- Waardering
- 2.952
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu wegens mijn ziekte zie ik er natuurlijk niet meer zo uitSta nu op 72kg @5%. Maar dus al 3 jaar niet meer kunnen trainen.
En dan nog steeds op 5%? Nice! Je staat er daar goed bij hoor. Die 3e foto ken ik nog nu ik 'm weer zie.
Haha ja, maar dat is omdat ik door mijn ziekte vrijwel geen vet opsla. Eet voldoende maar er gaat vanalles mis met de vertering en opname.
Ziekte waardoor je geen vet opslaat? Waar kan ik die bestellen?

en zal ik doen.Gaan we hem nou ook nog vergelijken met Bigcat?
Argumenten gebaseerd op wat? Die wacko onderzoeken gedaan op ratten of mannen van 50 die "sporten"?
Of heeft hij ook een studie moleculair biologie, medical lab technology en fysieke therapie afgerond?
Sommige dingen mbt bepaalde werking op receptoren etc alla. Maar aan de hand van die onderzoeken bodybuilders gaan adviseren alsof zijn ondervindingen de wet zijn vind ik iets te ver gaan.
Ooit een foto van Bigcat gezien? Zaken aannemen doe je op basis van argumenten niet postuur.
lol, nou heb uitgelegd waardoor het komt zojuist in men vorige post. Raad het niet aan
Zelfde is voor mijn spieren. Spierzwakte en herhaaldelijke spierscheuren. Heb er 5 opgelopen tijdens mijn ziekte, met normale handelingen.
---------- Post toegevoegd Thu 14 Feb 2013 om 17:49 ----------
Komt uiteindelijk goeden zal ik doen.
Wow man, wist niet dat je zo erg ziek bent. Neem mijn woorden terug!
(Post hierboven lees ik later ff door want zit via mijn tel online)
ik vergeleek hem niet met bigcat, ik ging in op jou punt dat suggereert dat postuur iets zegt over de kwaliteit van advies over aas. Imo komt het beste advies helemaal niet perse van degene met de meeste spieren.
De brede gast zal dikwijls zo adviseren van doe zoals ik deed/doe en je wordt ook groot. Dat is je eigen subjectieve ervaring projecteren op een ander die waarschijnlijk andere genen, andere training...heeft. Jij schrijft dat hij adviseert op basis van zijn ondervindingen die wet zijn. Dat is nu net helemaal niet het geval. Hij geeft zijn mening op basis van kennis en deels op basis van ervaring.
Als er mensen zijn die iets doen puur en alleen omdat cools dat schrijft dan zegt dat meer over die mensen dan over cools. Dat soort mensen springen bij wijze van spreken ook de sloot in als je ze wijsmaakt (sinds ik in de sloot spring maak ik de gains van mijn leven) er staat heel duidelijk bij elke keer dat het zijn mening is en de kuren die ik persoonlijk neem zijn gebaseerd op heel wat meer meningen dan die van cools alleen. Maar die van cools zijn inmiddels wel een referentie waar ik naar kijk, even spieken wat cools ergens van vind voor ik het ga gebruiken. En verder lees ik zelf wel onderzoeken en ga er opzoek naar (zouden meer mensen moeten doen)
en last but not least, ga eerst zelf eens artikelen op dbb publiceren die in de buurt komen van de kwaliteit van cools voor je zoveel persoonlijke kritiek hebt, niet tof wat jij doet.
Heel veel succes Cools. heel veel respect voor je inspanningen en adviezen, ook bedankt altijd dat je altijd bereid bent om te reageren en hier nooit van wordt ook al zijn het altijd dezelfde vragen.
Top man, je bent een voorbeeld voor de BB.
Trouwens je ziet er nog mooi droog uit, daar kunnen velen alleen maar op hopen (incl ik)
Komen deze problemen eigenlijk allemaal door je AAS achtergrond?
Vermoedelijk wel ja, ben er zelf zeker van.Heb ik in bovenstaande post even uitgelegdVermoedelijk wel ja, ben er zelf zeker van.
Dat ik zo droog kwam te staan heb ik ook even uitgelegd. Ik vind zelf dan 10a12% nodig is voor een gezond lichaam.
Ik vergeleek hem niet met BigCat, ik ging in op jou punt dat suggereert dat postuur iets zegt over de kwaliteit van advies over AAS. imo komt het beste advies helemaal niet perse van degene met de meeste spieren.
De brede gast zal dikwijls zo adviseren van doe zoals ik deed/doe en je wordt ook groot. Dat is je eigen subjectieve ervaring projecteren op een ander die waarschijnlijk andere genen, andere training...heeft. Jij schrijft dat hij adviseert op basis van zijn ondervindingen die wet zijn. Dat is nu net helemaal niet het geval. Hij geeft zijn mening op basis van kennis en deels op basis van ervaring.
Als er mensen zijn die iets doen puur en alleen omdat Cools dat schrijft dan zegt dat meer over die mensen dan over Cools. Dat soort mensen springen bij wijze van spreken ook de sloot in als je ze wijsmaakt (sinds ik in de sloot spring maak ik de gains van mijn leven) Er staat heel duidelijk bij elke keer dat het zijn mening is en de kuren die ik persoonlijk neem zijn gebaseerd op heel wat meer meningen dan die van Cools alleen. Maar die van Cools zijn inmiddels wel een referentie waar ik naar kijk, even spieken wat Cools ergens van vind voor ik het ga gebruiken. En verder lees ik zelf wel onderzoeken en ga er opzoek naar (zouden meer mensen moeten doen)
En last but not least, ga eerst zelf eens artikelen op DBB publiceren die in de buurt komen van de kwaliteit van Cools voor je zoveel persoonlijke kritiek hebt, niet tof wat jij doet.
Daar heb je gelijk in.
Tja..neem je nog medicijnen hiervoor in?
Dat is een beetje link aan die AAS. Ik weet het niet, ik denk dat wanneer iemand aanleg heeft voor een bepaalde aandoening bijv kanker, je door het AAS gebruik dit meer stimuleert denk ik...ik weet het niet maar het lijkt me logisch omdat je je met je hormonen zit te kloten die met heel veel lichaamsprocessen verbonden zijn....
Nou je moet je woorden niet terug nemen omdat ik ziek ben. Staat los van de rest. Als ik een foto van nu had geplaatst en je zou daar wat van opmerken dan zou het correct zijn.
Je weet nu hoe ik vroeger eruit zag en wil mijn trainingen en voeding van toen ook altijd posten. BB was mijn leven vroeger zoals bij velen hier.
Maar dat alles staat ook los van de rest.
En begrijp het ook dat je niet akkoord bent met mijn stellingen en er tegen in gaat. Zou ik vroeger ook gedaan hebben.
Ik wil maar aantonen dat het mogelijk op een andere manier zou kunnen die medisch verantwoordt is. En dat je niets te verliezen om het te proberen.
Ik ga niet zeggen dat mijn ziekte verder komt uit mijn aas gebruik, maar heb mijn vermoedens. Moet toegeven dat alles op het gebruik van groeihormoon wijst, dit heb ik over de tijd kunnen bevestigen met onderzoeken. Het is een combinatie van, eerst voor bb ongezond leven en nadien gebruik aas en dan groeihormoon.
Groeihormoon zorgde ervoor dat ik maar bleef afvallen terwijl ik 7 maaltijden per dag at. Dit was van een generisch merk en reageerde er veel sterker op dan hg spul.
Ik had tijdens gebruik sterke spierafbraak, verhoogde leverwaardes, lager immuunsysteem en bloedplaatjes. Nadien kreeg ik een vervetting van de lever, enz...

Uit welk onderzoek met hoeveel bodybuilders na hoeveel jaar observatie is dit gebleken?Anabolen zijn niet nodig om tot aan je grens te geraken. En als je stopt met anabolen zal je altijd tot die grens terug zakken. Misschien nog lager, omdat bij hoge doseringen en lange kuren eigen aanmaak lager kan komen dan het was.
Klopt, dit ervaart elke BBer op dit forum ook. Alleen ook dit keer belicht je maar 1 kant van het verhaal.Ook wijst onderzoek uit dat je na 6 weken maar 2% vooruit gaat tov de weken voordien. Dus verwaarloosbaar en onnodige belasting.
En als 2e kuur dan?200mg primo en 250test per week, 6 weken is meer dan genoeg. Test alleen in die dosering is slecht voor je aanhechtingen, dus niet aan te raden. Oestrogeen komt veel te hoog dan ook. Combi test-primo voorkomt dit. Dit is 7 keer meer dan je zelf aanmaakt ook, dus meer dan genoeg.
Zelfde. Beste combi, dus niet nodig voor wat anders. Gevorderd kuren bestaat voor mij ook niet, alleen gevorderd trainen. Kuren is om paar keer per jaar een paar jaar over te slaan.
250/200 dus, en ja. Zoals ik zei is telkens 6 weken, 7 keer je eigen aanmaak.