- Waardering
- 307
- Lengte
- 1m79
Waarom niet?
Overigens een zeer boeiend topic, maar uit de praktijk heb ik al veel gezien dat low dose primo bijna geen reet doet.
Denk dat veel leden hier die primo al gebruikt hebben dit kunnen bevestigen.
Omdat het overdreven is imo, al zeker voor puur recreatief gebruik.
Stel je kuurt 15 weken op 1000mg test. Je zal veel gains maken, ook veel vocht en vet, relatief veel bijwerkingen. Cortisol etc stijgt ook een eind. Als je dan stopt verlies je al vrij snel de 'vuile' gains, en blijft de spiermassa over. Aangezien je herstel een tijdje zal duren, zal je ook een stuk van die gewonnen spiermassa verliezen.
Dan lijkt het mij interessanter om met een lichter middel, lagere doseringen, kortere tijd te kuren, bv 6 weken. Minder bijwerkingen, minder onderdrukking van je systeem, minder gains maar betere kwaliteit, en gezien het korte herstel beter behoudbare gains.
Misschien kan het zijn dat low dose primo in de praktijk geen reet doet, omdat de mensen die het testen al een stevig kuurverleden hebben. Tijdens hun primo kuur zullen ze sowieso al weinig merken, misschien zelfs geen stijging in gewicht. Ik gok overigens maar wat, maar dat is mijn voorlopige conclusie/theorie uit dit topic.

moet je me even op vertrouwen, maar beloof je dat je tijdens en nadien er geen spijt van gaat hebben.
dat is wat weinig. Waarom sta je weigerachtig tov test? Androgene waarde van primo is gelijkend aan test, alleen heb je geen omzetting naar oestrogeen. En oestrogeen heb je nodig eenmaal.