AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Hi cools, zit in mijn 9de week test e 500mg en ben begonnen met hcg500IU 2xweek maar heb nu een uitbraak van acne. Neem 20mg aro om de twee dagen, zou het helpen om dit naar elke dag te brengen om acne tegen te gaan?
Ben ook vandaag begonnen met 30mg epi. Helpt dit om een deel van teveel aan oestrogeen op te vangen. thx

Cools,

Werkt Proviron niet heel goed icm Primobolan doordat provi een DHT is en dus een hele sterke binding heeft aan de androgene receptor waar juist primobolan een hele hoge anabolische waarde heeft en door het gebrek aan androgenen niet het "juiste" massa kuurtje is?
Kon er gek genoeg niks over vinden

Hi cools, zit in mijn 9de week test e 500mg en ben begonnen met hcg500IU 2xweek maar heb nu een uitbraak van acne. Neem 20mg aro om de twee dagen, zou het helpen om dit naar elke dag te brengen om acne tegen te gaan?

Ben ook vandaag begonnen met 30mg epi. Helpt dit om een deel van teveel aan oestrogeen op te vangen. thx

Is je acne begonnen toen je de HCG toevoegde?

Ja, voordien was het maar een klein beetje maar geen zweertjes. Nu wel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.765

Als je hcg zet op die dosis moet je denken dat je eigen test 'normaliseert' en je oestrogeen stijgt iets hoger in verhouding.

Dus daar zit je oorzaak van de acne, hoger androgeen en dus DHT. Dit is meestal de oorzaak van acne door aas gebruik. Aro gaat het waarschijnlijk verergeren dus en epi zeker.

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

Cools,

Werkt Proviron niet heel goed icm Primobolan doordat provi een DHT is en dus een hele sterke binding heeft aan de androgene receptor waar juist primobolan een hele hoge anabolische waarde heeft en door het gebrek aan androgenen niet het "juiste" massa kuurtje is?
Kon er gek genoeg niks over vinden

Niet echt, proviron heeft geen toegevoegde waarde bij primo. Beiden aromatiseren niet en proviron heeft vrijwel geen anabole werking.

Als je hcg zet op die dosis moet je denken dat je eigen test 'normaliseert' en je oestrogeen stijgt iets hoger in verhouding.

Dus daar zit je oorzaak van de acne, hoger androgeen en dus DHT. Dit is meestal de oorzaak van acne door aas gebruik. Aro gaat het waarschijnlijk verergeren dus en epi zeker.

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

Niet echt, proviron heeft geen toegevoegde waarde bij primo.

Maar primo is toch heel anabolisch is en benut niet zijn potentie door het gemis aan androgenen?
Daarom is het ook zo goed icm test, dus wat is dan de reden dat proviron niet goed met Primo werkt?

• #2.767
Deca en finasteride is een no go, hoe zit het met tren en fina? Niet dat fina tren tegen houdt maar ik bedoel als je het al neemt en daarna cycled met tren

Klopt inderdaad. De combi van deca en fina zou de androgene bijwerkingen vrij sterk kunnen verhogen (vreemd genoeg).

Ik zie niet in waarom dit met tren zou zijn gezien er geen metabolisatie via het 5-ar enzym plaatsvind. Waarschijnlijk beschermd DHN (dihydronandrolone) tegen androgene bijwerkingen van nandrolone zelf. Bij testosteron zien we een verlaging van de androgene bijwerkingen indien gecombineerd met fina.

---------- Toegevoegd om 23:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

Maar primo is toch heel anabolisch is en benut niet zijn potentie door het gemis aan androgenen?
Daarom is het ook zo goed icm test, dus wat is dan de reden dat proviron niet goed met Primo werkt?

Primo is minder anabolisch dan testosteron bv. Dit door het ontbreken van de omzetting naar DHT deels en oestrogeen.

Het is zo goed met test om DHT en oestrogeen lager te houden zonder teveel te moeten inboeten voor de anabole effecten.

cools,

wat is de beste manier van voeding als het gaat om cutten icm AAS (tren+test).

ik heb veel gezocht maar kreeg geen duidelijke antwoorden.

is een carb cycle van 100/150/200 voldoende? of is dat te weinig aangezien je wel AAS gebruikt en ook wat wilt gainen ipv te veel afvalt.

bedankt!

cools,

is een carb cycle van 100/150/200 voldoende? of is dat te weinig aangezien je wel AAS gebruikt en ook wat wilt gainen ipv te veel afvalt.

bedankt!

Er is niet "één beste manier van voeding" als het over cutten en bulken gaat.

Algemeen principe bij cutten: carbs naar beneden, hoog in eiwitten en matig tot laag in vetten, voor een totaal aan kcals dat onder je dagelijks onderhoud ligt. Cyclen, (intermittent) fasting, stelselmatig afbouwen, zero carbs,...dat hangt van jou en je doelstellingen af. Maak een schema, hou je eraan, en neem progressiefoto's en pas aan alnaargelang hetgene je ziet je aaanstaat of niet. Maar schiet alleszins niet in paniek als je er in het begin van zo'n cutdieet plots plat en leeg gaat uitzien.

wel of niet on, macros blijven nagenoeg hetzelfde. voor cut geld gewoon beginnen met -500 cal, 2-2,5gkg E, min 1gkg V, rest KH.

vanwaar jouw punt om vetten matig tot laag te houden? Rokh

• #2.773
cools,

bedankt!

Gezond eten en cardio omhoog. Ik stel altijd voor zoveel te eten als je kan tijdens een kuur en je cardio te verhogen indien je je vetverbranding wil verhogen.

Goed voor je hart en bloedsomloop tijdens een kuur sowieso en zo haal je het maximale uit je kuur.

Gezond eten, dat zou je eigenlijk niet aan te moeten\hoeven halen cools dat moet altijd in orde zijn wel of niet on. Moet geen punt zijn vind ik.

• #2.775
Gezond eten, dat zou je eigenlijk niet aan te moeten\hoeven halen cools dat moet altijd in orde zijn wel of niet on. Moet geen punt zijn vind ik.

Sommigen hebben een andere beeld op gezond eten.

-Minimaal 300gram groenten/dag, verschillende soorten. Tomaten, broccoli en wortels zijn een goede basis.
-2 tot 3 stuks fruit waarvan max 1 banaan ivm suikers. Kiwi is beste keuze voor vitamine c en andere.
-Meergranen producten hebben de voorkeur.
-Water 2.5l per dag minimum, voorkeur spa blauw gezien de lage droogrest.
-Dagelijks handvol walnoten en/of min 2x 200gram vette vis/week voor je omega 3. Zalm of tonijn heeft de voorkeur
-Kip 200gram minimum/dag, max 2 x week runds of andere.

Snoep en rotzooi beperken, maar kan 1 a 2 keer in de week. En daar bedoel ik niet een hele dag mee :p

Waaromn rund maar max 2 x per week ?? omdat het rood vlees is ?? eet zelf 6 x per week 175gr runderbiefstuktartaar.

Ga je echte HG anavar gebruiken? Bij ug gebruik je misschien winstrol en dat is pas nog gebleken hier bij iemand op het forum.
HG komt zover ik heb gelezen alleen in hele kleine doses van 2,5 mg per pil en is extreem duur. Het UG lab waar ik wel een goed gevoel over heb is Baltic uit Polen, daar ben ik nu naar op zoek. Heb er positieve dingen over gelezen en er zijn ook tests te vinden dat het product zuiver is.
Heb liever wat ondergedoseerde anavar dan winstrol in mn potje.. Koop je anavar vanwege de mildheid krijg je alsnog winstrol inclusief gewrichtspijn etc.. Ben erg benieuwd wat er nu van waar is dat anavar meestal winstrol is, en vooral waar mensen dat vandaan halen.. Ik heb het gevoel dat de meerderheid van dit forum de rest napapagaait en zo telkens iedereen elkaar napraat, terwijl ik van de anavar van bekendere merken (ep, gs) nog geen tests of iets dergelijks voor mn neus heb gehad. Nu snap ik dat sommige mensen hier er baat bij hebben een merk af te kraken of de hemel ik te prijzen, maar het zou wel fijn zijn als er net als in de supplementen sectie een onafhankelijke partij komt die doseringen etc kan testen. Het idee is denk ik alleen wel erg lastig uit te voeren omdat we nu wel te maken hebben met verboden middelen..
Ik voel je man, dat zou zeker fijn zijn. Nu is het altijd gokken.
Je gaat toch geen bloedtest doen bij een simpel Anavar kuurtje??? Weggegooid geld, man.
Ik begrijp waarom je dat vind ja, ik neem echter liever de proef op de som dan enkel uit te gaan van wat anderen beweren zonder het zelf na te gaan. Meten is weten. Bovendien vind ik het ook wel interessant om eens te kijken wat het nou doet bij mij in de bloedwaarden. Ik heb sowieso ook nog nooit mijn waarden getest, dus een baseline zou alvast mooi zijn. Dat kan ook sturing geven aan mijn dieet e.d.
Lever eerst ALAt en ASAT. Indien beide verhoogt zijn kan Gamma-GT, LDH, AF en billirubine nadien getest worden. Nieren Creatinine, indien te hoog Ureum nadien. Bij je hormonen, Testosteron, LH en FSH. Indien niet goed kan oestrogeen en shbg getest worden. Voor je cholesterol zijn de triglyceriden belangrijk. LDL en HDL kunnen nog bijgetest worden.
Thx, dan is toch de Flex Challenge test het meest geschikt.

• #2.778
Ik zit hier even met iets wat ik niet snap, ik raak volgens mij moelijk bodyfat kwijt. Heeft het wat met de gear te maken? Of is mijn BF tijdelijk hoog door de vocht van NPP.

Eet 2000-2500 cals carbs gaan niet hoger dan 160 g en protein is tussen 250 g en vetten rond de 60

Eet alleen maar kipfilet, havermout, kwark, whey protein, broccoli en groente maar snap er geen bal meer van

250 MG test E
300 npp
T5 en 75 mcg T3.

In theorie hoor ik elke week -11200 cals te zitten wat meer dan een kg per week hoort te zijn.

Ik zit hier even met iets wat ik niet snap, ik raak volgens mij moelijk bodyfat kwijt. Heeft het wat met de gear te maken? Of is mijn BF tijdelijk hoog door de vocht van NPP.

Eet 2000-2500 cals carbs gaan niet hoger dan 160 g en protein is tussen 250 g en vetten rond de 60

Eet alleen maar kipfilet, havermout, kwark, whey protein, broccoli en groente maar snap er geen bal meer van

250 MG test E
300 npp
T5 en 75 mcg T3.

In theorie hoor ik elke week -11200 cals te zitten wat meer dan een kg per week hoort te zijn.

Je zit dus 1600 cals per dag onder je onderhoud!?

Terug
Naar boven