Cools ik wil misschien in de zomer een recomp cycle doen zoals jij die voorlegt
Ik wil eerst 10 weken gaan cutten, waarvan de eerste 6 natuurlijk en de laaste 4 met middelen, en dan de laaste 6 weken een mini bulkcycle. Ik verlies altijd ontzettend veel spier in die laaste 5-6 weken daarom een soort recomp.
Omdat var die eerste 2 weken weinig onderdrukt rek ik de kuur van 6 naar 8 weken, daarnaast gebruik ik prop die sneller uit je systeem is.
Mijn plan was om
1-6 natuurlijk cutten
7-9 var 30mg cutten
10-12var 30mg + test prop 250mg +200 primo +t3 (eventueel clen) cutten
12-18 test p 250mg +200 primo bulken
Week 18 pct +HCG vanaf dag 1
Ik wil echt perse een recomp doen omdat ik er eindelijk een keer graag droog wil bij staan, en dan aan het einde een kilootje of 2 aan schone massa pakken. Is dit haalbaar?
Ik wil eerst 10 weken gaan cutten, waarvan de eerste 6 natuurlijk en de laaste 4 met middelen, en dan de laaste 6 weken een mini bulkcycle. Ik verlies altijd ontzettend veel spier in die laaste 5-6 weken daarom een soort recomp.
Omdat var die eerste 2 weken weinig onderdrukt rek ik de kuur van 6 naar 8 weken, daarnaast gebruik ik prop die sneller uit je systeem is.
Mijn plan was om
1-6 natuurlijk cutten
7-9 var 30mg cutten
10-12var 30mg + test prop 250mg +200 primo +t3 (eventueel clen) cutten
12-18 test p 250mg +200 primo bulken
Week 18 pct +HCG vanaf dag 1
Ik wil echt perse een recomp doen omdat ik er eindelijk een keer graag droog wil bij staan, en dan aan het einde een kilootje of 2 aan schone massa pakken. Is dit haalbaar?
Laatst bewerkt:

Maar moeilijk te doen met test only natuurlijk