AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Iedereen heeft haaruitval, je haren horen uit te vallen en terug te groeien hoe weet je of gear dat doet -_-?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.723
Ah die groeien terug :P No worries dan

---------- Toegevoegd om 23:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------

Dat ga je ook niet tegen, dat is gewoon aanleg..

Bedoeling is het te verhinderen. Aanleg is maar 1 factor, levensstijl en effect op je hormonale werking is 2.

---------- Toegevoegd om 23:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:34 ----------

beste cools. Ik heb sinds 2005 niks meer gebruikt betreft kuren....ben nu 40 jaar en zou wel weer eens een licht kuurtje willen gaan doen. weeg 103kg 1.97. vetpercentage 9%.
Wat ik absoluut niet meer wil is lange onderdrukking van mijn eigen hormoonsysteem. Ben wel benieuwd of het goed aan slaat na zoveel jaar clean te zijn. Heb wel altijd snel last van gyno gehad. welke kuur adviseer jij waarvan ik het snelst herstel gezien mijn leeftijd? Mijn eigen test laten meten paar maanden terug en ie zat ik 19nmo.
4 weken anavar? of 250 testo met 250 primo of 250 test met masteron..
graag jou expertise. wil gewoon hardere look en rondingen.

4 weken anavar op 30mg zou kunnen.

Wat ook kan is 250 test-250 primo voor 6 weken, hcg kan erbij 500-750iu om de 4 dagen, gevolgd door nakuur clomid 10 dagen na laatste inject op 50mg voor 10-14 dagen.

Gezien je eigen test goed is kunnen beiden en zal je heel snel herstellen. Het is maar waar je voorkeur naartoe gaat.

wat heeft de toegevoegde waarde van hcg erbij en de voordelen?...onderdrukt dat niet meer? thnx

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------

geeft dat net meer kans op gyno met hcg?

• #2.725
wat heeft de toegevoegde waarde van hcg erbij en de voordelen?...onderdrukt dat niet meer? thnx

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------

geeft dat net meer kans op gyno met hcg?

Bij gevoelige personen en/of in hoge doseringen en lange kuren onderhoud het eigen aanmaak waardoor de heropstart sneller verloopt.

Ga dan voor de 4 weken anavar met 3 maanden rust. Zal ik dan nog 10 dagen 10mg nolvadex als nakuur? bedankt alvast

Nee is niet nodig, het lichaam herstelt vanzelf op deze dosering en deze lengte van de kuur

• #2.728
Inderdaad ;)

Wat is belangrijk om te testen bij een bloedtest?

Ik kijk nu op bloedwaardentest.nl. Oxandrolone wordt afgebroken door de lever en kan LDL verhogen. Verder wil ik de onderdrukking testen. Dan kom ik volgens mij uit op: Gamma GT, ALAT, LDL, Testosteron (vrij) + SHBG. Los bestellen kost 108 euro.

Er zijn ook pakketten te krijgen zoals de Flex Challenge test, waar dit ook allemaal in zit en kost 149 euro. Wat is wijsheid, iemand tips of ideeen wat nog handig is om te testen? LH en FSH?

De Men's Health test op bloedtest.com ziet er ook compleet uit, voordeel is dat ik geen afspraak hoef te maken om ergens bloed te laten afnemen en al dat gedoe, en binnen 5 werkdagen heb ik de uitslag.

Laatst bewerkt:
Bij gevoelige personen en/of in hoge doseringen en lange kuren onderhoud het eigen aanmaak waardoor de heropstart sneller verloopt.

Dus met een kuurtje zoals Test/Primo 300/200 of Test/Deca 300/200 8 weekjes is HCG normaliter niet nodig?

Ik kijk nu op bloedwaardentest.nl. Oxandrolone wordt afgebroken door de lever en kan LDL verhogen. Verder wil ik de onderdrukking testen. Dan kom ik volgens mij uit op: Gamma GT, ALAT, LDL, Testosteron (vrij) + SHBG. Los bestellen kost 108 euro.

Er zijn ook pakketten te krijgen zoals de Flex Challenge test, waar dit ook allemaal in zit en kost 149 euro. Wat is wijsheid, iemand tips of ideeen wat nog handig is om te testen? LH en FSH?

De Men's Health test op bloedtest.com ziet er ook compleet uit, voordeel is dat ik geen afspraak hoef te maken om ergens bloed te laten afnemen en al dat gedoe, en binnen 5 werkdagen heb ik de uitslag.
Ga je echte HG anavar gebruiken? Bij ug gebruik je misschien winstrol en dat is pas nog gebleken hier bij iemand op het forum.

De grootste bekende UG labs zullen toch wel gewoon echte anavar gebruiken? Die hebben een reputatie hoog te houden. Heb dit laatst ook aan Cools gevraagd misschien kan die dit bevestigen..

Heb liever wat ondergedoseerde anavar dan winstrol in mn potje.. Koop je anavar vanwege de mildheid krijg je alsnog winstrol inclusief gewrichtspijn etc.. Ben erg benieuwd wat er nu van waar is dat anavar meestal winstrol is, en vooral waar mensen dat vandaan halen.. Ik heb het gevoel dat de meerderheid van dit forum de rest napapagaait en zo telkens iedereen elkaar napraat, terwijl ik van de anavar van bekendere merken (ep, gs) nog geen tests of iets dergelijks voor mn neus heb gehad. Nu snap ik dat sommige mensen hier er baat bij hebben een merk af te kraken of de hemel ik te prijzen, maar het zou wel fijn zijn als er net als in de supplementen sectie een onafhankelijke partij komt die doseringen etc kan testen.
Het idee is denk ik alleen wel erg lastig uit te voeren omdat we nu wel te maken hebben met verboden middelen..

Crowd funding voor lab testen zou zeker werken. Genoeg mensen die een donatie zouden doen.

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:37 ----------

Je gaat toch geen bloedtest doen bij een simpel Anavar kuurtje???

Weggegooid geld, man.

• #2.736

Lever eerst ALAt en ASAT. Indien beide verhoogt zijn kan Gamma-GT, LDH, AF en billirubine nadien getest worden.

Nieren Creatinine, indien te hoog Ureum nadien.

Bij je hormonen, Testosteron, LH en FSH. Indien niet goed kan oestrogeen en shbg getest worden.

Voor je cholesterol zijn de triglyceriden belangrijk. LDL en HDL kunnen nog bijgetest worden.

---------- Toegevoegd om 23:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ----------

Dus met een kuurtje zoals Test/Primo 300/200 of Test/Deca 300/200 8 weekjes is HCG normaliter niet nodig?

Persoonsafhankelijk. Als je weet dat je niet zo snel hersteld, zelfs op lage doseringen en korte kuren, dan kan je hcg erbij zetten.

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:51 ----------

De grootste bekende UG labs zullen toch wel gewoon echte anavar gebruiken? Die hebben een reputatie hoog te houden. Heb dit laatst ook aan Cools gevraagd misschien kan die dit bevestigen..

Er is nog voldoende goede anavar in omloop zover ik weet.

• #2.738
Cools 9 weken lang test p / npp / tren a. Hulp nodig met nakuur, suggesties?

hcg tijdens gebruikt? Anders 3 weken 50mg clomid of 10mg nolva. In de 2 weken na je laatste inject kan je trouwens ook nog 3 shots hcg doen om de 4-5 dagen om je nakuur beter te laten aanslaan. 14 dagen nolva of clomid op zelfde dosis is dan voldoende.

Cools, tijdens mijn vorige blast had ik na week 6 een totale libido verlies. Ik kreeg hem niet meer omhoog, ook geen ochtend stijfe of dergelijke.

Ik zat toen op;
1gr bold
100mg tren ace ed
50mg test prop ed

Ennu ben ik vorige week begonnen met dezelfde blast alleen met test prop op 50mg eod, nu wil ik een libido verlies tegegaan.
Zelf weet ik dat dit van de bold komt, nu dacht ik eraan om mast prop erbij te zetten want tijdens mn eerste blast had ik op mast p en tren a een super libido.

Of moet ik misschien hcg gaan zetten? heb nog nooit hcg gezet.

hcg tijdens gebruikt? Anders 3 weken 50mg clomid of 10mg nolva. In de 2 weken na je laatste inject kan je trouwens ook nog 3 shots hcg doen om de 4-5 dagen om je nakuur beter te laten aanslaan. 14 dagen nolva of clomid op zelfde dosis is dan voldoende.

Hoeveel hcg per shot dan?

Terug
Naar boven