AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Hcg sowieso, 500iu e3d gedurende 2-3 weken is voldoende. Nadien clomid 50mg gedurende 2-3 weken.

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Kan inderdaad ook wel eens goed werken.

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

Heeft je dokter je dan getest op aas gebruik? Is een specifieke test waarbij men naar bepaalde metabolieten van aas dan zoekt.

Bedankt voor je reactie Cools,

Tijdens de gehele kuur is 500iu hcg x2 wekelijks gezet.
2-3 weken 50mg clomid only daarna lijkt me zelf wat weinig niet?

Hoor graag van je :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.962
Bedankt voor je reactie Cools,

Tijdens de gehele kuur is 500iu hcg x2 wekelijks gezet.
2-3 weken 50mg clomid only daarna lijkt me zelf wat weinig niet?

Hoor graag van je :)

Bij een langdurige kuur is dat inderdaad te weinig gezien je hypothalamus (GnRH) en hypofyse (LH en ook FSH) ook moeten opstarten.

4-6 weken zou ik nemen. Je kan 4 weken nemen en dan even stoppen om te zien en indien nodig terug hervatten, is geen enkel probleem.

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

cools voor dat ik met anavar kuur begon had ik al last van wat gyno...Heb ik vaker last van en is een hormonale onbalans.
Nolvadex heeft me toen goed geholpen om dit te laten verdwijnen. Nu zou ik dat weer willen gebruiken maar is dat verstandig in combinatie met anavar?of wachten na 4 weekjes en dan de nolvadex toevoegen?

Is geheel onnodig omdat je oestrogeen bij anavar only al vrij laag komt te staan. Nadien is ook niet nodig.

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

Waar staat die topic van Big Cat nu eigenlijk want daar stond een HCG protocol in beschreven voor iemand die lang gekuurd had. Ik meen mij zelf te herinneren dat dat bestond uit een paar stootdosisen van 5000 iu gevolgd door 1500 iu, 1000 iu om vervolgens over te gaan naar 500iu en dat dit zeker twee, drie maanden duurde om dan over te gaan op clomid.

5000iu lijkt me geheel onnodig. Paar dosissen van 2500iu zijn meer dan voldoende. Afbouwen zou kunnen naar 1500iu en dan 750iu bv. Maar dit is alleen nodig als er geen hcg tijdens de kuur is gebruikt.

Langdurig hoeft dit niet. 3x 2500iu e4d, dan 3x 1500iu e4d en dan 3x 750 iu e4d. Komt op 36 dagen, maar in meeste gevallen zijn 3 dosissen van 2500iu al voldoende gevolg door clomid.

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

Heb me gewoon laten testen maar omdat dokter weet van gebruik heeft die dit dus ook alten checken. Op zich geen probleem maar heb ook in de gym moeten plassen en dit levert dus meer problemen op :) Vind het echt kut, is een dik jaar geleden met geen hoge hoeveelheden en toch nog terug te vinden...
Geen idee wat te doen nu om straf te ontlopen/vermindering te krijgen

Kunnen ze tegenwoordig lange tijd nadien terugvinden. Maar het je dan mast e gebruikt? Toch vreemd dat het nog vindbaar is. Je kan altijd zeggen dat het mogelijk is een supplement heeft gezeten, dit is regelmatig ook.

Kunnen ze tegenwoordig lange tijd nadien terugvinden. Maar het je dan mast e gebruikt? Toch vreemd dat het nog vindbaar is. Je kan altijd zeggen dat het mogelijk is een supplement heeft gezeten, dit is regelmatig ook.
Heb net eens nagekeken en laatste prik was begin juli vorig jaar... Ikzelf heb primo gebruikt maar dit zal dus mast-e geweest zijn dan in de plaats. Volgens hier op het forum was het echte primo en was toch ook redelijk betrouwbare bron etc...
Ik ga een tegenanalyse laten doen (417 euro eigen kosten) waar ik bij zal zijn en dan zeggen dat ik het echt niet weet hoe dit komt en dat dit waarschijnlijk door een supplement zal komen. Maar op welke manier kan ik dit natuurlijk bewijzen? Het is mijn woord tegen hun wetenschappelijk bewijs...

Heb net eens nagekeken en laatste prik was begin juli vorig jaar... Ikzelf heb primo gebruikt maar dit zal dus mast-e geweest zijn dan in de plaats. Volgens hier op het forum was het echte primo en was toch ook redelijk betrouwbare bron etc... Ik ga een tegenanalyse laten doen (417 euro eigen kosten) waar ik bij zal zijn en dan zeggen dat ik het echt niet weet hoe dit komt en dat dit waarschijnlijk door een supplement zal komen. Maar op welke manier kan ik dit natuurlijk bewijzen? Het is mijn woord tegen hun wetenschappelijk bewijs...

Was dit primo van het merk met de bull?

• #2.966
Heb net eens nagekeken en laatste prik was begin juli vorig jaar... Ikzelf heb primo gebruikt maar dit zal dus mast-e geweest zijn dan in de plaats. Volgens hier op het forum was het echte primo en was toch ook redelijk betrouwbare bron etc...
Ik ga een tegenanalyse laten doen (417 euro eigen kosten) waar ik bij zal zijn en dan zeggen dat ik het echt niet weet hoe dit komt en dat dit waarschijnlijk door een supplement zal komen. Maar op welke manier kan ik dit natuurlijk bewijzen? Het is mijn woord tegen hun wetenschappelijk bewijs...

Tegenanalyse zou ik zeker laten doen.

Welke supplementen neem je? Als je deze even post zal ik eens zien of er tussen zitten die mogelijk aas kunnen bevatten.

Hcg moet altijd in de koelkast, zelfs als het niet gemixt is.

Een paar pagina's terug heb je dit gezegd. Ik heb hier nog verder over gezocht en heb op verschillende sites zien staan dat je hcg pas gekoeld moet bewaren nadat het gemixt is. Weet je zeker dat het altijd in de koelkast moe? Iemand anders dan Cools misschien?

Een paar pagina's terug heb je dit gezegd. Ik heb hier nog verder over gezocht en heb op verschillende sites zien staan dat je hcg pas gekoeld moet bewaren nadat het gemixt is. Weet je zeker dat het altijd in de koelkast moe? Iemand anders dan Cools misschien?
Na reconstitutie wil je het gekoeld bewaren, daarvoor hoeft het niet. Uit de meest recente revisie van de bijsluiter van Pregnyl die ik ken (2013):

Storage: Store at controlled room temperature 15-30 graden C (59-86 graden F). Reconstituted solution (waarmee wordt verwezen naar een 0.9% BA oplossing) is stable for 60 days when refrigerated.

• #2.969
Na reconstitutie wil je het gekoeld bewaren, daarvoor hoeft het niet. Uit de meest recente revisie van de bijsluiter van Pregnyl die ik ken (2013):

Vreemd, bij die van Belgische apotheek staat er duidelijk in dat je het gekoeld moet bewaren. Is 1500 of 5000iu ampullen en bedoeling is dan ook dat je het meteen volledig zet. Maar kan gewoon na reconstitutie in een steriele flacon.

Bij hmg, flacons (menopur) van de apotheek, kan het dan wel buiten de koelkast, zelfs na reconstitutie. Het poeder heeft wel andere toevoegingen alsook het steriele water erbij.

Dus ik vermoed dat het afhangt van deze toevoegingen en dit hangt af van of het in ampul (eenmalige injectie) of flacon (meerdere injecties) zit.

Menopur (hmg)
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j...2YG7A6p1IwQfsRcKrq1cGDQ&bvm=bv.96042044,d.d24

Bewaren beneden 25°C. Bewaren in de oorspronkelijke verpakking ter bescherming tegen licht.

De andere bestanddelen van het poeder zijn:
 -Lactose
 -polysorbaat 20
 -natriumhydroxide
 -zoutzuur voor de regeling van de zuurtegraad.

De bestanddelen van het oplosmiddel zijn:
 -isotone natriumchloride oplossing
 -verdund zoutzuur voor de regeling van de zuurgraad

En die van pregnyl (ampul 5000iu, 2013).
http://www.diagnosia.com/nl/geneesm...-oplosmiddel-voor-oplossing-voor-injectie--2/

Bijsluiter, zelfde als bovenstaande link (1500 en 5000iu)
http://www.zivi.be/nl/bijsluiters/pregnyl-5000-iu

Bewaren in de oorspronkelijke verpakking, ter bescherming tegen licht. Bewaren bij 2-15°C.

-Het poeder voor injectie bevat mannitol, dinatriumwaterstoffosfaat, natriumdiwaterstoffosfaat en natriumcarboxymethylcellulose.

-De ampul met oplosmiddel bevat natriumchloride (9 mg) en water voor injecties (1 ml).

Vermoedelijk is de info van de bijsluiter die jij post van de VS versie wat meestal in flacons is.

https://forum.bodybuilding.nl/attachments/pregnyl_pi-pdf.662122/

-sterile dried powder with 5 mg monobasic sodium phosphate and 4.4 mg dibasic sodium phosphate. If required, pH is adjusted with sodium hydroxide and/or phosphoric acid.

-Each package also contains a 10-mL vial of solvent containing: water for injection with 0.56% sodium chloride and 0.9% BENZYL ALCOHOL, If required, pH is adjusted with sodium hydroxide and/or hydrochloric acid.

Storage: Store at controlled room temperature 15-30°C (59-86°F). Reconstituted solution is stable for 60 days when refrigerated

En inderdaad hierbij kan het buiten de koelkast. Alleen vreemd dat de samenstelling gelijkend is maar dan zonder mannitol erin.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
gone

Laatst bewerkt:
@Cools & Co

Raad nodig.
Ik begin aan week 3 van 6 weken Anavar 30mg/ed + Test prop 100 mg /EOD.
Tot dusver merk ik dus geen fl**ker van wat ik slik/spuit. ook al staat de gear in de "echt of niet" sectie als 1 van de betere G2G spullen. Enige wat ik heb ik hoofdpijn van de anavar.

Mijn vraag : ik heb nog van beide gear genoeg voor 2 weken. (test prop + anavar)
Optie 1 : Dosis verhogen van 1 van beiden (Test prop / anavar?

Optie 2 : ik Heb nog Sust 300 liggen (Heel goede gear) Ik stop met anavar en test prop en ga door met Sust 300 aan 600mg/EW (2x300mg)

Indien optie 2, heb ik wel geen idee of ik dan nog wat moet doorgaan met de test prop, tot de sust "inkicked"(geen idee hoelang dit duurt. Heb nog geen sust gebruikt.

Kan dit door mijn leeftijd zijn dat die "dingen" zo goed als niet werken??(50 jaar)
Had dit al eerder met Test E van een gekend merk. Niks "gevoel" na 5 weken.

Alle advies is welkom

Wat verwacht je dan ook te merken? Ik voel/merk ook nooit iets van wat ik inspuit (op de tren sweats na) maar ga er altijd goed op, zolang je gaint en progressie maakt is alles goed toch?

gone

Laatst bewerkt:
Ik merkte na 3 weken test prop ook nog niet veel hoor. MAar gebruikte het in een cut cycle.

Is dit een bulk voor je? Zo ja. Eet je wel genoeg?

gone

Laatst bewerkt:
  • #2.976
Hey Cools

Gewicht identiek, alsook VP. En ik eet idd genoeg en goed.
Je zou toch veronderstellen dat je na 7 injects van Test Prop /eod, IETS zou voelen?(7x1ml)
IETS van krachttoename??? Niet?
Vandaar dat ik niet weet welke van mijn 2 bovenstaande opties ik zou proberen.
Meer test prop/anavar of overgaan op Sust only

Ah ik zie al welke je gebruikt. Daar is fake van in omloop. Normaal kan je dit checken op hun site met de code.

Er is ook een Chinese variant die vervuilingen vertoont alsook onder gedoseerd.

gone

Laatst bewerkt:
  • #2.978
gone

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven