XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.462
Hoe kom je er nu eens bij om 250 mg primo ipv 200 mg primo te noemen als ideaal? nieuwe inzichten?

Nog steeds 6 weken of 8 weken?

Herberekening gezien bepaalde factoren ;)

Nog steeds 6 weken.

De keuzes zien er nu zo uit:

+ 250mg primo - 250mg test e, 6 weken, nakuur 10 dagen na laatste inject 50mg clomid gedurende 10 dagen.

+ 200mg deca - 250mg test e, 6 weken, nakuur 14 dagen na laatste inject 50mg clomid gedurende 12 dagen.

+ 20mg anavar - 250mg test e, 6 weken, nakuur 10 dagen na laatste inject 50mg clomid gedurende 10 dagen.

+ 20mg anavar - 75mg test p/2dagen test p, nakuur 10 dagen na laatste inject 50mg clomid gedurende 5 dagen.

+ 30mg anavar, 4 weken, geen nakuur, kortere herhaling mogelijk dan bij injects.

Hcg kan bij alle bovenstaande kuren gebruikt worden behalve bij anavar only. 500-750iu, geeft sneller herstel bij gevoelige personen. Laatste inject 5 dagen voor je nakuur.

Andere opties voor andere doeleinden:

+ 200mg deca of 100mg npp/3dagen icm 500-750iu hcg voor blessures en herstel (als men geen test wil gebruiken), 6 weken, nakuur 14 dagen na laatste inject bij deca 50mg clomid gedurende 10 dagen. Bij npp 4 dagen na laatste inject 50mg clomid voor 5-7 dagen.

Laatst bewerkt:
Yo Cools,
Om nog ff terug te komen op mijn vorige vragen. Welke halfwaardetijd moet je nou bij testosteron enanthaat gebruiken?
4,5 of 10 dagen? Is nogal een flink verschil.

• #2.464
Yo Cools,
Om nog ff terug te komen op mijn vorige vragen. Welke halfwaardetijd moet je nou bij testosteron enanthaat gebruiken?
4,5 of 10 dagen? Is nogal een flink verschil.

4,5 dus;) 10 dagen is het nooit geweest. Dus 1x per week injecteren geeft zoals altijd goede stabiele waardes.

Dus het klopte wel ;), klopt die 4,5 van NPP dan ook wel wat je zei ?

Waar ik op doel is eigenlijk:
Waarom zou je NPP die volgens jouw dezelfde halfwaarde tijd heeft als test e elke 3 dagen zetten en test e elke 7 ?
En Nolvadex met een halfwaardetijd van 5-7 dagen ook elke 3 dagen.

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

Dat ligt iets gecompliceerder. En de halfwaardetijd van phenylpropionaat is trouwens 4,5 dagen.

http://jpet.aspetjournals.org/content/281/1/93.long

Om de 3 dagen lijkt me perfect.

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

30 dagen zou voldoende moeten zijn.

Om gewoon ff misverstanden te voorkomen he.

• #2.468
Waar ik op doel is eigenlijk:
Waarom zou je NPP die volgens jouw dezelfde halfwaarde tijd heeft als test e elke 3 dagen zetten en test e elke 7 ?
En Nolvadex met een halfwaardetijd van 5-7 dagen ook elke 3 dagen.

NPP heeft volgens mij nooit dezelfde halfwaardetijd gehad, onmogelijk gezien het een kortere ester is.

Omdat rekening houdende met de halfwaardetijden in verhouding met de dosis dit de beste bloedwaardes geeft.

Dus test e 7 dagen, test p 2 dagen, NPP 3 dagen.

Had me serieus vergist daarboven :p Heb wat factoren door elkaar gehaald, maar het veranderd niets aan de timing.

Nolvadex om de 3 dagen in lichtere dosis omdat er dan een geleidelijk opbouw ontstaat. Verhogen kan indien nodig nog, maar ben voorzichtig met dit middel om problemen te voorkomen tijdens een kuur. En natuurlijk winsten niet in de weg te staan.

Dan nog, waarom Nolva met een langere halfwaardetijd wel elke 3 dagen.
En in die eerdere quote van je over de halfwaardetijd had je het dus niet goed, dan maakt dat alles weer wat logischer :p

• #2.470
Dan nog, waarom Nolva met een langere halfwaardetijd wel elke 3 dagen.
En in die eerdere quote van je over de halfwaardetijd had je het dus niet goed, dan maakt dat alles weer wat logischer :p

Omdat er in lage dosis een opbouw moet gecreëerd worden (tijdens een kuur dan). Teveel, te snel kan heel nadelig zijn.

Als nakuur is het gewoon elke dag natuurlijk, zelfde voor clomid. Dan mag die opbouw zeer snel gaan.

Oke duidelijk, dan vraag ik me alleen af waarom je bv. test e niet vaker per week zou zetten.
Elke 3 dagen zou toch veel stabieler zijn?

• #2.472
Oke duidelijk, dan vraag ik me alleen af waarom je bv. test e niet vaker per week zou zetten.
Elke 3 dagen zou toch veel stabieler zijn?

Bij TRT geeft een dosis van 125mg/week ook de beste stabiele waardes.

Los van de halfwaardtijd heb je dan (in begin iets meer, met een dagelijkse daling) altijd voldoende in je systeem zitten om binnen de richtwaardes te zitten. Door dit elke 7 dagen te zetten blijf je hier telkens boven gezien er een dagelijkse daling is van 'vrije stof'.

Nu bij 250mg test e kan je je dan inbeelden dat je er dan telkens ver boven zit, maar dan heb je nog eens je andere androgene middel in een soortgelijke dosis waardoor je altijd netjes op een sterk anabole dosis zit.

Het zou om de 3 dagen wel kunnen, maar lijkt me onnodig om met lange esters dit te gaan zitten verdelen over de week. Dan kan je al beter korte esters gaan zetten.

Dit plaatje geeft toch een verschil van bijna 50mg per dag op sommige momenten. En op sommige dagen zit je op minder dan 30mg.
Dit gaat om 1x 500mg test e only per week.

En dan deze waarbij je elke 3 dagen 250mg zet met verschillen van maximaal nog geen 30mg per dag en je niet onder de 45mg komt wanneer stabiel.

Zou dit dan niet aan te raden zijn? Is toch stabieler naar mijn mening. Geeft dit niet minder sides en zelfs heel misschien wel meer gains ? :o

ImageUploadedByTapatalk1424968670.123626.jpg

ImageUploadedByTapatalk1424968746.523427.jpg

Zoals sommige mensen sides ervaren wanneer ze tren ace eod zetten en wanneer ze ed zetten de sides stukken minder worden.
Lijkt mij ook dat dit niet voor niks is.

• #2.475
ImageUploadedByTapatalk1424968670.123626.jpg
Dit plaatje geeft toch een verschil van bijna 50mg per dag op sommige momenten. En op sommige dagen zit je op minder dan 30mg.
Dit gaat om 1x 500mg test e only per week.

ImageUploadedByTapatalk1424968746.523427.jpg
En dan deze waarbij je elke 3 dagen 250mg zet met verschillen van maximaal nog geen 30mg per dag en je niet onder de 45mg komt wanneer stabiel.

Zou dit dan niet aan te raden zijn? Is toch stabieler naar mijn mening. Geeft dit niet minder sides en zelfs heel misschien wel meer gains ? :o

Die pieken heb je altijd ;) Het gaat om het totaalplaatje.

Om de 3 dagen heb je idd kortere pieken en dalen, maar dat maakt niet uit.

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

Zoals sommige mensen sides ervaren wanneer ze tren ace eod zetten en wanneer ze ed zetten de sides stukken minder worden.
Lijkt mij ook dat dit niet voor niks is.

Tren ace moet je ook elke dag zetten :p heeft een kortere halfwaardetijd dan prop (2dagen).

Die pieken heb je altijd ;) Het gaat om het totaalplaatje.

Om de 3 dagen heb je idd kortere pieken en dalen, maar dat maakt niet uit.

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

Tren ace moet je ook elke dag zetten :p heeft een kortere halfwaardetijd dan prop (2dagen).

Oke thanks, maar ace is toch juist langer dan prop? :o
Check het zelf maar ff.

En btw. Jouw bron gaf aan dat prop een halfwaardetijd heeft van 0,8. (Niet 2 dagen)

Laatst bewerkt:
Heb je daar ook een bron van dan?
En dan eentje waarbij enanthaat daadwerkelijk 4,5 dag is en niet 10.
Zoals het dus hoort te zijn.
Want wat mij is opgevallen is dat er vaak 2 verschillende halfwaardetijden worden gegeven door verschillende bronnen.
Degene waarbij test e 4,5 dagen heeft geeft ook altijd aan dat prop korter is dan ace.( deze hebben ook een referentie)
En degene waarbij test e een halfwaarde tijd heeft van 10 dagen dat prop langer is

[Link niet meer beschikbaar]

Onderaan staan de referenties.

Welke van de herberekende "Cools kuuurtjes" is aan te raden voor gebruik met een iets hogere VM / leeftijd ? Clomid in 1X innemen ?

• #2.480
Oke thanks, maar ace is toch juist langer dan prop? :o
Check het zelf maar ff.

En btw. Jouw bron gaf aan dat prop een halfwaardetijd heeft van 0,8. (Niet 2 dagen)

Is mijn bron niet, maar daarom ook om de 2 dagen met prop.

Prop heeft inderdaad geen halfwaardetijd van 2 dagen, maar het is de bedoeling ook niet telkens te zetten als er een halvering is van stof.

Ace is korter.

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

Heb je daar ook een bron van dan?
En dan eentje waarbij enanthaat daadwerkelijk 4,5 dag is en niet 10.
Zoals het dus hoort te zijn.
Want wat mij is opgevallen is dat er vaak 2 verschillende halfwaardetijden worden gegeven door verschillende bronnen.
Degene waarbij test e 4,5 dagen heeft geeft ook altijd aan dat prop korter is dan ace.( deze hebben ook een referentie)
En degene waarbij test e een halfwaarde tijd heeft van 10 dagen dat prop langer is

[Link niet meer beschikbaar]

Onderaan staan de referenties.

Kan je zien aan lengte van de ester, ace is dus korter dan prop.

Test e heeft dus geen halfwaardetijd van 10 dagen, maar 4,5 dagen.

Terug
Naar boven