan niet gewoon beter om ipv primo deca te gebruiken als iemand bang isvoor haaruitval?
Natuurlijk verander je de androgene/oestrogene waarde maar je vermijd wel haaruitval (behalve door de test dan) en je bouwt er vermoedelijk iets meer massa mee op dan met primo.
Dus Test/Deca 250/200..
Ben benieuwd je reactie hierop![]()
Probeer het eens in de avond in te nemen. Werkt ook voor andere bijwerkingen waar men last van kan hebben.
Ontopic: why is het toch als iemand hier op het forum met goede wil en bedoelingen tijd in iets steekt er altijd wel wat gebash en/of gezeik tussen moet zitten?
Cools heb je wat cijfers en vooruitgangen van de getesten?
Nou ja het zou niet kloppen wanneer jij niet groter dan mij zou zijn. Ik heb nog nooit echt gekuurd zoals jij laat staan die 25 kuren die je al hebt gehad. Als ik dezelfde hoeveelheden zou hebben gehad zoals jij dan woog ik zeker 140 kg met BF 10%
Als je netzoals ik natural zou zijn dan wil ik nog een keer graag de stats met elkaar vergelijken
Nu is het appels met peren vergelijken bro.
---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 10:31 ----------
Je hebt toch op 30 personen de Test/Primo combo uitgeprobeerd zeg je, wat is jouw oordeel m.b.t. haaruitval dan met deze combo op deze proefpersonen? wel of geen haaruitval?
Is het dan niet gewoon beter om ipv primo deca te gebruiken als iemand bang isvoor haaruitval?
Natuurlijk verander je de androgene/oestrogene waarde maar je vermijd wel haaruitval (behalve door de test dan) en je bouwt er vermoedelijk iets meer massa mee op dan met primo.
Dus Test/Deca 250/200..
Ben benieuwd je reactie hierop![]()
Probeer het eens in de avond in te nemen. Werkt ook voor andere bijwerkingen waar men last van kan hebben.
Ontopic: why is het toch als iemand hier op het forum met goede wil en bedoelingen tijd in iets steekt er altijd wel wat gebash en/of gezeik tussen moet zitten?
Ga ze allemaal hier plaatsen. Wel wat werk, want zitten erbij met meerdere kuren.En dat zijn idd brute stats, heb je daar foto's van?
Maar vroeger had je hier een album (met je foto's na cycle) en je zag er echt ecto uit. Zag er uit alsof je pas begonnen was met trainen. No offence, maar net zoals jij heb ik liever bewijs.
Dit zou beter het grote cools topic worden, aangezien input van andere leden die geen fanboy zijn niet geapreccieerd wordt.
En dat zijn idd brute stats, heb je daar foto's van?
Maar vroeger had je hier een album (met je foto's na cycle) en je zag er echt ecto uit. Zag er uit alsof je pas begonnen was met trainen. No offence, maar net zoals jij heb ik liever bewijs.
Dit zou beter het grote cools topic worden, aangezien input van andere leden die geen fanboy zijn niet geapreccieerd wordt.

Interessante vraag, ik hoop dat iemand dit kan beantwoorden. Leerzaam topic dit![]()
Het advies van 200mg primo is niet meteen slecht maar gewoon nutteloos voor de meesten aangezien de kwaliteit van zogenaamde primo van de ug labs (internationaal zelfs) ondermaats is. Als je de echte te pakken krijgt van Bayer is het een ander verhaal.
én informatief!Zou je hierdoor niet beter 300mg primo kunnen zetten (tenzij je natuurlijk zeker bent van een juiste hoeveelheid)? Het lijkt me niet dat het herstel een stuk zwaarder wordt door die 100mg extra primo per week, en als je daarmee de kans kunt uitsluiten dat je maar 150mg of nog minder injecteert?Het advies van 200mg primo is niet meteen slecht maar gewoon nutteloos voor de meesten aangezien de kwaliteit van zogenaamde primo van de ug labs (internationaal zelfs) ondermaats is. Als je de echte te pakken krijgt van Bayer is het een ander verhaal.

Ik wacht ook daarop en op die fotos.
Want deze ecto staat momenteel namelijk op 105kg, alleen dan met 9% BF![]()

Die ecto zal ook wel een beetje meer en langer gebruikt hebben![]()