Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.361
Je kan zeker zeggen dat er 3kg bij is waarvan een aanzienlijk deel spiermassa.

Maar hoe weet je dat er niet nog wat vocht te verliezen is? Hoe weet je dat er inderdaad vet verloren is tijdens de kuur en het niet maar zo leek door de drogere look?

Vocht is weg, dat is die 1,5kg dat hij kwijt is.

Hij was 4,5kg bijgekomen en gedaald in vet%. Nu is vet% zelfde en 1,5kg verloren aan vocht. Dus dit geeft een winst van 3kg op hetzelfde vet%.

Vind dat dat nogal optimistische aannames zijn op basis van een enkele wazige zin dat vet% wel gedaald of gelijk zal zijn gebleven. Zoveel vertrouwen heb ik niet eens in mijn eigen schattingen.

Ben benieuwd naar het gewicht in week 4 :P

• #2.363
Vind dat dat nogal optimistische aannames zijn op basis van een enkele wazige zin dat vet% wel gedaald of gelijk zal zijn gebleven. Zoveel vertrouwen heb ik niet eens in mijn eigen schattingen.

Ben benieuwd naar het gewicht in week 4 :P

Die aanname is op basis van redelijk wat mensen en dus resultaten ;) Zit vrijwel altijd correct daarom.

Hey Cools:

even een vraag ,
m'n vriendin heeft al een tijd ervaring met anavar en dergelijke.
Nu heeft ze de stap gemaakt naar een low dose primobolan (100mg/pw) 50/50 per week
Met anavar heeft ze nooit libidoproblemen gehad en kreeg ze zelfs meer 'zin'.
Nu een paar weken ver in de primo en ze vertelt me dat ze echt nooit geen zin meer heeft sinds die 100mg/pw primo.
Nu pakt ze hier nog wel de pil bij , ik weet niet in hoeverre dit opweegt tegen de primo en de hormoonbalans.
Ze vraagt zich nu ook sterk af hoe dit terug te uppen tijdens haar kuurtje.

alvast bedankt hé

• #2.365
Hey Cools:

even een vraag ,
m'n vriendin heeft al een tijd ervaring met anavar en dergelijke.
Nu heeft ze de stap gemaakt naar een low dose primobolan (100mg/pw) 50/50 per week
Met anavar heeft ze nooit libidoproblemen gehad en kreeg ze zelfs meer 'zin'.
Nu een paar weken ver in de primo en ze vertelt me dat ze echt nooit geen zin meer heeft sinds die 100mg/pw primo.
Nu pakt ze hier nog wel de pil bij , ik weet niet in hoeverre dit opweegt tegen de primo en de hormoonbalans.
Ze vraagt zich nu ook sterk af hoe dit terug te uppen tijdens haar kuurtje.

alvast bedankt hé

100mg/ week is ook teveel voor een vrouw :p

Je moet denken dat de dosis bij anavar voor vrouwen op 5mg ligt, tot max 10mg/dag. Dat komt op 35-70mg/week. Maar zou niet meer dan 5mg/dag aanraden.

En nu 100mg primo? Ik zou nooit meer zetten dan 50mg/week. Kans op vermannelijking wordt anders heel groot. Dat ze de pil hierbij neemt is wel heel goed.

100mg/ week is ook teveel voor een vrouw :p

Je moet denken dat de dosis bij anavar voor vrouwen op 5mg ligt, tot max 10mg/dag. Dat komt op 35-70mg/week. Maar zou niet meer dan 5mg/dag aanraden.

En nu 100mg primo? Ik zou nooit meer zetten dan 50mg/week. Kans op vermannelijking wordt anders heel groot. Dat ze de pil hierbij neemt is wel heel goed.

Vermannelijkingen heeft ze wel geen last van.
Zal het eens overleggen om dan nu 50mg/w te nemen en af te kijken.
Ik veronderstel dat dit effect wel langzaam terug op gang komt of ??? (mits ze eerst 100mg had en vooraleer de waarden gezakt zijn , of hoe zou jij dit nu aanpakken de volgende weken)

• #2.367
Vermannelijkingen heeft ze wel geen last van.
Zal het eens overleggen om dan nu 50mg/w te nemen en af te kijken.
Ik veronderstel dat dit effect wel langzaam terug op gang komt of ??? (mits ze eerst 100mg had en vooraleer de waarden gezakt zijn , of hoe zou jij dit nu aanpakken de volgende weken)

De pil houd dit wat tegen, maar het is een langzaam proces. Dus gaande weg kan dit verder vorderen dosisafhankelijk.

Als ze 50mg gebruikt zal dat wel terugkomen ;)

De pil houd dit wat tegen, maar het is een langzaam proces. Dus gaande weg kan dit verder vorderen dosisafhankelijk.

Als ze 50mg gebruikt zal dat wel terugkomen ;)

Merci Cools,
ben wel eens benieuwd want helemaal 0 libido is ook niet fijn voor beide natuurlijk
hartelijk dank

Cools, inhakend op bovenstaande gesprek over libido,

Wat zijn volgens jou goede (natuurlijke) libido boosters, niet perse test maar puur libido.

• #2.371

Wat zijn volgens jou goede (natuurlijke) libido boosters, niet perse test maar puur libido.

NO-boosters. In mijn topic test booster vind je hier meer over terug.

Horny (snap je em ;)) goat weed lijkt me de beste keuze. Verhoogt de bloedtoevoer door verwijding van de bloedvaten wat de zin kan verhogen. Zo werkte het toch bij geiten die ervan aten, daarom de naam en de conclusie.

Cools, ik heb vorig jaar in de lente gecut op 90mg/d anavar voor 6 weken. Ik wil nu hetzelfde doen, maar met 30mg/d voor 4 weken, om tegen juni 6 weken test/primo te proberen.
Gaat 30mg nog aanslaan? zal ik clomid nemen achteraf, en welke tips kan je me geven?

NO-boosters. In mijn topic test booster vind je hier meer over terug.

Horny (snap je em ;)) goat weed lijkt me de beste keuze. Verhoogt de bloedtoevoer door verwijding van de bloedvaten wat de zin kan verhogen. Zo werkte het toch bij geiten die ervan aten, daarom de naam en de conclusie.

Cools, wat moet ik allemaal laten testen om te kijken of ik ben hersteld van mijn kuur qua bloedwaardes? Heb 45 dagen nagekuurd met nolva/clomid en liet tijdens mijn kuur HCG meelopen 2x 500 IU per week.

• #2.375
Cools, ik heb vorig jaar in de lente gecut op 90mg/d anavar voor 6 weken. Ik wil nu hetzelfde doen, maar met 30mg/d voor 4 weken, om tegen juni 6 weken test/primo te proberen.
Gaat 30mg nog aanslaan? zal ik clomid nemen achteraf, en welke tips kan je me geven?

Cutten op 90mg anavar/dag :p Beetje veel he.

30mg gaat zeker nog aanslaan zolang je niet ver over je limiet zit. Geen nakuur nodig normaal gezien, maar met een groot kuurverleden kan je wel gevoeliger zijn aan de onderdrukking. Indien nodig kan je 10 dagen 50mg clomid nemen, maar zou dit niet meteen de nakuur doen. Alleen als je na een maandje ofzo voelt dat het herstel niet vordert.

Goede libidobooster: mucuna poeder van www.superfoodsonline.nl
Twee keer per dag een halve theelepel op nuchtere maag en opbouwen naar drie theelepels per dag. Mijn ervaring is dat het op nuchtere maag goed werkt alhoewel het zo niet in de meeste gebruiksaanwijzigingen staat. En het kost geen drol. Dit poeder werkt bij mij nog beter dan de mucuna pilletjes die ik een paar maanden geleden genomen heb.

Laatst bewerkt:
Cools ben jij bekend dat tren je t3 verlaagd? Zo ja hoe op te krikken zonder t3 te pakken?

Cutten op 90mg anavar/dag :p Beetje veel he. 30mg gaat zeker nog aanslaan zolang je niet ver over je limiet zit. Geen nakuur nodig normaal gezien, maar met een groot kuurverleden kan je wel gevoeliger zijn aan de onderdrukking. Indien nodig kan je 10 dagen 50mg clomid nemen, maar zou dit niet meteen de nakuur doen. Alleen als je na een maandje ofzo voelt dat het herstel niet vordert.
Tja, was toen begonnen met 30mg, na twee weken 60, toen nog geen pomp of krachttoename, dus doosje van een ander merk erbij genomen, naar 90mg.
Nam toen 60 mg/dag van één merk en 30mg/dag van ander merk, en het sloeg wel aan, dus veel kans waren die eerste 60 gram fake toen...

Terug
Naar boven