- Waardering
- 2.952
Het hele topic doorgelezen, elke bladzijde, elke reactie! Cools echt respect voor het geduld dat je hebt en de energie die je in dit topic hebt gestopt. Ook Tylor heeft zijn bijdrage geleverd. Ik ga over een tijdje een van deze kuren doen. Nu wou ik een overzicht maken van de kuur plus de supplementen die we erbij kunnen nemen voor optimale veiligheid. Tijdens het lezen heb ik al enkele supplementen genoteerd die geadviseerd worden. Nu is mijn vraag, welke supplementen horen bij de "Cools kuren" en in welke hoeveelheid? Welke nemen we standaard en welke hebben we achter de hand voor het geval dat?
Vit B5, E, D, C
Fosphatidylcholine
Fosphatidylserine (obesimed forte)
1 - 2 gram Calcium ascorbaat
500 - 1500 mg red Maca
Immunixx
Zaagtandpalm 320mg
Pompoenpit olie
Laten we er een totaal plaatje van maken
Fosfatidylserine (2 a 3/dag) en calcium ascorbaat (kwart tot halve theelepel) is een goed idee.
Fosfatidylcholine en soluble beta glucaan (obesimed forte) zou ik alleen gebruiken icm een galstimulerend middel zoals artisjok of mariadistel. Dit voorkomt een te grote ophoping van galzuren in de lever.
Immunixx is handig ter ondersteuning van het immuunsysteem. 1/dag (100mg) is voldoende.
Pompoenpitolie icm zaagtandpalm en Red maca kan teveel van het goede zijn. Ik zou alleen pompoenpitolie nemen op max 1000mg tijdens een kuur en hierbuiten 400mg.

), maar perfect voor je lever. Wel in combinatie met een galafdrijvend middel. 1/dag