MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.741

Na je kuur is 750iu om de 4 dagen voldoende indien je teelballen niet sterk gekrompen zijn.

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Cools, tijdens mijn vorige blast had ik na week 6 een totale libido verlies. Ik kreeg hem niet meer omhoog, ook geen ochtend stijfe of dergelijke.

Ik zat toen op;
1gr bold
100mg tren ace ed
50mg test prop ed

Ennu ben ik vorige week begonnen met dezelfde blast alleen met test prop op 50mg eod, nu wil ik een libido verlies tegegaan.
Zelf weet ik dat dit van de bold komt, nu dacht ik eraan om mast prop erbij te zetten want tijdens mn eerste blast had ik op mast p en tren a een super libido.

Of moet ik misschien hcg gaan zetten? heb nog nooit hcg gezet.

Waar is je test? :P

Zonder is het normaal dat hij niet recht komt gezien het ontbreken van DHT en te weinig oestrogeen in verhouding.

Minimaal altijd 125mg test/week bij een kuur of hcg op 500-750 om de 4 dagen. Dus hcg is een goed plan als je geen test erbij zet.

Waar is je test? :P

Zonder is het normaal dat hij niet recht komt gezien het ontbreken van DHT en te weinig oestrogeen in verhouding.

Minimaal altijd 125mg test/week bij een kuur of hcg op 500-750 om de 4 dagen. Dus hcg is een goed plan als je geen test erbij zet.

Test prom zet ik 50mg eod, komt ongv uit op 150mg perweek.

Kan hcg op dit moment niet kwijt, zat eraan te denken om enkele hcg shotjes te doen maybe? Zal masteron niet de oplossing kunnen zijn?

Kan hcg op dit moment niet kwijt, zat eraan te denken om enkele hcg shotjes te doen maybe? Zal masteron niet de oplossing kunnen zijn?

Ik weet zelf niet of het werkt maar ik ken iemand die zweert bij het gebruik van caber / Dostinex als zijn libido inkakt.

• #2.744

Kan aan de hoge dosis bold dan toch liggen. Zou die eerst een verlagen.

Beste Cools. Sinds 11-5 ben ik bezig met 30 gram anavar p/dag voor 4 weken.
Tijdens de cut begonnen en door blijven gaan met cutten rond de 1900-2200 kcal.
Ik ben nu in 8 dagen echter al 3 kilo aangekomen... Ik betwijfel dan dus ook of het wel echt anavar is..
Is een UG merk uit het vierkante blauw witte potje.. Nu maken mij de bijwerkingen ed niet heel veel uit, maar twijfel ik alleen of ik moet gaan nakuren of niet Wat zou jij in deze situatie doen?

• #2.746
Ik ben nu in 8 dagen echter al 3 kilo aangekomen... Ik betwijfel dan dus ook of het wel echt anavar is..
Is een UG merk uit het vierkante blauw witte potje.. Nu maken mij de bijwerkingen ed niet heel veel uit, maar twijfel ik alleen of ik moet gaan nakuren of niet Wat zou jij in deze situatie doen?

Wat ben je aangekomen? Spier of vet?

UG anavar is 9 van de 10 keer kut.

Kan aan de hoge dosis bold dan toch liggen. Zou die eerst een verlagen.

Ik wil nog niet echt stoppen met bold, heb zeker nog 10 vials hiervan en wil t nog een kans geven. Ga denkik paar shotjes hcg proberen op hoge dosis misschien dat dat werkt? Ballen zijn trouwens niet gekrompen, en verder ook nooit hcg geprikt.

Ik weet zelf niet of het werkt maar ik ken iemand die zweert bij het gebruik van caber / Dostinex als zijn libido inkakt.

Hmmm, ga hier even wat over lezen, maybe dat cools dit kan bevestigen?

Ik wil nog niet echt stoppen met bold, heb zeker nog 10 vials hiervan en wil t nog een kans geven. Ga denkik paar shotjes hcg proberen op hoge dosis misschien dat dat werkt? Ballen zijn trouwens niet gekrompen, en verder ook nooit hcg geprikt.

Caber verlaagd prolactine en dat zou zorgen voor een betere libido.

Zoek maar eens op Google: Dostinex libido.

Dan vind je wel info hierover.

• #2.752
Denk vocht inderdaad.. Spieren zijn een stuk harder, vet lijkt minder, bloeddruk ligt hoog

Vocht kan inderdaad ook. Maar 3kg vocht lijkt me sterk. Normaal gezien kan je zien of je meer vocht ophoud.

Nakuren is niet nodig op 30mg gedurende 4 weken, zelfs al is het wat anders.

---------- Toegevoegd om 00:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:35 ----------

Gezien je al test erbij zet gaat hcg niet veel nut hebben vermoed ik, maar je kan eens proberen.

Dostinex zou ik niet zomaar gaan nemen. Je kan best de oorzaak vinden en aanpakken/aanpassen.

Gezien je al test erbij zet gaat hcg niet veel nut hebben vermoed ik, maar je kan eens proberen.

Dostinex zou ik niet zomaar gaan nemen. Je kan best de oorzaak vinden en aanpakken/aanpassen.

hmm, ik ga hierover nadenken, moet eigenlijk zo snel mogelijk libido weer in orde krijgen, word er echt gek van.

Ah die groeien terug :P No worries dan

---------- Toegevoegd om 23:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------

Bedoeling is het te verhinderen. Aanleg is maar 1 factor, levensstijl en effect op je hormonale werking is 2.

---------- Toegevoegd om 23:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:34 ----------

4 weken anavar op 30mg zou kunnen.

Wat ook kan is 250 test-250 primo voor 6 weken, hcg kan erbij 500-750iu om de 4 dagen, gevolgd door nakuur clomid 10 dagen na laatste inject op 50mg voor 10-14 dagen.

Gezien je eigen test goed is kunnen beiden en zal je heel snel herstellen. Het is maar waar je voorkeur naartoe gaat.

cools die 500-759iu tijdens de kuur gebruiken dan om de 4 dagen?of na de kuur en hoelang dan?

• #2.755
cools die 500-759iu tijdens de kuur gebruiken dan om de 4 dagen?of na de kuur en hoelang dan?

Om de 4 dagen inderdaad tijdens de kuur.

Kan ook altijd 3 injecties na de kuur gevolgd door je nakuur. Ook om de 4 dagen, in je laatste week te beginnen en je nakuur 4 dagen na laatste hcg injectie.

Deca en finasteride is een no go, hoe zit het met tren en fina? Niet dat fina tren tegen houdt maar ik bedoel als je het al neemt en daarna cycled met tren

Dan kan deca blijkbaar niet over naar DHN
Deca is een relatief mild middel voor de haarlijn, dus dat maakt weinig uit. Je zet er testosteron naast, wat meer effect heeft op de haarlijn en wat ook nog eens omzet naar DHT. Als je dus ergens kaal van wordt dan is het de testosteron (en dus de DHT).

Terug
Naar boven