Powerful
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 146
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik zeg alleen dat er niet 1 magische kuur bestaat, en als we het over de praktijk hebben weet ik wel zeker dat ik heeeeel wat meer mensen gezien heb met diverse kuren, en uiteraard heb ik zelf (te) veel ervaring.
Ik doseer zelf nu niet te hoog, vind de bijwerkingen niet prettig meer.
Dus daar heeft Cools gelijk. je zegt zelf dat je de bijwerkingen niet prettig vind op hoge doseringen. Ik denk zelf dat dit ook een van de standpunten van hem is, meer is niet altijd beter toch?
Ik neig ook naar Cools, alleen om echt groot te worden zoals de profs, ja daar moet je veel meer voor doen dan alleen maar Test/Primo 250-200 maar daar hebben we het niet over omdat wij alleen nu eenmaal geen profs zijn.
Voor recreatief gebruik kan ik me goed voorstellen wanneer je 2x korte kuurtjes pak in een jaar je leuke gains kan maken zonder gezondheids problemen waardoor je het langer vasthoud en niet als een jojobal op en neer gaat in gewicht.

, kan wel.
that's my point. Trouwens ik heb er een die wedstrijden doet die mijn doseringen al jaren volgt. Ik kan zijn naam niet bekend maken of van waar hij is, maar hij is dit jaar en verleden jaar eerste geeindigd bij een bepaalde wedstrijd.
.