LeanInProgress
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 86
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mmh dus als ik goed begrijp geeft primo niet extra kans op verharing + haaruitval als het goed gedoseerd wordt met test?
Aah oke thankyou!
En test verminderen van bijv. 600 naar 450 zal vast weinig uitmaken laatste 2 weken?

@cools Ik heb ook wel een vraag voor je: wanneer verlies de gewonnen massa met deze kuur. Een toelichting op de vraag: Ik heb ook je kuurtje geprobeerd als eerste keer in me leven. Voordat ik eraan begon ben ik eerst flink gaan cutten van 15% naar circa 10%vet. Ik woog 82 kg toen ik de cut starte, mijn lengte 1'78 m. Train al ruim 12 jaar maar nooit serieuz op voeding gelet. Het laatste jaar wel maar geen significante gains vandaar dat ik es jou kuurtje wilde proberen. Het resultaat mag er zijn ik ging van 74 naar 82 kg. De nakuur is nu een week afgelopen hierin ben ik circa 0,5 kg afgevallen, weeg nu dus nog 81,5 kg Ben wel direct na de kuur gestart met creatine....dus er zal nog een gedeelte vocht zijn. Ik sta nog steed op circa 10% vet. Deze vraag op de gym ook aan meerdere mensen gesteld maar het ligt er natuurlijk aan wat je gebruik en hoelang je gebruikt. Je krijgt dus verschillende antwoorden. Jij hebt aardig wat ervaring met dit kuurtje dus jij zou me een goed antwoord moeten kunnen geven. Over 3 maanden zal ik nog een update geven hoe ik er dan bij sta.
Weet je je eigen kuurtje niet meer?

Weet je je eigen kuurtje niet meer?
Het was 200 mg primo
typfoutje.Trainen verbrand je amper wat aangezien ik niet high reps doe en veel rust tussen de sets.
Cools ik had even een vraag.
Ik zit momenteel te cleanbulken en moet 3800-4000 calorieen per dag eten.
Mijn eetlust is 0.0 omdat ik heel de dag thuis zit en niks doe.
Zou 50 mcg T3 helpen ?
Ik zou elke dag een half uurtje wandelen. En paar dagen in de week cardio.
Ga ik doen thx!
Zie ook iets over Primobolan ace tablets, is het de moeite waard om te proberen?
Ben toch benieuwd, hoe zou je een hoge dosis anavar balanceren? Bijvoorbeeld 100ed. Sowieso hcg erbij, en dan trt dosis test of meer?
Hoe mild voor de lever ook, nooit goed.Hehe ja is ook meer hypothetischDat is 600mg/week anavarHoe mild voor de lever ook, nooit goed. Dit balanceren is persoonsafhankelijk. Standaard zou je er 500-750mg test bij moeten zetten.
om te leren hoe je met die verhouding rekent en welke hoeveelheid dat aan totale stof zou geven. Dan kan ik dat vergelijken met de resultaten die ik uit mijn omgeving ken, waaruit ik weet dat 1g/w veeel te veel is voor wat ik zou willen, en dit voorbeeld dus ook.