Nee hebt het nooit geprobeerd, een maat wel op 500mg en 400mg. Hij vond het niet spannend, maar weet zijn exacte winsten niet, dus zou net zo goed achteraf een goeie kuur geweest kunnen zijn.
Wat jij zegt over oestrogenen en aromtase enzym klopt als een bus. Zo ook progesteron.
Dit is 1 van de redenen waarom ik nooit meer een korte kuur zou doen met TestP en TREN-A.
Zo gigantisch veel binding aan progesteron receptor. Waardoor gyno altijd optreed, je grijpt al snel naar "arimidex" om je gyno proberen te onderdrukken. Je herstel is net zo lang als bij een kuur van 10 weken. (of nog langer)
Zelfs zo erg dat ik na 5 maanden OFF gyno begon te krijgen doordat me eigen Test productie begon te aromatiseren en door de extra gevoeligheid ik gyno kreeg.
En zo zweer ik ook het gebruik van bijv Arimidex af. De receptor wordt er echt voor een lange tijd gevoeliger voor waardoor je de kuur erna sowieso niet meer zonder kan, je herstel slechter is etc.
Daarnaast krijg je met een AI heel lang een "gevaarlijk" situatie doordat je oestrogeen-Testosteron verhouding verstoord wordt, wat sowieso de reden is voor prostaat groei en zo ook prostaat kanker. Het is niet voor niets dat prostaat groei pas gebeurd op het moment dat je Test-Oestrogeen verhouding veranderd. Minder test, meer oestrogeen.
Een paar jaar Arimidex tijdens je hele kuur gebruiken kan al voor een vergroting zorgen.
Is veelste weinig over bekend in BB scene
Alleen je 250Test 200Primo theorie en geen HCG gebruiken gaat er bij mij nogsteeds niet in