HorusV
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 16%
@Sniezel: denk je dat die gasten die jij bedoeld van 120 kg alleen maar AAS gebruiken dan?
Natuurlijk gebruiken ze ook insuline/peptides/hgh en andere rommel. dit is toch appels met peren vergelijken wat je doet. Daarbij vallen die "grote" gasten ook vaak het meeste terug als een jojobal.
Ik denk zelf dat wat Cools schrijft, hierin een grote waarheid zit voor de meeste van ons. Hij gaat ook uit van medisch verantwoord gebruik en dat het niet altijd per definitief hoe meer hoe beter is. natuurlijk hoe meer je gebruik hoe meer je opblaast maar het gaat toch uiteindelijk om de definitieve droge massa en dan denk ik dat Cools hierin gelijk heeft.
Als je lichter kuurt, hou je het ook langer vol met als resultaat blijvende massa...
Kijk wij zijn geen wedstrijd BB of Profi's, daar gelden wel andere (ongezonde) regels voor dan voor ons, die hun geld ermee moeten verdienen of bekers willen winnen op het podia.
Kijk eens naar die prof BB, als die ineens een tijdje moeten stoppen (bijv V. Martinez) die gasten vallen zo 30 kg af, dat is het verschil
---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 12:22 ----------
Als je alles overnieuw zou mogen doen, wat zou je dan nu doen? wel of niet kuren?
---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 12:29 ----------
Dat is wel veel...
Wat zeggen de artsen van jouw ziekte/aandoening?, gaan ze ervan uit dat dit komt door Hgh en AAS gebruik of weten ze het niet?
Natuurlijk gebruiken ze ook insuline/peptides/hgh en andere rommel. dit is toch appels met peren vergelijken wat je doet. Daarbij vallen die "grote" gasten ook vaak het meeste terug als een jojobal.
Ik denk zelf dat wat Cools schrijft, hierin een grote waarheid zit voor de meeste van ons. Hij gaat ook uit van medisch verantwoord gebruik en dat het niet altijd per definitief hoe meer hoe beter is. natuurlijk hoe meer je gebruik hoe meer je opblaast maar het gaat toch uiteindelijk om de definitieve droge massa en dan denk ik dat Cools hierin gelijk heeft.
Als je lichter kuurt, hou je het ook langer vol met als resultaat blijvende massa...
Kijk wij zijn geen wedstrijd BB of Profi's, daar gelden wel andere (ongezonde) regels voor dan voor ons, die hun geld ermee moeten verdienen of bekers willen winnen op het podia.
Kijk eens naar die prof BB, als die ineens een tijdje moeten stoppen (bijv V. Martinez) die gasten vallen zo 30 kg af, dat is het verschil
---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 12:22 ----------
Nou je moet je woorden niet terug nemen omdat ik ziek ben. Staat los van de rest. Als ik een foto van nu had geplaatst en je zou daar wat van opmerken dan zou het correct zijn.
Je weet nu hoe ik vroeger eruit zag en wil mijn trainingen en voeding van toen ook altijd posten. BB was mijn leven vroeger zoals bij velen hier.
Maar dat alles staat ook los van de rest.
En begrijp het ook dat je niet akkoord bent met mijn stellingen en er tegen in gaat. Zou ik vroeger ook gedaan hebben.
Ik wil maar aantonen dat het mogelijk op een andere manier zou kunnen die medisch verantwoordt is. En dat je niets te verliezen om het te proberen.
Ik ga niet zeggen dat mijn ziekte verder komt uit mijn aas gebruik, maar heb mijn vermoedens. Moet toegeven dat alles op het gebruik van groeihormoon wijst, dit heb ik over de tijd kunnen bevestigen met onderzoeken. Het is een combinatie van, eerst voor bb ongezond leven en nadien gebruik aas en dan groeihormoon.
Groeihormoon zorgde ervoor dat ik maar bleef afvallen terwijl ik 7 maaltijden per dag at. Dit was van een generisch merk en reageerde er veel sterker op dan hg spul.
Ik had tijdens gebruik sterke spierafbraak, verhoogde leverwaardes, lager immuunsysteem en bloedplaatjes. Nadien kreeg ik een vervetting van de lever, enz...
Als je alles overnieuw zou mogen doen, wat zou je dan nu doen? wel of niet kuren?
---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 12:29 ----------
Yep, ursodeoxycholzuur voor mijn lever, omeprazole voor mijn maag, DHEA voor immuunsysteem en spieren, melatonine ter extra bescherming maag, movicolon voor constipatie, anti septische middelen voor infectie oraal onder controle te houden, antibiotica en een anti-viraal middel.
En dan nog wat ondersteundende supps die ik zelf neem zoals whey (raden ze af maar heeft me goed geholpen om gewicht op peil te houden), vitamine C, vitamine D, vitamine E, beta glucaan, phosphatidylserine en choline, calcium en magnesium en granaatappel extract.
Heb ik met de jaren op elkaar afgestemd wat beste werkte en natuurlijk via onderzoeken.
En idd.
Dat is wel veel...

Wat zeggen de artsen van jouw ziekte/aandoening?, gaan ze ervan uit dat dit komt door Hgh en AAS gebruik of weten ze het niet?

HG is niet te krijgen meer dacht ik. En is niet duur. Deca kost bij de apotheek ook ontzettend veel, maar zo duur is de grondstof niet. Is ook zo bij DHEA via apotheek.