AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Ty!
Dus phenyl prop heeft een halfwaardetijd van 1 dag?
Ook nog steeds benieuwd naar acetaat :)
Nee in dat artikel staat 2.4 dagen voor 100 mg NPP. Bij een hogere dosering waarschijnlijk langer, maar geen idee hoeveel het scheelt.

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

Niet perse. Dat is meestal in het begin, maar eenmaal het testosterongehalte vrij goed is zakken die waardes weer in. Hierna gaan deze meestal terug lichtjes stijgen alsook testosteron.

Maar het hangt af van de tijd tussen de test en de nakuur. Dit zijn bv normale waardes 1 maand na de nakuur. Best test je 2-3 maanden na de nakuur.

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

mm ok.

Nee, hoe hoger de waarde van TSH, hoe trager de schildklier werkt.

Testosteron is laag-normaal. Je kan best boven de 300 (minimum) zitten en beter boven de 400.

Ik zou even alleen vitamine D nemen. Extreme test zou ik niet tijdens of na een nakuur gebruiken.

Cutten zou ik nog heel even mee wachten.
TSH is heel laag bij hem... Schildklier is juist verhoogd (T3)

Nee in dat artikel staat 2.4 dagen voor 100 mg NPP. Bij een hogere dosering waarschijnlijk langer, maar geen idee hoeveel het scheelt.

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

Dan heb ik dat gemist, maar de grafiek die bij results staat piekt op 1 dag.
Dit is dan toch de halfwaardetijd?
Dat is ook hier het geval bij test prop op 0,8

http://www.mediafire.com/?d948ivot9sqgt9e

Enig idee waarom zijn leverwaarde verhoogt kan zijn? hij heeft gewoon een "Cools" kuurtje gedaan toch?

Hoeft niet perse door dat kuurtje te komen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.505

Omdat er anti-oestrogene stoffen in zitten maar ook die via dopamine verhoging werken.

---------- Toegevoegd om 23:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:52 ----------

Enig idee waarom zijn leverwaarde verhoogt kan zijn? hij heeft gewoon een "Cools" kuurtje gedaan toch?

Is maar 1 leverwaarde, kan door het trainen alleen al zijn. Maar ook door bepaalde supplementen.

---------- Toegevoegd om 23:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:53 ----------

Ach heb me vergist. Was naar de TSH waarde van iemand anders aan het kijken :p

Klopt T3 is verhoogt.

@cools wat denk je van
- test e 450/primo 300 6 weken, 10 dagen na laatste inject 20mg nolva pd voor 10 dagen
- test e 400/primo 250 7 weken, 10 dagen na laatste inject 20mg nolva pd voor 10? dagen

Of raad je aan de test en primo gelijk te houden?
Ik maak liever mij gear op. Dank je!

Laatst bewerkt:
Check die link van mij eens dan.
De prop piekt daar op 0,8 en de halfwaardetijd is 0,8.
Wat klopt er dan niet?

Hij piekt op 0,8, en geeft eronder ook nog eens aan dat de halfwaardetijd 0,8 is.
Zelfs Galen bevestigde eerder nog dat waar die grafiek piekt de halfwaarde tijd is.
Hoe kan dit dan toeval zijn.
Zo verwarrend allemaal..
Dan zou toch die grafiek van de npp het moment van pieken toch ook de halfwaarde tijd zijn. Maar als dit niet zo is, moet er toch ergens een fout zitten?

Hij piekt op 0,8, en geeft eronder ook nog eens aan dat de halfwaardetijd 0,8 is.
Zelfs Galen bevestigde eerder nog dat waar die grafiek piekt de halfwaarde tijd is.
Zo verwarrend allemaal..
Dan zou toch die grafiek van de npp het moment van pieken toch ook de halfwaarde tijd zijn. Maar als dit niet zo is, moet er toch ergens een fout zitten?
Ik bedoel dat het toeval is dat de piek van prop gelijk loopt met de halfwaardetijd. Ik heb zo vaak grafieken gezien met test waardes, de piek is altijd aan het begin. Dat het bij prop gelijk loopt is niet zo raar, omdat de halfwaardetijd kort is en dus ook aan het begin van de grafiek is.

Maar dan zou bij mijn link de halfwaarde tijd van prop toch 1,5 dag moeten zijn?
Op dat moment is immers de helft van de stof over.

• #2.513
@cools wat denk je van
- test e 450/primo 300 6 weken, 10 dagen na laatste inject 20mg nolva pd voor 10 dagen
- test e 400/primo 250 7 weken, 10 dagen na laatste inject 20mg nolva pd voor 10? dagen

Of raad je aan de test en primo gelijk te houden?
Ik maak liever mij gear op. Dank je!

Zo duur is de gear niet en kan je bewaren voor volgende keer ;)

Als je 7 weken doet, 2 dagen langer nolva.

Zo duur is de gear niet en kan je bewaren voor volgende keer ;)

Als je 7 weken doet, 2 dagen langer nolva.

Thanks! Er is dus geen verhouding die je het best kan aanhouden, tenzij je de sides krijg dan test of primo verhogen/verlagen.

Maar dan zou bij mijn link de halfwaarde tijd van prop toch 1,5 dag moeten zijn?
Op dat moment is immers de helft van de stof over.
Nee want je begint te tellen op dag 0, maar dan is net voordat er is geïnjecteerd. Vervolgens wordt geïnjecteerd en komt testosteron vrij in het bloed. Dit bereikt een piek, waarna het aftellen begint. Vanaf dat moment (2e zwarte rondje in de grafiek) zie je dat er elke dag iets meer dan de helft verdwijnt. Dat komt overeen met 0,8 dagen.

Zo verwarrend allemaal..
Het tijdstip waarop de piek concentratie (Cmax) wordt bereikt is de Tmax, niet de t1/2.

Wat wel zo is, is dat substanties die snel worden gemetaboliseerd (t.o.v. de absorptie), en waarbij in dit geval absorptie de t1/2 bepaalt, de Tmax t1/2 benadert. In formule vorm:

Tmax = ln(Ka / Ke) / (Ka - Ke)
t1/2 = ln(2) / Ka
En dan dus t1/2 gelijk stellen aan Tmax en uitrekenen. Ka is de absorptie constante, Ke de eliminatie constante. Oftewel wanneer Ka = 2Ke. Alles in de buurt daarvan benadert tmax = t1/2 wel ongeveer.

Edit:
Dit werkt vanuit de aanname dat er een directe afgifte die strict eerste orde kinetiek volgt plaatsvindt na injectie, irl is dit natuurlijk niet helemaal zo.

Laatst bewerkt:
  • #2.517
Thanks! Er is dus geen verhouding die je het best kan aanhouden, tenzij je de sides krijg dan test of primo verhogen/verlagen.

Die verhouding is dosis- en persoonsafhankelijk.

Als je hoger in test gaat mag primo stuk hoger soms.

250mg primo - 250mg test is je basis. Je kan dan bv 500mg elk doen als je verhoogt of primo 600 bv. Of bij sterk oestrogene effecten 500-600 primo en 350mg test.

Is een beetje kijken hoe je lichaam erop reageert.

Tylor, Galen en Cools.
Hartelijk bedankt ! Het is me nu aardig duidelijk :)

Het hele topic doorgelezen, elke bladzijde, elke reactie! Cools echt respect voor het geduld dat je hebt en de energie die je in dit topic hebt gestopt. Ook Tylor heeft zijn bijdrage geleverd. Ik ga over een tijdje een van deze kuren doen. Nu wou ik een overzicht maken van de kuur plus de supplementen die we erbij kunnen nemen voor optimale veiligheid. Tijdens het lezen heb ik al enkele supplementen genoteerd die geadviseerd worden. Nu is mijn vraag, welke supplementen horen bij de "Cools kuren" en in welke hoeveelheid? Welke nemen we standaard en welke hebben we achter de hand voor het geval dat?

Vit B5, E, D, C
Fosphatidylcholine
Fosphatidylserine (obesimed forte)
1 - 2 gram Calcium ascorbaat
500 - 1500 mg red Maca
Immunixx
Zaagtandpalm 320mg
Pompoenpit olie

Laten we er een totaal plaatje van maken

Het hele topic doorgelezen, elke bladzijde, elke reactie! Cools echt respect voor het geduld dat je hebt en de energie die je in dit topic hebt gestopt. Ook Tylor heeft zijn bijdrage geleverd. Ik ga over een tijdje een van deze kuren doen. Nu wou ik een overzicht maken van de kuur plus de supplementen die we erbij kunnen nemen voor optimale veiligheid. Tijdens het lezen heb ik al enkele supplementen genoteerd die geadviseerd worden. Nu is mijn vraag, welke supplementen horen bij de "Cools kuren" en in welke hoeveelheid? Welke nemen we standaard en welke hebben we achter de hand voor het geval dat?

Vit B5, E, D, C
Fosphatidylcholine
Fosphatidylserine (obesimed forte)
1 - 2 gram Calcium ascorbaat
500 - 1500 mg red Maca
Immunixx
Zaagtandpalm 320mg
Pompoenpit olie

Laten we er een totaal plaatje van maken

je maakt er teveel van.. eerst proberen zonder supplementen, staat je iets niet aan dan gaan kijken hoe je het oplost. Niet preventief 1001 dingen nemen.

Terug
Naar boven