ben het topic voor de 2e keer op m'n gemak aan het doornemen. teveel info om in een keer op te kunnen slaan, ook in 2 keer niet, maar goed.. vind het best voor nu, morgen verder
ben nog eens wat logs gaan bekijken, 4kg pure VVM op test E 500mg ew 2 maanden na PCT is vrij gemiddeld genomen. als ik dan naar je test/primo voorstel kijk; duur, herstel, dose.. en je komt op ongeveer hetzelfde uit. in wezen is 3 maanden off genoeg lijkt me? dat zeg je zelf ook. alhoewel bloed trekken altijd verstandig is. stel je bent na 8 weken hersteld, kun je weer beginnen.
wat ik nog niet helemaal snap; personen die je gevolgd hebt, hoe zaten zij qua voeding? zie namelijk nergens iets staan over watvoor voeding zij erop na hielden, cut/bulk/onderhoud. je zegt dat je met deze kuur je VVM stijgt, vp daalt. maar als je flink bulkt (laten we zeggen 300-500kcal overschot) gaat deze vlieger dan ook op? je zou dan met iedere kuur kunnen bulken, terwijl je toch steeds iets droger komt te staan.. bij die gedachte begint het me wat te wringen als je snapt wat ik bedoel

en hoelang na PCT hielden deze mensen hun voeding constant (calorie aantal zoals dat in week 6 van de kuur was)? of gingen zij meteen terug naar onderhoudsniveau na de PCT.
als ik het goed begrijp, jij raad jouw kuur aan niet alleen ivm de beperkte sides, maar ook omdat je op de lange termijn hiermee meer VVM overhoud dan een simpele test E kuur. stel; sides boeien me geen moer, zou je het nog aanraden op basis van betere (houdbare) gains.
nja ik ga voorlopig helemaal niets doen, eerste kuur gaat zeker eind volgend jaar worden. ben nog steeds dingen omtrent training en voeding aan het optimaliseren, en wil daar nog vruchten van plukken, ben dan ook mooi 21. maar het stond voor mij al vast; 500mg test (dacht ik

). echter begin ik nu steeds meer te twijfelen over jouw cycle.