Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

30mg gaat zeker nog aanslaan zolang je niet ver over je limiet zit. Geen nakuur nodig normaal gezien, maar met een groot kuurverleden kan je wel gevoeliger zijn aan de onderdrukking. Indien nodig kan je 10 dagen 50mg clomid nemen, maar zou dit niet meteen de nakuur doen. Alleen als je na een maandje ofzo voelt dat het herstel niet vordert.
thnx Cools

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.383

Zo te zien hebben alle aas een effect op de schildklier. Androgenen en oestrogenen zouden een tegengesteld effect hebben.

Androgenic-anabolic steroid effects on serum thyroid, pituitary and steroid hormones in athletes.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/3661817

The effects of sex-steroid administration on the pituitary (pdf)
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j...XjguAP&usg=AFQjCNFj96WKu0RoskK8U6F5a9-Ld4x84g

EFFECTS OF ESTROGEN AND TESTOSTERONE ON CIRCULATING THYROID HORMONE
http://press.endocrine.org/doi/abs/10.1210/jcem-19-7-783

Hoe we de effecten van tren dan kunnen verklaren? We weten dat het een zeer sterk androgeen is, mogelijk een sterk progestageen en een mogelijke stimulator van de glucocorticoiderecptor. Het effect op de oestrogeenreceptor is nog onbekend, maar wel bestaand.

http://www.professionalmuscle.com/f...scle-forum/90706-trenbolone-lowers-t4-t3.html

Cools, ik zit nu op 100 mcg clen maar merk nu niks ervan, alleen trillende handen.
Werkt clen nog of moet ik ermee kappen? Zit 9 dagen erop

• #2.385
Cools, ik zit nu op 100 mcg clen maar merk nu niks ervan, alleen trillende handen.
Werkt clen nog of moet ik ermee kappen? Zit 9 dagen erop

Als je handen trillen werkt het mogelijk wel. Hoe merk je niets? 100mcg vind ik persoonlijk wat hoog, zou max 80mcg gaan.

Als je handen trillen werkt het mogelijk wel. Hoe merk je niets? 100mcg vind ik persoonlijk wat hoog, zou max 80mcg gaan.

Eerst was mijn hartslag boven de 100 bpm dat was op 40 mcg nu zit ik op 100 mcg en mijn hartslag is rond de 80 en alleen mijn handen trillen een beetje.

• #2.387
Mik ga ff lekker wieberen ofzo

Hey,

We maken voor het programma Telefacts op de Vlaamse zender VTM een reportage rond de fitnesshype bij jongeren. Steeds meer jonge gasten brengen uren in de fitness door om er in de zomer goed uit te zien op het strand of op festivals. We hebben al wat jongeren gevolgd tijdens het fitnessen.

ze zeggen ons ook dat er veel gasten ervaring hebben of experimenteren met anabolen of andere prestatie bevorderende middelen. We zijn nog op zoek naar iemand die (anoniem) wil vertellen over zijn of haar ervaringen daarmee. Hoe doe je dat verantwoord? Waar moet je voor opletten? Laat je je begeleiden? Wat mag je zeker niet doen? ben je tevreden dat je het gedaan hebt? Heeft het resultaat?

Je kan bij ons VOLLEDIG ANONIEM je verhaal doen. Je gezicht wordt afgeschermd en je stem vervormd. Het is iets waar we veel ervaring mee hebben en we garanderen dat jouw identiteit nooit bekend raakt.

Je kan ons bereiken via een privé-bericht of via mail op mik.vanbruystegem@partner.vtmnieuws.be

Geef die gast een ban in elk topic van dit gelul echt waar man...

Cools, enige studie over het verband tussen aas gebruik en long capaciteit?

Eerder in negatieve zin was mijn vraagstelling. Kwam van medsich onderzoek en long capaciteit was maar 40% volgens hem. Slechte blaastechniek wss maar in combi met iets ad longen dacht hij na stetoscoop. Ga naar dr maar vroeg me af of dit ten gevolge ve kuur kon zijn. Slechte resultaat vd blaastest verklaard wel de vermoeidheid bij kleine inspanningen de laatdte 2 maanden. Advies? Ben vatbaar voor microplasma maar heb de droge hoest niet die er normaal mee gepaard gaat. Thnx

Is er een kans dat je een keer niet goed meer herstelt van AAS gebruik?

• #2.396
Eerder in negatieve zin was mijn vraagstelling. Kwam van medsich onderzoek en long capaciteit was maar 40% volgens hem. Slechte blaastechniek wss maar in combi met iets ad longen dacht hij na stetoscoop. Ga naar dr maar vroeg me af of dit ten gevolge ve kuur kon zijn. Slechte resultaat vd blaastest verklaard wel de vermoeidheid bij kleine inspanningen de laatdte 2 maanden. Advies? Ben vatbaar voor microplasma maar heb de droge hoest niet die er normaal mee gepaard gaat. Thnx

Er bestaat een mogelijkheid dat bepaalde aas in een bepaalde dosis en verhouding gedurende een bepaalde tijd voor schade van de longblaasjes kan zorgen.

Altijd zien dat je androgeen-oestrogeen ratio goed is gezien oestrogeen je cellen beschermd tegen de mogelijke schade van hoge dosissen androgenen. En bepaalde hoog androgene producten zoals tren vermijden. Alsook onzekere producten als boldenone en masteron.

Cools, is er iets van een overzicht welke AAS net minst-meest androgeen is in een schaal van 1 tot 10?

Bijv.

Tren = 10
....
....
....
Anavar = 2

• #2.398
Cools, is er iets van een overzicht welke AAS net minst-meest androgeen is in een schaal van 1 tot 10?

Bijv.

Tren = 10
....
....
....
Anavar = 2

Moeilijke vraag :p De middelen op zichzelf? Want anavar is in combinatie met test minder androgeen gezien oestrogeen de androgenen bijwerkingen wat dempt. Dosisafhankelijk weliswaar. Die androgene-oestrogene ratio is belangrijk.

Tren zet niet om naar oestrogeen en is dan zelf nog eens zeer androgeen. Maar het is heel moeilijk om daar een nummer op te plakken.

Ik kan alleen maar zeggen dat op een dosis van 200mg/week primo en anavar bij de minst androgene middelen horen. Maar als je hoger gaat stijgt die androgene waarde sterker dan de anabole. Voeg je hier test aan toe dan wordt dit weer minder.

Deca is op zichzelf mild omdat het deels omzet naar oestrogeen en zelf niet te oestrogeen is. Bij hogere dosissen op zichzelf vallen daarom de androgene bijwerkingen mee. Maar zonder test of hcg niet aan te raden natuurlijk. En boven de 400mg stijgt die androgene waarde weer te hoog om zonder test te gebruiken.

Bij tren is daarom ook altijd hcg of een lichte dosis test aan te raden.

Moeilijke vraag :p De middelen op zichzelf? Want anavar is in combinatie met test minder androgeen gezien oestrogeen de androgenen bijwerkingen wat dempt. Dosisafhankelijk weliswaar. Die androgene-oestrogene ratio is belangrijk.

Tren zet niet om naar oestrogeen en is dan zelf nog eens zeer androgeen. Maar het is heel moeilijk om daar een nummer op te plakken.

Ik kan alleen maar zeggen dat op een dosis van 200mg/week primo en anavar bij de minst androgene middelen horen. Maar als je hoger gaat stijgt die androgene waarde sterker dan de anabole. Voeg je hier test aan toe dan wordt dit weer minder.

Deca is op zichzelf mild omdat het deels omzet naar oestrogeen en zelf niet te oestrogeen is. Bij hogere dosissen op zichzelf vallen daarom de androgene bijwerkingen mee. Maar zonder test of hcg niet aan te raden natuurlijk. En boven de 400mg stijgt die androgene waarde weer te hoog om zonder test te gebruiken.

Bij tren is daarom ook altijd hcg of een lichte dosis test aan te raden.

Alles icm test, bedoelde ik.

Om specifiek te zijn:

250 test - 200 primo
250 test - 200 mast e
250 test - 200 tren e
250 test - 200 deca

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven