AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Ik zeg alleen dat er niet 1 magische kuur bestaat, en als we het over de praktijk hebben weet ik wel zeker dat ik heeeeel wat meer mensen gezien heb met diverse kuren, en uiteraard heb ik zelf (te) veel ervaring.
Ik doseer zelf nu niet te hoog, vind de bijwerkingen niet prettig meer.

Dus daar heeft Cools gelijk. je zegt zelf dat je de bijwerkingen niet prettig vind op hoge doseringen. Ik denk zelf dat dit ook een van de standpunten van hem is, meer is niet altijd beter toch?

Ik neig ook naar Cools, alleen om echt groot te worden zoals de profs, ja daar moet je veel meer voor doen dan alleen maar Test/Primo 250-200 maar daar hebben we het niet over omdat wij alleen nu eenmaal geen profs zijn.
Voor recreatief gebruik kan ik me goed voorstellen wanneer je 2x korte kuurtjes pak in een jaar je leuke gains kan maken zonder gezondheids problemen waardoor je het langer vasthoud en niet als een jojobal op en neer gaat in gewicht.

• Topic Starter Topic Starter
cools heeft zelf onderzoek gedaan zegt die. als die het artikel daarvan post kunnen wij voor ons zelf beslissen of we zijn redenaties aannemelijk vinden.

overigens vind ik het wel een discussie punt of het niet slechter is om steeds je eigen productie plat te leggen en je hormoon regulatie zo een optater te geven, dan het in een keer goed te doen en dat 1a2x per jaar.

Dat onderzoek bestaat uit testen op andere personen. Heb er geen artikel van gemaakt :p, kan wel.

Maar je zal me hierbij op mijn woord moeten geloven. Zoals ik zei ik heb niets te winnen anderen hiervan te overtuigen. Ik wil alleen anderen de mogelijkheid en de keuze geven.

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 19:04 ----------

Dus daar heeft Cools gelijk. je zegt zelf dat je de bijwerkingen niet prettig vind op hoge doseringen. Ik denk zelf dat dit ook een van de standpunten van hem is, meer is niet altijd beter toch?

Ik neig ook naar Cools, alleen om echt groot te worden zoals de profs, ja daar moet je veel meer voor doen dan alleen maar Test/Primo 250-200 maar daar hebben we het niet over omdat wij alleen nu eenmaal geen profs zijn.
Voor recreatief gebruik kan ik me goed voorstellen wanneer je 2x korte kuurtjes pak in een jaar je leuke gains kan maken zonder gezondheids problemen waardoor je het langer vasthoud en niet als een jojobal op en neer gaat in gewicht.

Idd ;) that's my point. Trouwens ik heb er een die wedstrijden doet die mijn doseringen al jaren volgt. Ik kan zijn naam niet bekend maken of van waar hij is, maar hij is dit jaar en verleden jaar eerste geeindigd bij een bepaalde wedstrijd.

Laatst bewerkt:
Laatste heb je wel een punt mee eigenlijk, sorry daarvoor.

Dan nog vind ik het jammer dat je overal over haaruitval begint.

Ik vroeg het voornamelijk omdat er in dit topic veel mensen langskomen met meer verstand van zaken, ipv de beginnerstopics waar zo maar iets geroepen wordt. Realiseer me wel dat dat in jouw geval misschien hetzelfde is.

Voor veel mensen is haaruitval een serieus iets kerel. Misschien zie jij er al uit als Bassie maar ik niet.:D

Voor veel mensen is haaruitval een serieus iets kerel. Misschien zie jij er al uit als Bassie maar ik niet.:D

Heb toevallig ook op een forum voor haaruitval een topic :p Beste forum ook hiervoor. Vriend van me is ermee bezig en kwam dit tegen in eigen onderzoeken, dus maar geplaatst.

Thymic peptides influence on stem cell profilation and hair growth.
http://www.hairlosshelp.com/forums/messageview.cfm?catid=7&threadid=101684&enterthread=y

Laatst bewerkt:
Cools nooit gekuurd maar wel al eens nolva genomen = troebel zicht. Wat zou jij dan aanraden (als ik ooit zou kuren)

Cools nooit gekuurd maar wel al eens nolva genomen = troebel zicht. Wat zou jij dan aanraden (als ik ooit zou kuren)

Als zeker geen nolva, clomid op 50mg, 10 dagen. 2 weken na laatste injectie beginnen innemen. Geen last van ogen en perfect herstel.

Kuur 200primo-250test e, 6 weken. Als anderen zeggen is niet voldoende, niet luisteren. Eerst proberen, verhogen of langer kan altijd voor een andere kuur. Maar beloof je dat dit niet nodig zal zijn.

Je gaat geen bijwerkingen hebben en perfect herstel met een max winst van 5kg en daling van max 1,5% vet. Natuurlijk zit er een beetje vocht bij, maar beperkt bij deze kuur.

Mooi en leerzaam topic cools!

Maar wat bepaald nu de sterkte van de onderdrukking?
En het verloop van het herstel?

Deca en tren omdat de metabolieten van de 19nor androgenen lang in je systeem blijven, dat is duidelijk.

Waarom onderdrukt 1000mg test meer dan 500mg?
Is dit omdat er dan meer oestrogeen vorming is,
en de oestrogeen naderhand nog je test onderdrukt?
Welke factoren spelen er nog meer?
Down regulatie van de receptoren, de lengte van de kuur?

Als zeker geen nolva, clomid op 50mg, 10 dagen. 2 weken na laatste injectie beginnen innemen. Geen last van ogen en perfect herstel.

Kuur 200primo-250test e, 6 weken. Als anderen zeggen is niet voldoende, niet luisteren. Eerst proberen, verhogen of langer kan altijd voor een andere kuur. Maar beloof je dat dit niet nodig zal zijn.

Je gaat geen bijwerkingen hebben en perfect herstel met een max winst van 5kg en daling van max 1,5% vet. Natuurlijk zit er een beetje vocht bij, maar beperkt bij deze kuur.

Hij heeft met nolva al last van zijn ogen en dan raad je clomid aan?
Ik zou zeker oppassen met clomid aangezien dit nog meer druk in de oogbal veroorzaakt dan nolvadex.

Wat mensen hier willen horen is hoe je kan hard groeien op een betaalbare dosis AAS zonder dat je pik slap wordt, je haren uitvallen, je gains verliest in de PCT, je omgeving merkt dat je kuurt, je geen puistenkop krijgt, je reet er uit ziet als een speldenkussen etc. etc. Tuurlijk zit er een kern van waarheid in dat lage dosissen AAS beter te verdragen zijn maar om nou de serieuze juicers als onverantwoord af te schilderen is dan ook het andere uiterste. De truuk zit hem namelijk in de planning rondom je kuur en niet zo zeer de dosissen of de middelen die je zet. Juist door je goed in te lezen kun je heel veel neveneffecten minimaliseren door de juiste voorzorgsmaatregelen te treffen; iets wat door veel mensen graag genegeerd wordt.

Dat onderzoek bestaat uit testen op andere personen. Heb er geen artikel van gemaakt :p, kan wel.

schrijf een artikel, dat maakt het ook voor jezelf duidelijk wat je precies hebt waargenomen en wat je daaruit kunt concluderen.
wel een degelijk artikel graag waarin je verslag doet over je precieze opzet, methode, waarnemingen en conclusie.
een verslag voor henk en ingrid waarin je verteld dat je stof x en y hebt toegediend en je vervolgens zag dat x beter herstelde dan y hebben we niks aan.

Ik zeg alleen dat er niet 1 magische kuur bestaat, en als we het over de praktijk hebben weet ik wel zeker dat ik heeeeel wat meer mensen gezien heb met diverse kuren, en uiteraard heb ik zelf (te) veel ervaring.
Ik doseer zelf nu niet te hoog, vind de bijwerkingen niet prettig meer.

Alleen al om het feit dat elke individu ANDERS reageert op hormonen bestaat DE magische kuur niet.
Hormonen kennis is nog steeds UITERST minimaal en conclusies worden nog steeds afgeleidt van onderzoeken die allesbehalve doorslaggevende zijn.Vooral als we spreken over de mechanismen van het hele verhaal.
Veel te veel gegis.

BTW: ergogenics :rolleyes:.
Liefst lees ik enkel de onderzoeken zelf zonder dat ik hun halfgebakken commentaar erbij moet nemen.

Laatst bewerkt:
schrijf een artikel, dat maakt het ook voor jezelf duidelijk wat je precies hebt waargenomen en wat je daaruit kunt concluderen.
wel een degelijk artikel graag waarin je verslag doet over je precieze opzet, methode, waarnemingen en conclusie.
een verslag voor henk en ingrid waarin je verteld dat je stof x en y hebt toegediend en je vervolgens zag dat x beter herstelde dan y hebben we niks aan.

Komt inorde ;)

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 22:15 ----------

Hij heeft met nolva al last van zijn ogen en dan raad je clomid aan?
Ik zou zeker oppassen met clomid aangezien dit nog meer druk in de oogbal veroorzaakt dan nolvadex.

Omdat nolva sterker aan de oestrogeenreceptor hecht dan clomid. En de last van ogen, troebel zien en nachblindheid komt door blokkering van specifieke oestrogeenreceptoren.

Bij clomid is dit op dosissen van 150mg, niet op 50mg.

Mooi en leerzaam topic cools!

Maar wat bepaald nu de sterkte van de onderdrukking?
En het verloop van het herstel?

Deca en tren omdat de metabolieten van de 19nor androgenen lang in je systeem blijven, dat is duidelijk.

Waarom onderdrukt 1000mg test meer dan 500mg?
Is dit omdat er dan meer oestrogeen vorming is,
en de oestrogeen naderhand nog je test onderdrukt?
Welke factoren spelen er nog meer?
Down regulatie van de receptoren, de lengte van de kuur?
Interessante vraag, ik hoop dat iemand dit kan beantwoorden. Leerzaam topic dit :)

Komt inorde ;)

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 22:15 ----------

Omdat nolva sterker aan de oestrogeenreceptor hecht dan clomid. En de last van ogen, troebel zien en nachblindheid komt door blokkering van specifieke oestrogeenreceptoren.

Bij clomid is dit op dosissen van 150mg, niet op 50mg.

Oke op die manier. Wel een lage dosering, maar ja, je moet wat inderdaad.

Het advies van 200mg primo is niet meteen slecht maar gewoon nutteloos voor de meesten aangezien de kwaliteit van zogenaamde primo van de ug labs (internationaal zelfs) ondermaats is. Als je de echte te pakken krijgt van Bayer is het een ander verhaal.

Inderdaad en groter dan jij

edit: toendertijd trouwens nog beschaafde kuurtjes zoals 500mg test en 200mg deca

Nou ja het zou niet kloppen wanneer jij niet groter dan mij zou zijn. Ik heb nog nooit echt gekuurd zoals jij laat staan die 25 kuren die je al hebt gehad. Als ik dezelfde hoeveelheden zou hebben gehad zoals jij dan woog ik zeker 140 kg met BF 10%;)

Als je netzoals ik natural zou zijn dan wil ik nog een keer graag de stats met elkaar vergelijken:D
Nu is het appels met peren vergelijken bro.

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 10:31 ----------

Heb toevallig ook op een forum voor haaruitval een topic :p Beste forum ook hiervoor. Vriend van me is ermee bezig en kwam dit tegen in eigen onderzoeken, dus maar geplaatst.

Thymic peptides influence on stem cell profilation and hair growth.
http://www.hairlosshelp.com/forums/messageview.cfm?catid=7&threadid=101684&enterthread=y

Je hebt toch op 30 personen de Test/Primo combo uitgeprobeerd zeg je, wat is jouw oordeel m.b.t. haaruitval dan met deze combo op deze proefpersonen? wel of geen haaruitval?

Is het dan niet gewoon beter om ipv primo deca te gebruiken als iemand bang isvoor haaruitval?
Natuurlijk verander je de androgene/oestrogene waarde maar je vermijd wel haaruitval (behalve door de test dan) en je bouwt er vermoedelijk iets meer massa mee op dan met primo.
Dus Test/Deca 250/200..

Ben benieuwd je reactie hierop:)

Nou ja het zou niet kloppen wanneer jij niet groter dan mij zou zijn. Ik heb nog nooit echt gekuurd zoals jij laat staan die 25 kuren die je al hebt gehad. Als ik dezelfde hoeveelheden zou hebben gehad zoals jij dan woog ik zeker 140 kg met BF 10%;)

Als je netzoals ik natural zou zijn dan wil ik nog een keer graag de stats met elkaar vergelijken:D

En alsnog: Ik ben groter dan jij :D
En jij zou zeker niet 140 kilo zijn al doe je 100 kuren, droom lekker verder zou ik zeggen ;)

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 10:31 ----------

Je hebt toch op 30 personen de Test/Primo combo uitgeprobeerd zeg je, wat is jouw oordeel m.b.t. haaruitval dan met deze combo op deze proefpersonen? wel of geen haaruitval?

Is het dan niet gewoon beter om ipv primo deca te gebruiken als iemand bang isvoor haaruitval?
Natuurlijk verander je de androgene/oestrogene waarde maar je vermijd wel haaruitval (behalve door de test dan) en je bouwt er vermoedelijk iets meer massa mee op dan met primo.
Dus Test/Deca 250/200..

Ben benieuwd je reactie hierop:)
Een belangrijk punt van deze test-primokuur is dat het herstel relatief licht is. Bij een decakuur lijkt me dat niet het geval.

Terug
Naar boven