noname88
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 144
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cools,
Zoals je weet wil ik binnenkort je kuurtje proberen.
Nu wou ik toch eerst ff me bloed laten checken. Zodat ik ook weet waarnaar ik moet herstellen.
Maar welke waarden moet ik allemaal laten checken?
Kan ik dit gewoon bij de dok aanvragen of zal die moeilijk doen?

Cools wat is jouw mening over een eerste kuur?
Kun je deze beter als bulk gebruiken om massa aan te zetten, of als cut om voornamelijk massa vast te houden en een beetje te recompen.
Wordt hier altijd namelijk gezegd dat je voor je eerste kuur beter natuurlijk kunt gaan cutten en dan pas een kuur erin jast om massa te pakken
Ik praat zelf nooit in termen van bulk of cut. Ik ben altijd voor pure spiermassa. Bij het gebruik van aas, afhankelijk van welke middelen, wordt de vetverbranding verhoogt. Dus op of onder onderhoud eten vind ik tijdens een kuur nooit een goed idee.
De verhoging van anabole processen betekent ook meer eten en je zal ook meer spierwinst hebben. Een verhoging van cardio tijdens een kuur is ook altijd een goed idee. Dit voor het hart en je vetverbranding extra te stimuleren.
Dat bedoelde ik ja,
Dus jij zegt voor je eerste kuur liever boven onderhoud eten en massa pakken?
Vanaf wanneer/met welke doelen zou je iemand adviseren om onder onderhoud te gaan eten als hij kuurt?
Yep, zoveel mogelijk uit elke kuur halen.
Tijdens een kuur zou ik het adviseren als je boven de 15% vet zit.
Dus voor iemand die een eerste kuur wilt doen is het beter om eerst natuurlijk zijn vetpercentage te verlagen aar de 10% of minder, en dan een kuur te doen met eten boven onderhoud

Cools,
Ik heb al een poosje ressurect pm staan
![]()
Afgelopen nacht weer een keer gebruikt en moet zeggen dat ik er heerlijk op slaap. Nu ken ik het mechanisme van dopa/gaba/sero wel redelijk maar denk jij dat dit product (ff voor het gemak van uit gaan dat alles goed gedoseerd is, is bij de meeste producten van ronnie zo) negatieve effecten kan hebben? Gebruik het misschien 1x in de paar weken, maar just curious
Edit: zie nu dat ik het in het verkeerde topic heb gevraagd, sliep misschien toch iets te diep nog![]()
B6 doseren ze hoger omdat het de aanmaak van serotonine verhoogt en tot rust brengt.Ziet er goed uitB6 doseren ze hoger omdat het de aanmaak van serotonine verhoogt en tot rust brengt.
De rest dat er in zit is ook gewoon goed om slaap te bevorderen en testosteron toch niet te verlagen (l-dopa).
thanks!Hey Cools,
zit momenteel in de 5e week van Test-e 500mg kuur. Ondervind momenteel last van kunnen doorslapen en bijgevolg vermoeidheid, met dagen zou ik het zelfs lethargie durven noemen. Zou de hele dag door kunnen slapen. Ik neem geen extra supps tijdens de kuur. Mijn voeding zit ok, niet perfect maar hectische verandering qua werk maakten het de afgelopen 2 weken moeilijk om telkens aan mn macro's te komen. Zit 500 boven onderhoud op ongeveer 3.7k kcal (E 33 K 52 V 15). Probeer genoeg water te drinken maar geraak moeilijk boven de 1,5-2l per dag. Eergisteren enorme vochtretentie maar inmiddels terug weggetrokken.
Kan je iets aanraden om vlotter door de kuur te geraken? Vit B12? uppen van koolhydraten? Meer water drinken? Ik dacht niet da ik zo vermoeid ging zijn op test. Als ik andere blogs lees voelen ze zich net tegenovergestgelde van mij.
Hey Cools,
zit momenteel in de 5e week van Test-e 500mg kuur. Ondervind momenteel last van kunnen doorslapen en bijgevolg vermoeidheid, met dagen zou ik het zelfs lethargie durven noemen. Zou de hele dag door kunnen slapen. Ik neem geen extra supps tijdens de kuur. Mijn voeding zit ok, niet perfect maar hectische verandering qua werk maakten het de afgelopen 2 weken moeilijk om telkens aan mn macro's te komen. Zit 500 boven onderhoud op ongeveer 3.7k kcal (E 33 K 52 V 15). Probeer genoeg water te drinken maar geraak moeilijk boven de 1,5-2l per dag. Eergisteren enorme vochtretentie maar inmiddels terug weggetrokken.
Kan je iets aanraden om vlotter door de kuur te geraken? Vit B12? uppen van koolhydraten? Meer water drinken? Ik dacht niet da ik zo vermoeid ging zijn op test. Als ik andere blogs lees voelen ze zich net tegenovergestgelde van mij.