XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Cools, gebruik al tijdje pompoetpitolie die van de tuinen (1000mg even uit mijn hoofd)
Dit gaat haaruitval tegen maar zit er ook een kans in dat het wat terug komt, of gaat het echt alleen haar uitval tegen?
Of ken je een middel waar een kans bestaat dat haar terug komt (inhammen)

Uitgevallen haar komt niet terug. Alleen als je transplantatie laat doen...

Cools,

Net bij de dokter geweest.
De dokter is tegen anabolen en vind een bloedtest niet nodig.
Dit omdat ik 26 ben en mijn bloedwaarden toch wel goed zullen zijn.
Toen ik jouw lijstje opnoemde keek die me raar aan en zegtie.
Ik ben tegen anabolen. En als je nu al een bloedtest wil doen ben je denk ik verkeerd bezig.
Je bloedwaarden zijn toch wel goed

Denk dat er weinig doktoren zijn die zeggen anabolen moet je doen, maar dat hij je geen bloedtest wilt geven vind ik wel jammer, ook al is hij tegen hoort hij je toch te helpen lijkt me (kwa bloedtest)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.324
Cools, gebruik al tijdje pompoetpitolie die van de tuinen (1000mg even uit mijn hoofd)
Dit gaat haaruitval tegen maar zit er ook een kans in dat het wat terug komt, of gaat het echt alleen haar uitval tegen?
Of ken je een middel waar een kans bestaat dat haar terug komt (inhammen)

Met pompoenpitolie zit je het beste. Het kan ook voor hergroei zorgen.

---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

Cools,

Ik ben tegen anabolen. En als je nu al een bloedtest wil doen ben je denk ik verkeerd bezig.

Dat kan altijd gebeuren bij bepaalde dokters. Je kan zelf een bloedtest laten doen of naar een andere dokter gaan. Het gaat hun ook vooral om de verzekeringen in Nederland spijtig genoeg.

Ja ik vind het lastig.
Ik denk dat ik maar gewoon kuurtje ga doen en dan wel zie.
Of iemand moet ergens omgeving Rotterdam weten waar je ken prikken

Cools,

Erg jammer dat er zo'n bekrompen geesten het beroep van huisarts uitoefenen. Een huisarts staat midden in de maatschappij en zal dus ook allerlei vragen krijgen.
Ik durf te wedden dat een alcohol verslaafde die zij. Lever wil laten testen wel bloedonderzoek krijgen.
Helaas heerst er een ongelofelijk taboe over AAS in de medische wereld. Erg vreemd want een arts hoort te behandelen..hij mag wel advies geven over wat wel of niet te doen maar heeft zorgplicht. Jammer dat AAS altijd een moeilijk onderwerp blijkt te zijn.

Als je klachten hebt zal/moet hij je helpen, maar als jij aangeeft dat je voor de lol met je endocrien systeem wilt gaan rotzooien snap ik dat hij daar tegen is en geen zin heeft om kuur coach te spelen. Vind het nog meevallen dat hij niet vanuit de zorgplicht je naar een psycholoog doorstuurt ;)

Had geklaagd over vermoeidheid, libidoproblemen, depressie, etc.

Als je klachten hebt zal/moet hij je helpen, maar als jij aangeeft dat je voor de lol met je endocrien systeem wilt gaan rotzooien snap ik dat hij daar tegen is en geen zin heeft om kuur coach te spelen. Vind het nog meevallen dat hij niet vanuit de zorgplicht je naar een psycholoog doorstuurt ;)

Had geklaagd over vermoeidheid, libidoproblemen, depressie, etc.

Dat laatste heb ik al eens gedaan. Toen ik er echt last van had. Toen vonden ze het ook niet nodig om op hormonen te prikken.
Denk dat ik maareens opzoek ga naar een arts die niet in zeeland zit.

Iemand nog ergens waar het Prive kan omgeving Rotterdam?
Had wel een gevonden in Utrecht die een speciaal "sport pakket" hadden.
Maar dan moet ik weer helemaal naar Utrecht

Laatst bewerkt:
Ja ik vind het lastig.
Ik denk dat ik maar gewoon kuurtje ga doen en dan wel zie.
Of iemand moet ergens omgeving Rotterdam weten waar je ken prikken

Er zijn bedrijven welke contracten hebben met bloed afname laboratoria waardoor je zodoende je bloed kan laten testen. Je kunt zelf aan geven welke waardes je wilt hebben. Je betaald dit dus wel zelf.
In mijn ogen belangrijk. Meten is weten. Helemaal voor/na je nakuur.

Cools,

Hoe zit het nu juist met het test tren ratio mbt gyno.
Heb vooral gelezen hou je test laag minder aromatisatie minder oestrogene bijwerkingen.
Heb ookal gelezen dat de test hoger moet en hierdoor net minder oestrogene bijwerkingen krijgt?
Ben van plan 250 test met 600 tren te zetten. Kickstart met anavar. Ur thoughts?

• #2.331
Cools,

Hoe zit het nu juist met het test tren ratio mbt gyno.
Heb vooral gelezen hou je test laag minder aromatisatie minder oestrogene bijwerkingen.
Heb ookal gelezen dat de test hoger moet en hierdoor net minder oestrogene bijwerkingen krijgt?
Ben van plan 250 test met 600 tren te zetten. Kickstart met anavar. Ur thoughts?

Test zou ik altijd stuk lager houden tov tren gezien er een upregulatie van de oestrogeenreceptoren kan ontstaan door tren waardoor meer kans op gyno enz.. door de combi met test.

Anavar kan er gewoon bij natuurlijk. Tren is een speciaal geval ;)

Test zou ik altijd stuk lager houden tov tren gezien er een upregulatie van de oestrogeenreceptoren kan ontstaan door tren waardoor meer kans op gyno enz.. door de combi met test.

Anavar kan er gewoon bij natuurlijk. Tren is een speciaal geval ;)
Oke thanks. Dan houd ik het op 250 test 600 tren.
Heb aromasin achter de hand voor eventuele gyno. Vorige tren kuur lichte gyno ontwikkelt.
Wel mooi weggetrokken tijdens en vooral na de pct. (Geen AI gebruikt)
Ga er ook vanuit een AI nooit preventief te lopen?

• #2.333
Oke thanks. Dan houd ik het op 250 test 600 tren.
Heb aromasin achter de hand voor eventuele gyno. Vorige tren kuur lichte gyno ontwikkelt.
Wel mooi weggetrokken tijdens en vooral na de pct. (Geen AI gebruikt)
Ga er ook vanuit een AI nooit preventief te lopen?

Een AI idd nooit preventief nemen.

• Like
Waarderingen: Obee
ik zit nu in een test kuur 500mg per week, maar ben super moe.
Is hier iets tegen of zal ik hier gewoon doorheen moeten?

Gear is echt denk ik, honger als een paard en ga helemaal kapot als ik even niet eet.
Daarnaast is ook mijn agressie wat 'up'.
Morgen ga ik in mijn 3e week!
Gear is niet nep denk ik, is namelijk van EP.

Als je pas in week twee zit lijkt me niet dat je test al merkt dus zou ik naar andere variabelen kijken dan je gear. Er zijn meer variabelen in je leven waardoor je moe kan zijn.

lees een pagina terug! Doe dezelfde kuur, dezelfde symptomen.. Cools heeft uitgebreid geantwoord op je/onze vraag.

A oui, maar dit komt dus door de lever.
Als ik van mijn anavar kickstart over een week ten einde loopt zal de lever minder werk krijgen, is het aanbevolen middel dan nog steeds verstandig om te nemen?

Een kleine update m.b.t. anavar 30 mg periode 1 maand"

Ik ben in totaal 4.5 kg aangekomen met een lichte verlaging van mijn vet percentage.
Dit was oa. goed te merken op mijn buik.
Ik bleeg gewoon op onderhoud eten, wat ik altijd doe.

Nu na 3 weken gestopt te zijn ben ik 1.5 kg kwijt en is mijn vet percentage weer opgelopen netzoals voor het kuurtje.

Per saldo ben ik dus 3 kg bijgekomen. Mijn kracht toename is wel gelijk gebleven.

Terug
Naar boven