Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.103
Hehe ja is ook meer hypothetisch :P om te leren hoe je met die verhouding rekent en welke hoeveelheid dat aan totale stof zou geven. Dan kan ik dat vergelijken met de resultaten die ik uit mijn omgeving ken, waaruit ik weet dat 1g/w veeel te veel is voor wat ik zou willen, en dit voorbeeld dus ook.

De helft van beiden lijkt dan beter, je eerder genoemde 250+20 test-var en je test-primo kuurtjes liggen dan voor de hand. Wat zeg jij over de keuze tussen die 2 kuurtjes?

Wil je wat extra dan de test-var combi ;)

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

Denk omdat primo op lage doseringen niet echt tot zijn recht komt.

Het gaat niet om de stoffen afzonderlijk, maar de combi. Gemiddeld is er maar 1kg meer winst bij de test-primo combi tov var only op 30mg.

Ook geen nakuur bij var only is interessant voor sommigen. Test e only (250mg) zou gemiddeld 1 kg minder winst geven min tov test-primo combi. Dus het voegt zeker wat toe.

Kom toch steeds met rare vragen Cools, had ergens gelezen en vroeg me of dit zou kloppen.

Als je nou tren neemt en meer haaruitval hebt gehad en je stopt ermee, dan zou in principe de haaruitval moeten stabiliseren toch?

Op internet las ik dat tren iets zou activeren en nadat je bent gestopt ermee je alsnog verder verlies van hoofdhaar kon hebben maar ik weet niet hoeverre dit klopt

• #2.106
Kom toch steeds met rare vragen Cools, had ergens gelezen en vroeg me of dit zou kloppen.

Als je nou tren neemt en meer haaruitval hebt gehad en je stopt ermee, dan zou in principe de haaruitval moeten stabiliseren toch?

Op internet las ik dat tren iets zou activeren en nadat je bent gestopt ermee je alsnog verder verlies van hoofdhaar kon hebben maar ik weet niet hoeverre dit klopt

Kan eventjes duren gezien nakuren ook nadelig is voor je haren. En dan zit je nog eens met de halfwaardetijd van nolva en clomid. Dus na je nakuur gemiddeld 14 dagen gaat er nog een nadelige periode zijn voor je haren.

En daarna moet je lichaam nog stabiliseren (eigen hormoonaanmaak).

Natuurlijk ga je dan niet meer zo sterk haaruitval hebben, maar de kans is er dus nog.

Zou niet weten wat tren blijvend activeert, maar er is wel een periode dat je lichaam terug in evenwicht moet komen.

Cools,

Even een totaal andere vraag:

Hoe zou jij cutten naar 8% als je op circa 13% staat. Zou je dit doen tijdens een kuur en de kuur dus puur gebruiken voor het behouden van spiermassa. Of zou je dit 2 maanden of later nog na een kuurtje doen.

En wat is je mening over hulpmiddelen als clen,t3,t4 of juist een milder middel als een ec, eca, ecay stack.

Ik snap dat het zeer slecht en gevaarlijk is maar wat ik lees van bijv. clen is dat je vet werkelijk weg smelt met dit spul. En je beter je spieren behoudt met dit spul in je lijf. Natty cutten zal zeker betekenen flink spiermassa inleveren.

Thanks,

Ger

zeer slecht en gevaarlijk? Wat een onzin. Zolang jij het niet misbruikt is er niks aan de hand.

• #2.111
Cools,

Even een totaal andere vraag:

Hoe zou jij cutten naar 8% als je op circa 13% staat. Zou je dit doen tijdens een kuur en de kuur dus puur gebruiken voor het behouden van spiermassa. Of zou je dit 2 maanden of later nog na een kuurtje doen.

En wat is je mening over hulpmiddelen als clen,t3,t4 of juist een milder middel als een ec, eca, ecay stack.

Ik snap dat het zeer slecht en gevaarlijk is maar wat ik lees van bijv. clen is dat je vet werkelijk weg smelt met dit spul. En je beter je spieren behoudt met dit spul in je lijf. Natty cutten zal zeker betekenen flink spiermassa inleveren.

Thanks,

Ger

Clean zou ik niet doen gezien dit icm aas nadelig voor je hart is. Alsook de mildere middelen.

T3 en T4 hebben dan weer een negatief effect op je testosteronaanmaak. Tijdens een kuur maakt dit niet uit maar bijkomend is een verhoging van de gevoeligheid van de oestrogeenreceptoren. Alsook een verhoogde afgifte van prolactine.

Gewoon tijdens een kuur, maar niet focussen op cutten. Als je androgene-oestrogene ratio goed zit zoals bij primo-test zal je vetverbranding sowieso al gestimuleerd worden. Dus op onderhoud zal je al afvallen (alhoewel dit hoger komt te liggen tijdens een kuur).

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

En dat je vet wegsmelt en het spiermassa behoud is ook onzin.

Idd, de anti-katabole werking van clen is nog een vraag. En die andere middelen zijn sowieso niet goed voor spierbehoud.

Alsook t3 en t4 zijn niet al te geweldig hiervoor, zeker niet buiten een kuur.

Thanks Cools,

Slecht voor het hart is dus volgens sommige mensen niet gevaarlijk ....
En dat je schildklier blijvend sneller kan blijven werken maakt schijnbaar ook niet uit ...

Maar cools jij adviseerd dus te cutten tijdens een kuur door op onderhoudt te gaan eten. Gaat dit je dan zoveel vetverlies opleveren gezien jou kuurtje maar vrij kort is. Of gewoon nog extra cardio erbij doen als niet snel genoeg gaat ?

Thanks Cools,

En dat je schildklier blijvend sneller kan blijven werken maakt schijnbaar ook niet uit ...

Maar cools jij adviseerd dus te cutten tijdens een kuur door op onderhoudt te gaan eten. Gaat dit je dan zoveel vetverlies opleveren gezien jou kuurtje maar vrij kort is. Of gewoon nog extra cardio erbij doen als niet snel genoeg gaat ?

Dit is niet zo.

• #2.114
Thanks Cools,

Is niet meteen gevaarlijk, maar op termijn wel. Werking van schildklier wordt niet blijvend veranderd, maar kan wel enige tijd duren vooraleer deze normaliseert.

Ja, je lichaam verbruikt sowieso meer gezien de verhoging van anabole processen. Ook wordt je vetverbranding gestimuleerd door androgenen (oestrogeen doet tegengestelde).

Daarom dat de juiste verhouding tussen test-primo belangrijk is. Gemiddeld op onderhoud is er een vetverlies van 1%. Boven onderhoud blijft vet% zelfde.

Extra cardio is altijd goed voor je hart als je aas gebruikt en natuurlijk je vetverbranding.

Cools hoe denk jij dan over de werking van T3 en tren. Aangezien T3 in lage waardes een positief effect kan hebben op elkaar?

Clean zou ik niet doen gezien dit icm aas nadelig voor je hart is. Alsook de mildere middelen.

T3 en T4 hebben dan weer een negatief effect op je testosteronaanmaak. Tijdens een kuur maakt dit niet uit maar bijkomend is een verhoging van de gevoeligheid van de oestrogeenreceptoren. Alsook een verhoogde afgifte van prolactine.

Gewoon tijdens een kuur, maar niet focussen op cutten. Als je androgene-oestrogene ratio goed zit zoals bij primo-test zal je vetverbranding sowieso al gestimuleerd worden. Dus op onderhoud zal je al afvallen (alhoewel dit hoger komt te liggen

Dus in een kuur verhoogd t3 juist prolactine? Of juist alleen bij zonder in een kuur te zitten

• #2.117
Cools hoe denk jij dan over de werking van T3 en tren. Aangezien T3 in lage waardes een positief effect kan hebben op elkaar?

Verhoogt prolactine en de gevoeligheid van de oestrogeenreceptoren. Ook verlaagt het testosteron.

Icm aas kan het wel. Tren ben ik niet voor ;)

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

Dus in een kuur verhoogd t3 juist prolactine? Of juist alleen bij zonder in een kuur te zitten

T3 verhoogt altijd prolactine, dit icm gh. GH afgifte en prolactine gaan altijd hand in hand.

Is niet meteen gevaarlijk, maar op termijn wel. Werking van schildklier wordt niet blijvend veranderd, maar kan wel enige tijd duren vooraleer deze normaliseert.

Ja, je lichaam verbruikt sowieso meer gezien de verhoging van anabole processen. Ook wordt je vetverbranding gestimuleerd door androgenen (oestrogeen doet tegengestelde).

Daarom dat de juiste verhouding tussen test-primo belangrijk is. Gemiddeld op onderhoud is er een vetverlies van 1%. Boven onderhoud blijft vet% zelfde.

Extra cardio is altijd goed voor je hart als je aas gebruikt en natuurlijk je vetverbranding.
Is dat wel significant? Heb je daar een bron voor? Kon het zelf niet zo snel vinden.

• #2.119
Is dat wel significant? Heb je daar een bron voor? Kon het zelf niet zo snel vinden.

Verbruiken is niet het goede woord ;) Je lichaam gebruikt meer stoffen waardoor het harder groeit, dit door verhoging van anabole processen. Natuurlijk zorgt dit ook voor een hogere afscheiding van afvalstoffen en metabolieten, Maar van een hoger verbruik kunnen we inderdaad niet direct spreken.

Zolang je oestrogeen-androgeen ratio goed zit zal dit geen hogere vetopslag geven. Androgenen stimuleren de vetverbranding en oestrogeen remt deze. In principe kunnen we dan wel van een hoger verbruik spreken

Verhoogt prolactine en de gevoeligheid van de oestrogeenreceptoren. Ook verlaagt het testosteron.

Icm aas kan het wel. Tren ben ik niet voor ;)

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

T3 verhoogt altijd prolactine, dit icm gh. GH afgifte en prolactine gaan altijd hand in hand.

vreemd dat er zoveel mensen op dbb spreken over dat t3 prolactine verlagen...niemand heeft nergens een onderbouwing dan ook

En mistah Cools ik zit nu om 800mg test als deze straks voor cutten na de kuur na 250mg gaat zakt dan ook de prolactine en hoesnel dan eigenlijk ...heb je enige indicatie

Thnx alvast

Terug
Naar boven