XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Cools wat denk je zelf hierover :

Ik heb op verschillende fora's gelezen en ik vroeg me af wat jullie hiervan vonden.

Als je tijdens een kuur het enzym 5-alfa-reductase remt (Finasteride) als dosis van 0.25 mg tot 0.5 mg elke dag samen met Arimidex 0.25 mg elke dag. Dan hoor je dus in feite meer test in je lichaam te hebben omdat he niet omzet in oestrogeen of DHT en zo minder bijwerkingen kan hebben? (Gyno, acne door constante hormoon waardes) en even anabool bent en minder androgeen.

• Topic Starter Topic Starter
En een deeltje van de kuren:

Kuren overzicht.

Anavar:

-Persoon 1a, eerste kuur: Gewicht: 70. Lengte: 1m78. Vet%: 13,5%. 4weken op 30 mg. Winst 4kg. Stijging 1kg/week, geen nakuur. Vet% zelfde. Herstel nadien zonder problemen. Alle winst gehouden.
Nadien kuur herhaald met zelfde resultaten. Geen opvolging meer nadien.

-Persoon 2a, 1ste kuur: Gewicht 65. Lengte: 1m77. Vet% 10%. 4weken op 30mg, geen nakuur. Winst 6kilo. Stijging eerste 2 weken 2kg/week, laatste 2 1kg/week. Vet% 2% hoger. Perfect herstel. Geen opvolging nadien.

-Persoon 3a, 2de kuur: Gewicht: 75kg. Lengte: 1m82. Vet% 12,5%. 4 weken anavar op 30mg, geen nakuur Winst 4kg. Vet% zelfde. Goed herstel. 1kg verloren na 1 maand. Kuur eenmaal herhaald met zelfde resultaten. Geen opvolging nadien.

-Persoon 4a, 2de kuur: Gewicht 72kg. Lengte 1m84. Vet% 13%. 4weken anavar op 30mg, geen nakuur. Winst 3kg. Vet% 1% lager. Goed herstel. Niets verloren na 3 maanden. Kuur herhaald met soortgelijke resultaten, overgeschakeld op injects.

-Persoon 5a: 3de kuur: Gewicht 85kg. Lengte 1m84. Vet% 18%. 4 weken anavar op 30mg, geen nakuur. Winst 2kg en daling van 1% vet. Nadien niets verloren en goed herstel. Overgeschakeld op injects nadien.

-Persoon 6a: 2de kuur. Gewicht 78kg. Lengte 1m82. Vet% 13%. 4weken anavar op 30mg, nakuur 2 weken 10mg nolvadex. Winst 4kg, daling vet % 1%. Goed herstel, geen verschil met mensen zonder nakuur. Nadien verlies 2kg. Overgeschakeld injects nadien

Dianabol:

Hier ga ik kort over zijn omdat ik dit middel niet meer zou aanraden. 6 personen hebben dit 4 weken op 30mg gedaan. Tussen 4 a 6kg winst, waarbij 2kg verlies binnen de maand aan vocht. 3 personen 30mg voor 6 weken met 1kg winst meer ongeveer dan de 4 weken kuurders. Verlies nadien was 3kg binnen de 2 maanden. 3 zijn er op injects overgeschakeld en 3 (Persoon 4a,5a,6a) eerst anavar.

Laatst bewerkt:
Cools wat denk je zelf hierover :

Ik heb op verschillende fora's gelezen en ik vroeg me af wat jullie hiervan vonden.

Als je tijdens een kuur het enzym 5-alfa-reductase remt (Finasteride) als dosis van 0.25 mg tot 0.5 mg elke dag samen met Arimidex 0.25 mg elke dag. Dan hoor je dus in feite meer test in je lichaam te hebben omdat he niet omzet in oestrogeen of DHT en zo minder bijwerkingen kan hebben? (Gyno, acne door constante hormoon waardes) en even anabool bent en minder androgeen.

Je hebt oestrogeen nodig ter bescherming van je cellen. En oestrogeen en DHT zijn zelf anabool en ondersteunen de anabole werking van testosteron via de receptor.

@Cools, ik bedoel dit echt niet lullig.
Maar vind het wel knap dat al die mensen maar alles van je aannemen als je zelf een niet echt bodybuilding postuur hebt.

Beetje het stevige bouwvakker idee :p

Laatst bewerkt:
Maar vind het wel knap dat al die mensen maar alles van je aannemen als je zelf een niet echt bodybuilding postuur hebt.

Haha, maar keep in mind dat het wel een foto is van bijna 7 jaar geleden he ;)

Hier is al 1 foto, 97kg @ 12%.

Kuren overzicht.

Anavar:

-Persoon 1a, eerste kuur: Gewicht: 70. Lengte: 1m78. Vet%: 13,5%. 4weken op 30 mg. Winst 4kg. Stijging 1kg/week, geen nakuur. Vet% zelfde. Herstel nadien zonder problemen. Alle winst gehouden.

-Persoon 2a, 1ste kuur: Gewicht 65. Lengte: 1m77. Vet% 10%. 4weken op 30mg, geen nakuur. Winst 6kilo. Stijging eerste 2 weken 2kg/week, laatste 2 1kg/week. Vet% 2% hoger. Perfect herstel. Geen opvolging nadien.

-Persoon 3a, 2de kuur: Gewicht: 75kg. Lengte: 1m82. Vet% 12,5%. 4 weken anavar op 30mg, geen nakuur Winst 4kg. Vet% zelfde. Goed herstel. 1kg verloren na 1 maand. Kuur eenmaal herhaald met zelfde resultaten. Geen opvolging nadien.

-Persoon 4a, 2de kuur: Gewicht 72kg. Lengte 1m84. Vet% 13%. 4weken anavar op 30mg, geen nakuur. Winst 3kg. Vet% 1% lager. Goed herstel. Niets verloren na 3 maanden. Kuur herhaald met soortgelijke resultaten, overgeschakeld op injects.

-Persoon 5a: 3de kuur: Gewicht 85kg. Lengte 1m84. Vet% 18%. 4 weken anavar op 30mg, geen nakuur. Winst 2kg en daling van 1% vet. Nadien niets verloren en goed herstel. Overgeschakeld op injects nadien.

-Persoon 6a: 2de kuur. Gewicht 78kg. Lengte 1m82. Vet% 13%. 4weken anavar op 30mg, nakuur 2 weken 10mg nolvadex. Winst 4kg, daling vet % 1%. Goed herstel, geen verschil met mensen zonder nakuur. Nadien verlies 2kg. Overgeschakeld injects nadien

Dianabol:

Hier ga ik kort over zijn omdat ik dit middel niet meer zou aanraden. 6 personen hebben dit 4 weken op 30mg gedaan. Tussen 4 a 6kg winst, waarbij 2kg verlies binnen de maand aan vocht. 3 personen 30mg voor 6 weken met 1kg winst meer ongeveer dan de 4 weken kuurders. Verlies nadien was 3kg binnen de 2 maanden. 3 zijn er op injects overgeschakeld en 3 (Persoon 4a,5a,6a) eerst anavar.

Hebben ze anavar van een ug lab genomen?

Hier is al 1 foto, 97kg @ 12%.

Kuren overzicht.

Anavar:

Dianabol:

M.b.t. anavar vind ik toch wel een aanzienlijke winst. het valt me op hoe lichter de personen waren hoe meer ze gainden op de anavar.
30 mg per dag voor 4 weekjes, daar zal je toch geen typische dht gerelateerde bijwerkingen zoals waar velen bang voor zijn ondervinden?
Dus ook geen libido onderdrukking

Ooit een foto van Bigcat gezien? Zaken aannemen doe je op basis van argumenten niet postuur.

M.b.t. anavar vind ik toch wel een aanzienlijke winst. het valt me op hoe lichter de personen waren hoe meer ze gainden op de anavar.
30 mg per dag voor 4 weekjes, daar zal je toch geen typische dht gerelateerde bijwerkingen zoals waar velen bang voor zijn ondervinden?
Dus ook geen libido onderdrukking

Inderdaad, lees vaak dat anavar op 40-50mg al niks doet laat staan op 30mg voor 4 weken?

Het valt me wel op dat bijna al die gasten heel zwakke stats hebben voor een tweede of derde kuur. Zijn ze toevallig ook beginnen op hun eten te letten?

Jou mening en het heeft niets te maken met wetenschap ;) Heb de foto geplaatst op aanvraag, maar zie niet in wat dit te maken heeft met iets aannemen van iemand op dit vlak.

Het gaat om effect en resultaat. Niets mis mee eerst een keer een lagere dosis te gebruiken ter vergelijking. En als het resultaat je niet aanstaat kan de volgende keer langer en hoger. Het is maar wat je wil.

Mensen die wat van mij aannemen doen dat met reden. En heb je al iemand op dit forum gehoord die ontevreden was met doseringen die ik aanraadde?

---------- Post toegevoegd Thu 14 Feb 2013 om 13:19 ----------

Het valt me wel op dat bijna al die gasten heel zwakke stats hebben voor een tweede of derde kuur. Zijn ze toevallig ook beginnen op hun eten te letten?

Dat zijn mensen die tussen de 1 a 4 jaar trainde. Zijn er maar een paar die echt op hun eten lette. Aas geeft eenmaal meer honger door zijn effecten. Iedereen kan groeien hierop, zelfs al train je niet.

De injects komen er deze week aan. Hier zitten personen tussen die 5 tot 15 jaar trainen.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Feb 2013 om 13:22 ----------

Hebben ze anavar van een ug lab genomen?

Ja

---------- Post toegevoegd Thu 14 Feb 2013 om 13:23 ----------

Haha, maar keep in mind dat het wel een foto is van bijna 7 jaar geleden he ;)

Inderdaad. Heb ook op 105 @15% gestaan nadien en terug op 97kg, maar dan 10%

---------- Post toegevoegd Thu 14 Feb 2013 om 13:24 ----------

Jah klopt maar met deze dosissen blokkeer je ze niet voor 100 procent toch?

Toch over de 90%, zelfs 98% met bepaalde middelen. Zal de info deze avond eens opzoeken.

Laatst bewerkt:
Jou mening en het heeft niets te maken met wetenschap ;) Heb de foto geplaatst op aanvraag, maar zie niet in wat dit te maken heeft met iets aannemen van iemand op dit vlak.

Het gaat om effect en resultaat. Niets mis mee eerst een keer een lagere dosis te gebruiken ter vergelijking. En als het resultaat je niet aanstaat kan de volgende keer langer en hoger. Het is maar wat je wil.

Mensen die wat van mij aannemen doen dat met reden. En heb je al iemand op dit forum gehoord die ontevreden was met doseringen die ik aanraadde?.

Aller eerst zal ik beginnen met zeggen dat ik waardeer dat je allemaal samenvattingen van onderzoeken plaatst en groepeert. Sommige dingen zijn interessant om te lezen, en het maakt t erg makkelijk als alles zo op het forum geplaatst wordt.

Om verder te gaan;
Wetenschap van onderzoeken op oude mannen. 1 malig gebruik, of op ratten etc etc.
Sommige onderzoeken staat dat ze "trainen". Dat wil niet zeggen dat ze aan bodybuilding doen.

Leuke theorien allemaal, maar de theorie komt vaak niet overeen met de praktijk zoals wij die beoefenen.
Jaren lang meerdere kuren nemen en bodybuilden.

Leg die theorieen voor aan een phil heath, Jay cutler of uberhaupt een a, b of c athleet, en ze zullen vertellen dat het in de praktijk niet op gaat met die 6 "proefpersonen" van je die niet eens 80 wegen, met hun eerste 2 kuurtjes.

Je zegt letterlijk dat meer dan 250mg test en 200mg primo NUL meerwaarde zal hebben, en als je dit keer op keer gebruikt, het effect op het lichaam hetzelfde zal zijn.
Okee, voor je eerste of 2e kuur, op recreatief vlak, vind ik het goed dat je het aanraad bij sommige, maar verder....

Je bent ook geen bodybuilder, je bent recreatieve sporter die veel onderzoeken leest en daaruit zijn conclusies trekt (en die praktijk van die beginneling kuurtjes bij je proefpersonen tel ik niet eens mee)

Sorry, maar bij mij krijg je je theorieen niet verkocht

Ooit een foto van Bigcat gezien? Zaken aannemen doe je op basis van argumenten niet postuur.

Gaan we hem nou ook nog vergelijken met Bigcat?
Argumenten gebaseerd op wat? Die wacko onderzoeken gedaan op ratten of mannen van 50 die "sporten"?

Of heeft hij ook een studie moleculair biologie, medical lab technology en fysieke therapie afgerond?

Sommige dingen mbt bepaalde werking op receptoren etc alla. Maar aan de hand van die onderzoeken bodybuilders gaan adviseren alsof zijn ondervindingen de wet zijn vind ik iets te ver gaan.

Wie ben jij om te beoordelen of ik geen bodybuilder ben of was? Het is jaren mijn leven geweest. 5 dagen in de week trainen, eten en slapen. Nu niet meer ja.

Maar ben altijd op mijn eten blijven letten nadien en trainingen in mindere mate doorgezet.

Ik probeer mijn theorien ook niet te verkopen. Ik geef alleen de mogelijkheden maar aan en onderbouw ze. Iedereen is vrij om te proberen. De vraag is waarom zou je niet minder eerst of eens proberen? Heb je niets mee te verliezen.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Feb 2013 om 14:56 ----------

Gaan we hem nou ook nog vergelijken met Bigcat?
Argumenten gebaseerd op wat? Die wacko onderzoeken gedaan op ratten of mannen van 50 die "sporten"?

Of heeft hij ook een studie moleculair biologie, medical lab technology en fysieke therapie afgerond?

Sommige dingen mbt bepaalde werking op receptoren etc alla. Maar aan de hand van die onderzoeken bodybuilders gaan adviseren alsof zijn ondervindingen de wet zijn vind ik iets te ver gaan.

Heb jij dan andere onderzoeken beschikbaar? En kennis is vrij beschikbaar voor iedereen, moet je geen studie voor gevolgd hebben.

Mijn advies heeft alleen maar voordelen voor iemands gezondheid. Meer kan altijd nadien indien gewenst.

Laatst bewerkt:
Dankje voor de resultaten Cools, ben erg benieuwd naar de injects. Vooral omdat daar bodybuilders tussen zitten die al wat langer meegaan, want ik vind het natuurlijk erg logisch dat iemand die een jaar traint, goede gains maakt op lage doseringen.

Altijd leuk even een fototje, maar ik zie 'm nergens???

Altijd leuk even een fototje, maar ik zie 'm nergens???

4glw76.jpg

Weet alleen niet of hij de linker of de rechter is

Terug
Naar boven